Az a helyzet,hogy nem nyílik az üzemanyag fedél.Illetve nyílik csak a csomagtartóból!Van neki biztosítéka vagy lehet,hogy a nyitó motor ment tönkre?Előfordult már valamelyikőtökkel?
Na igen, a jobb első is így járt pár éve, bár azt nem én cseréltem még. Amúgy én nem javítgatok semmit, veszek egy komplett panelt, aztán csere az egész.
Azt hogy milyen minőségű lesz nem tudom, de most sürgős a dolog, hétvége is van, szóval megveszem a közeli autósboltban ami kapható.
Nejem pénteken este járt így, igaz fabiával. Szétszedtem még éjjel, nálunk az történt, hogy eltört az egyik kis műanyag csúszka, ettől meglazult a bovden ami mozgatja ezeket a csúszkákat és középen
a mozgató szerkezet begyűrte és meg is szorult. Mintha valahol láttam volna csak csúszkát amivel javítani lehet, bár ezt szerintem csak akkor, ha ez a bovden nincs összegyűrve, mindenesetre én venni
fogok egy komplett panelt és az egészet kicserélem.
Ha Te magad akarsz hozzáfogni, akkor a kiszerelésben segíthet az a video, amit nemrég belinkeltem, ott szépen látszik, hogyan lehet kiszedni a panelt, ezután ki lehet cserélni,
már amennyiben a superbnél is csak egyben lehet cserélni.
Tudna nekem segíteni valaki abban , hogy a bal oldali ablakemelőt hogyan lehet javítani (pl képek vagy video link). Szerettem volna leengedni és reccsent egyet majd nem mozdult többet. Gondolom eltört valami mert hallottam hogy leesik valami... Ugy olvasom itt is , hogy ez tipus hiba lehet.
Vagy esetleg valaki tud egy szerelőt pest megyében ( Cegléd közelében) aki meg tudná csinálni...?
...de miért van az, hogy nekem ezek a beszúrt képek mostanában óriásiban jelennek meg a képernyőmön, ki sem férnek! Biztosan nem ekkorák mert a felbontásuk ugyanakkor siralmas. Az ablakot is teljesen hiába méretezem át, mert a kép nem változik, csak az ablak csökken és még görgető sávok sincsenek. A böngésző a legújabb Tűzróka...
Mit hívsz normálisnak? Linkelnél pár példát? H7-re?
Én hét éve vettem egy ilyen szettet, akkor az itteni xenonos topikban sikerült körbejárni a témát, és ez volt az egyik ajánlott megoldás:
Az abszolút belépő szintű szetteknél százalékosan lényegesen drágább volt, de forintosítva azért nem volt borzalmas a különbség.
Viszont ezen rögtön lehetett látni, hogy korrekt darab: tisztességesen méretezett vastagságú kábelek, korrekt csatlakozók, minőségi külső ház a trafóknak, sokféle szerelési tartozék, igényes beszerelési útmutató és csomagolás.
Amúgy az utakon futó tükröslámpába szerelt gagyi 8000kelvines, rosszul beállított, vakító szart én is azonnal büntetném (és ki is szúrom, ellentétben egy normális utólagossal)
Ez már egy másik megközelítése a dolgoknak (amúgy jogos) és ezzel már más irányba megyünk.
- én már láttam egypár jó utólagos xenont, csak az utakon futó utólagosak zöme nem ilyen,
- tudom, hogy tilos, de engem a gyárinak megfelelő kinézet, szín, beállítás miatt soha nem csíptek meg vele (tudom, hülye közelítés) és nagyságrendi fénykülönbségről beszélünk egy halogénhez képest - ugye innen indultunk,
- mivel a ki-beszerelés kb. 10 perc, így nem nagy gond visszaállítani eredetire.
Én amúgy senkit nem akarok rábeszélni tiltott dolgokra, csak azt akartam kifejezni, hogy sokkal jobban világít, mint egy halogén.
És mit csinálsz a műszaki vizsgán? Mert ugye utólagos xenon csak lámpamosós és automata magasságállítós autóba lehet belerakni legálisan. Ebből csak a lámpamosó van meg. Vagy folyamatosan olyan helyekre mégy ahol pár ezer ft-ért egy tragacsot is áttolnak? Vagy 2 évente kiszereled? Utólagos xenon-t még nem láttam normálisat. Vagy te láttál jól vagy elvakítottál másokat.
A baj csak az, ahhoz, hogy kipróbáld, meg kell venni..... Sosem tudhatod előre, hogy az utólagosak hogyan fognak világítani. Ahány gyártmány annyi egymástól különböző fénykeltő.