Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139576

nem próbáltad ki az autót, mielőtt megvetted? zsákbamacska volt? ki kellett volna próbálni egy t-jet motort legalább elindulás, kasztnimozdítás ügyileg. azonnal éreznéd a különbséget.

a 77 pacis GP pl. simán autózható, nem értem mit vársz a nehéz kasztnis Bravótól? ha téged ez ennyire zavar -már most- inkább keresgélj egy 120 pacist és cseréld be! a Tied nagyon szép egyébként, tehát jó cserealap. gondolkozz el azon, hogy az előző tulaj vajh miért adta el... inkább szabadulj tőle, ha szűk a cipő. :-) a nyomaték pont a városi alacsony fordulathoz kellene neked, nem az autópályán ahol már visz a lendület. :-)

Előzmény: tlaci72 (139571)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139575
bajan122 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139574

Húúú, ezek szerint kész van? Nagyon kiváncsi lennék rá! Biztos veszi a lapot szépen!

Előzmény: dirige (139572)
dirige Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139573

Ez egy 33 éves autó, kapott egy teljesen spéci direktszűrőt: két vaslemez között egy papírszűrő, öccáé. Költség kb 1500ft. Nekem tetszik a hangja.

 

<iframe title="indavideo video player" scrolling="no" class="indavideo-player"  id="player-1ce905407e" type="text/html" width="640" height="480" src="http://embed.indavideo.hu/player/video/1ce905407e/" frameborder="0"></iframe>

Előzmény: czollnerg (139568)
dirige Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139572

Nem akartam a részletekben elveszni. Nekem a két duplakarbit 30-ért lőtték be....

Előzmény: bajan122 (139567)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139571

Popnt ez a legnagyobb bajom vele, hogy alul gyenge és nincs nyomaték, már annak is örülnék ha a meglévő nyomatékot egy kicsivel hamarabb kitundám hozni belőle. A gázreakció is olyan néha mintha nem is nyomnám :)  Lehet, hogy kezdésnek ezt a direktszűtőt kipróbálom.

Előzmény: czollnerg (139568)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139570

Ott van a csaj is, nézd meg a többi képet. Nekem a szőrős tetőkárpit nagyon üt. :-)

Előzmény: czollnerg (139569)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139569

elég búúúza. egy hello kitty-s csajnak eltudnám képzelni

Előzmény: exrészletjankó (139565)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139568

egy direktszűrőt ha beteszel (persze márkásat és úgy, hogy mindig karbantartód, illetve jó helyre helyezed el) rengeteg örömet fog okozni a hangjával. Jobban fogja venni a gázt is, ezért erősebbnek fogod érezni. Egy szolid sportdobtól szintén feelingesebb lesz az autózás, ezeket meglépheted, esetleg egy chip-el megspékeled, így alul is erősebb, nyomatékosabb lehet, tudom, hogy a szívó 3500-4000alatt eléggé butát reagál a gázra.
Nagy erőt, gyorsulást ne várj, de ezektől örömtelibb lehet az autózás, sokat számít az audio hatás vezetés közben ;) nekem az 1.2 punto se volt erőgép, mégis a hangja miatt meg a hirtelen gázreakció (az még bovdenes volt) miatt jól vezethető volt. Alul mély brummogás, felül vékony pörgős motorhang, néha kipufogó durranások, ezektől élvezkedtem szét magam :D persze utána bekerült egy plusz hangtompító dob, sima gyári légszűrő (rosszabb lett a gázreakció), komolyadtam na. De az a pár év jó volt.

Előzmény: tlaci72 (139559)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139567

Na meg az egész haccacáré után belőni a befecskendezést ami szintén nem kis mutatvány szerintem, és rengeteg teszttel jár.

Előzmény: dirige (139564)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.25 0 0 139566

Ez egy elég igényes átépítés szerintem. Nyilván nem az én ízlésem, de nem sajnálták a pénzt és az enregiát.

Előzmény: exrészletjankó (139565)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139565

Azzal már nbem tűnnél ki.: :-)

 

http://www.carstyling.hu/galeria.php?id=1345#!1345-18

 

Előzmény: fáber77 (139519)
dirige Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139564

Mondjuk 20k, de azzal csak a hallásodat kábítod.

Ha valamit el akarsz érni, az teljes kipuffcsere a leömlővel kezdve. De, annak csak akkor van értelme, ha hozzányúlsz a motorhoz és több gázt kell keresztülvinni a rendszeren. Ehhez viszont át kell méretezni a szeleptányért, szelepemelőt, injektort, szívócsonkot.

Röviden....

Előzmény: tlaci72 (139554)
dirige Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139563

30-tól a csillagos égig.....

Előzmény: bajan122 (139556)
dirige Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139562

Igen. Csak azt kell igazolni, hogy az adott típusba építették a donormotort. Ez Bravonál nem gond.

Vettem egy TC-Corolla motort, a következő a motorszáma:2T. Semmi egyéb. De igazolható, hogy a 2T motort szerelték az énfajtámba.

Előzmény: Realtukko (139560)
vinjo Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139561

2 vizsga között csekély a lebukás esélye. :-)

Előzmény: Realtukko (139560)
Realtukko Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139560

Szerintem hardveres átalakítás nélkül még az 5 ló is kérdéses.

 

Vajon van legális módja a szívós autóba T-jet motor beépítésének? Az se lenne olcsó játék, de legalább érződne az eredmény...

Előzmény: bajan122 (139558)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139559

Nagyon úgy néz ki, hogy le kell tegyek erről az egészről, túl sokat nem érné meg rákölteni, maximum 60-70 ezer lenne az ahol meghúznám a határt.  Cserélni nem nagyon szeretném mert még csak 2 hónapja vettem, már a két átírás sem kevés, és még el is kellene tudnom adni annyiért amennyiért vettem. Összességében nagyon szeretem és elég a 90 lóerő mivel többnyire csak városon belül használom, de néha azért csak elkap a hév... és olyankor nagyon bosszús tudok lenni, hogy ennyire vérszegény :( 

Előzmény: bajan122 (139555)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139558

Ha kap egy okos tuningot akkor lesz 97 és máris lehet villogni a +7 (azaz-5) loerovel.

 

De legalább fel gazon is padlogazt fog érzékelni.

Előzmény: Realtukko (139557)
Realtukko Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139557

Épp olvastam, hogy a 90 lovas 1.4-est padon 102 lónak mérték, tehát máris megvan ingyen a +12 ló, felesleges a drága szívó tuningra költeni. :))

Előzmény: bajan122 (139555)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139556

Engem érdekelne mennyi hozzá egy tuning vezérmű tengely például. ;-)

Előzmény: dirige (139551)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139555

Valójában szívó motoron chippel nem fogsz elérni semmit, maximum 1-2 lóerőt (vagy -5-öt). Ezeknél az első a hardveres beavatkozás (magyarán alaktrészek cseréje), például új szívó és kipufogó rendszer, majd ahhoz kell állítani a befecskenedzést. Viszont egy komolyabb beavatkozás nagyon drága, abból már simán lecseréled a szívót egy 150-es sportra, annyira viszont egy szívó sosem fog menni mint az, tehát magában a lóerő hajhászás miatt nincs érteleme tuningolni a szívó bravot. Az egy más kérdés hogy egy jó szívó motor nagy élmény lehet.

Előzmény: tlaci72 (139554)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139554

Ami chip tuningot találtam hozzá az mind max 9-10 lóerő növekedést hozna, és 60-70 ezer Ft-os áron, 15 Le növekedést még sehol nem találtam. Szerintem egy komolyabb sport dob sem lenne olcsóbb bár nem ismerem az árakat. 

Előzmény: Bravósgábor (139553)
Bravósgábor Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139553

üdv  !

 

így van szintán 1.4 16V " dübörög " nálam is . Nekem teljesen gyári , talán chip tuninggal még 10-15 lovat rálehet tenni de nekem az a 60-80 ezer kiadás nem ér annyit .

Nekem tavasszal rákerül egy szerény sportdob,  esetleg a levegőszűrő házat meglehet vágni valami módon ? Suzukis ismim elért ezzel egy kissé javuló gyorsulást . Vagy ez a bravó esetében felejtős ?

Előzmény: tlaci72 (139545)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139552

Persze, komolyan érdekel! 

Előzmény: dirige (139551)
dirige Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139551

Szerintem az egy csodamotor, érdemes vele foglalkozni. Van egy veterános cartárs itt, tőlem nem messze, úgyis akar valami alkatrészt venni, ha komolyan érdekel, rákérdezek.

Előzmény: tlaci72 (139545)
gyanta ati Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139550

Nekem chiptuning volt Honda Jazz-ben. Hozott annyit, hogy kompenzálta a klíma teljesítményigényét.

Viszont MJet Pandába most tettem M-Power tuningboxot. Az új ára 71eFt, de használtan 18-ért jutottam hozzá. Durván erősebb az autó. 60-100 négyesben 7 mp, 80-120 ötben 11mp. Elporolja a Deltát... A Deltába nem merem beletenni, elég kihegyezett már így is 1600 ccm-ből 300 Nm. Szóval, én csak ajánlani tudom. Ja, és kicsit kevesebbet fogyaszt.

Előzmény: fáber77 (139532)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139549

Sejtettem, hogy nem nagyon érdemes :(

Realtukko Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139548

Brutál pénzbe kerülne, alig-alig észrevehető eredménnyel. Felejtsd el.

Előzmény: tlaci72 (139546)
-carcass- Creative Commons License 2013.11.24 0 0 139547

Észre sem vennéd...

Előzmény: tlaci72 (139546)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!