Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 45765 | Hozzászólók: 2060
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Valószínű, hogy a vattába itatott pár csepp petróleum az előtte betömködött és lefolytott lőpor vagy gyufaméreg gyujtójaként szolgált és ez bizony csőrobbanást bármikor okozhatott.
:-))) "Kölök kori tapasztalatból tudom a techikát, anno ezért nagyon megagyalt drága jó anyám" Baromi szerencsénk volt, hogy nem robbant fel a lámpagyári cső egyszer sem!:-)))
Nem tudom, hogy miért , de megtörtént. Ha jól emlékszem, kb. 6 éve valamelyik fórumra fel is lett rakva a szétrobbant cső képe. Mint a mostani, ugyanúgy hosszirányban végigrepedt. Viszont úgy rémlik, hogy az is Slavia volt....
Arról már nem is beszélve, hogy a golyós fegyverben a dugasz, egy 10grammnál nehezebb 10mm vastag ólomdarab, amit később folyaszt meg a gáznyomás, vagy viszi ki a csőből, mint ameddig ellenállni tud a csőfal.
No de a légpuskában egy fél milliméter vastag ( vagy még annyi se) ólom lemez ( a lövedék elejét lezárró lemezke) tartana tovább ki, mint a 10mm vastag vascső??????????
A lenti képletben azért maradt egy hiba, a dugattyú és rúgó tehetlensége miatt mégiscsak tud nőni a nyomás, de csak annyira, amennyivel gyorsabban ég a diesel, mint amennyi idő alatt a rúgó a dugattyút a normál lövés közben előre tudja lökni.
Nem akarom megcáfolni valakinek a személyes tapasztalatát, de azért ez furcsa dolog. Mert egy robbanófegyvert, amit fekete lőporra terveztek, természetes, hogy szétviszi a nitrós, hiszes több száz bárral a tervezett fölő nő a nyomás az égéstérben és a csőben.
No de ott a gáz nem tud csak a cső felé tágulni. Azonban a rúgós légfegyvernél a gáznyomás simán elmegy hátrafelé és beletágul a léghengerbe, ugyanis a rúgó visszafelé is működik, tehát semmiképpen nem tud nagyobb nyomás kialakulni a csőben, mint amennyi a normál rúgós lövés közben, hiszen a dugattyú és a rúgó egy tökéletes nyomás szabályozót képez ilyenkor.
A nyomás mindaddig változatlanul akkora marad, mint sima lövés közben, amig a rúgó tud visszafelé összenyomódni, ami egy szabályos puskafelhúzást fog eredményezni és csak ezután tud tovább nőni a nyomás, no de mekkora már ilyenkor az égéstér?
Eleve a több százszorosa, mint egy robbanó fegyverben, hát nagyon vacak csőnek kell ahhoz lenni, hogy egy csepp olaj ezt ilyen feltételek mellett szétnyomja....
Régebben sokan egy csepp olajat (petroleumot, stb) cseppentettek a csőfarba rakott lövedék szoknyájába, tuningolás címén. Aztán nagyot szólt lövéskor. Volt akinek kissé sokat sikerült belecsöppenteni és nagyot szólva szétnyílt a cső teljes hosszában. A tied is így járt....
Bocsi de ekkora baromságot nem szoktam csak úgy kitalálni. Csináltam néhány képet, bár nem nagyon látszik. Kb. 25 éve vasgittel le lett ragasztva azt kapartam meg. A cső végen látszik az is, hogy teljesen keresztbe van repedve.
Az álványon lévő fegyvereket a fég és az egyik 631 kivételével a 620 együtt örököltem, ezért is szeretném megcsinálni.