Gondolom azon a szakaszon is lesz majd kút is, pihenő is, csak még folytatni fogják, így nem tudni hova kell majd pihenő...gondolom én :)
Egyébként ez a kamerától kameráig ötlet ha jól tudom az olaszoknál működik. Csak ott kaputól-kapuig.
Szerintem egyébként csak bizonyos szakaszokon van értelme, ahol több a baleset. Nem hiszem, hogy minden pályára és minden kamera között lesz ilyen. Legalábbis, ha rajtunk múlik, biztosan nem (motoros érdekvédelem). Nemrég volt egy kerekasztal beszélgetés közlekedésbiztonság tárgykörben és szinte mindenki ellenezte. Egyértelmű ugyanis, hogy nem a tiltások és korlátozások valamint ezek szankcionálása a legmegfelelőbb módja a balesetek csökkentésének...
Boccs a hosszú OFF-ért. :)
Egyébként figyelek, írjatok csak minden infót, mert csak azért is ceed-em lesz. (SW 1.6 CDRI EX + El csomag a jelenlegi tipp) Már csak a pénz hiányzik, de rajta vagyok! :)))
Csak az a helyzet, hogy már pisáltam BENZINKÚTNÁl, és azon a szakaszon, amelyikre céloztam (M7 völgyhídtól Keszthely felé) nincs benzinkút, ha jól emlékszem pihenőhely sem.
Enni meg, ilyen rövid távolságokon, minek? Csak hízik az ember fia - lánya.
Amúgy pont ezen gondolkodtam én is. Félreállsz mondjuk max 5-10 percre, majd nyomsz neki 180-at a kamera alatt, azok meg nézik hogy de szépen ment ez 120 km/h-val... Nem hiszem hogy ez lenne a megoldás. A szemléleten, közlekedési kultúrán kéne változtatni, nem trafipaxokkal és kamerákkal teleszórni az autópályákat. Akkor nem lennének olyan esetek, mint ami tegnap dílerrel vagy sok mással aki már esetleg nem tudja elmondani...
Szerencse, hogy nem kellett tesztelned az 5*-ot, mint a Megane-ban... Csak csatlakozni tudok KL-hez, hogy örülünk hogy megúsztad. Nagyon sok a felelőtlen ostoba az utakon. :(
Már túl vagyok rajta. Ki kell venni a lámpákat, úgy könnyebb. Ha szettet veszel, ügyelj hogy pontosak legyenek az égők. Sok a kacat,aminek fél centikkel beljebb van a gyújtópontja. Az eredmégy: iszonyú szórás.
A minap ment a vita, hogy kell-e ESP, vagy nem. Nem akarom szítani csak megírnám, hogy pénteken megmentette az életem.
Országúton lakott területen kívül, egy hosszú jobbos kanyarból kiérve szembe találtam magam egy autóval. ( Már megint ) 2 teherautót előzött az isten barma két kanyar közt.
Elrántottam a kormányt jobbra, és padlófék. Hála a jó reflexemnek, hiogy figyeltem, a jó féknek, az ESP-nek, hogy nem szálltam el, vagy ő belém szemből.
Pont a barátom ment mögötte, utána felívtam, örvendeztönk a menekülésnek. Volt ám b...megezés.
Céges autóval én se foglalkoznék. Itt inkább az van, hogy a tulaj kényes a motor járására. Tudod a ceed dízelje olyan simán jár, hogy a legkisebb rezdülést is észreveszed benne, nem úgy mint egy csörgő, csattogó német olajkályhában :)
Természetesen, erre már rég gondoltam, - amikor hallottam a törvénytervezetet, - de azért elég macerás lenne utána hosszú ideig poroszkálni, sztrádán, a szélső sávban. Kivéve, ha csak egy rövid ideig száguldozol.
Melyik a jobb? Amit nagyon akarnak, azt elvisznek. Ha áll egymás mellett két szürke autó, és az egyikben nincs semmi, a másikban van váltózár, vagy egyéb szirszar, akkor az elsőt fogják elvinni. De olvastam valahol olyat is, hogy ha nagyon el akarják vinni a váltózáras kocsit, akkor alul szétakasztják a váltórudazatot, beteszi kettesbe, és kész. Persze azzal már babrálni kell a helyszínen, tehát az előző mondat lép életbe.
A véleményem az, ha a Cee'd annyira kényes ahogy sokan tapasztalják, nem kell megvenni! Astrát és Focust kell, mert azok nem kényesek és megbízhatóak. Én nem gondolkodnék akkor a helyedben a Cee'd-en!
Én is kipróbáltam egyszer az 1,4-es benzinest, 160-ig, még volt benne szufla, de visszavettem a gázt.
Arra reagálnék, hogy mint írtad, eljön az ideje, a 150 km-nél nagyobb sebességnek is, mivel bejáratos az autód.
Nem biztos, hogy eljön az ideje, ha januártól bevezetik az autópályákon, a matrica figyelő kamerák által történő sebesség mérést is!! 2 kamera közti távolság megtételének idejéből kiszámítják a sebességet, és jön a NAGY büntetés!
A robbanékonyság jó lesz majd az előzések gyors véghez viteléhez.