Látszik, hogy ki mit vezetett, vagy nem vezetett -még- hóban. Sok esetben a kipörgésgátló működése gátolja meg a buszt abban, hogy kiszabaduljon a hó fogságából...
Ott sem fenékig tejfel az élet. Attól, hogy Skandiának hívják azt a pár országot, attól a hónak ott is ugyanolyan tulajdonságai vannak, a busz ugyanúgy megcsúszik rajta, gumitól függetlenül.
Ezek vázrajzok, csak majdnem a külső méretet adják ki, mert még hozzájön a burkolólemez. Van 280-ashoz is, A korábban említett Ipari szakkönyvtár sorozatban megjelent könyvben található,
Egyébként minden dícséret illeti azt a garázsmestert, akivel úgy 2000 környékén a Volánnál találkoztam. Ő nyomta a kezembe őket, mondván, ha majd egyszer makettet készítek, legyen a 266-oshoz kellő rajz. (Valamit már tudhatott)
Üdvözletem! Ezeket a méret rajzokat (melyekről készíted modelled) meg kaphatnám tőled digitális formában? 3D modellezésre használnám fel a szabadnapjaim folyamán. Megköszönném :) U.i.: Ha több esetleg van 280-as ról is az sem gond nagy szükség lenne.
Megnéztem, úgy tűnik csak jobban át kellett volna néznem a 260-280-as részt. Viszont ami nincs a könyvben, és érdekelne; ez a busz létezik még? Jó, mondjuk egy '77-es 280-asnál már nem biztos, hogy megvan még, csak úgy kíváncsiságból kérdezem.
Kerek számok a bibliából: az 50.000 busz egy 180-as volt, a Szovjetunióba ment 1971. november 5.-én, akárcsak a 100.000 autóbusz 1977 márciusában, ami már 280-as volt.