Ami chip tuningot találtam hozzá az mind max 9-10 lóerő növekedést hozna, és 60-70 ezer Ft-os áron, 15 Le növekedést még sehol nem találtam. Szerintem egy komolyabb sport dob sem lenne olcsóbb bár nem ismerem az árakat.
így van szintán 1.4 16V " dübörög " nálam is . Nekem teljesen gyári , talán chip tuninggal még 10-15 lovat rálehet tenni de nekem az a 60-80 ezer kiadás nem ér annyit .
Nekem tavasszal rákerül egy szerény sportdob, esetleg a levegőszűrő házat meglehet vágni valami módon ? Suzukis ismim elért ezzel egy kissé javuló gyorsulást . Vagy ez a bravó esetében felejtős ?
Szerintem az egy csodamotor, érdemes vele foglalkozni. Van egy veterános cartárs itt, tőlem nem messze, úgyis akar valami alkatrészt venni, ha komolyan érdekel, rákérdezek.
Nekem chiptuning volt Honda Jazz-ben. Hozott annyit, hogy kompenzálta a klíma teljesítményigényét.
Viszont MJet Pandába most tettem M-Power tuningboxot. Az új ára 71eFt, de használtan 18-ért jutottam hozzá. Durván erősebb az autó. 60-100 négyesben 7 mp, 80-120 ötben 11mp. Elporolja a Deltát... A Deltába nem merem beletenni, elég kihegyezett már így is 1600 ccm-ből 300 Nm. Szóval, én csak ajánlani tudom. Ja, és kicsit kevesebbet fogyaszt.
Ha már tuning…. esetleg a sima 90LE szívóhoz van valami értelmes tuning amivel lehetne hozni még pár lovat? Valaki van itt a fórumon akinek tuningolva van sima 1,4 ? Nem sok mindent találok hozzá.
Chip tuning kapcsán az "olajkályhákat" nagyon jól tudják tuningolni (jobban mint a benzineseket). Bár szerintem a bravoba bőven elég annyi amit a tiéd gyárilag tud. Szerintem már az is feszegeti a futómű és a fék képességeinek határait (ha át nem lépi).