úgy tudom, hogy 238 a vége az enyémnek, de mi 190-et sem fogunk vele menni ez tuti. 5 évig volt meg a kis opel, de autópályát nem látott 1 percet sem. Szerintem ez sem sokat fog nálunk. Ott is maximum, de nagyon maximum 150-160-at mennénk vele, mert félnénk a csekktől ^^
Az olvasataim alapján a Continental lesz a befutó. 17 ezer ft darabja a 195/65 R15-nek. Tökéletes lesz az nekünk vagy 4-5 évig.
Természetesen vehetsz 91T-set is, csak gondoltam neked sport bravod van 150 LE ha jól emlékszem, azért annak oda lehet lépni és észre sem veszed már 190 km/h nál vagy. nekem csak sima 120 LE és 190-200 km/h volt a vége amit egyszer mentem vele erőlködés nélkül.
Rendben :) Egyébként most beszéltem telefonon az X-Treme tuningos sráccal és azt mondta, hogy nem egy ,de nem is kettő szívó Braco-t csinált már, és nagy a különbség utána. Azt mondja, hogy 10LE és 20nm nyomatékot garantál, de elmész próbakörre és ha nem tetszik akkor visszacsinálja és nem fizetsz semmit.
Ő egyébként az eredeti levegőszűrő helyére javasol sport levegőszűrőt a direkt helyet. Azt mondja legalább 1 LE az is :)
Most 5 éves a Bravom :) vezérműszíj csere esedékes, Vinjoe nak köszönöm a közreműködést, és a szervíz segítséget. Szabó Érd, korrekt rendes társság...
nem úgy mint pl. atlasz autó, kelet-pest :) (mondhatnám úgyis hogy bunkók). Csak addig voltam jó nekik (atlasz autó), míg megvettem az autót náluk, hát köszönöm a segítséget! Biztos, hogy nem ajánlom senkinek!
Ja, és az autóm megint ereszti a vizet... Mondjuk, legalább könnyű volt megtalálni, hol. Épp szélvédő mosót tettem bele, mikor láttam, hogy minimumon van a vízszint... De mikor utoljára belenéztem a motortérbe, több volt benne, úgyhogy kerestem a nyomokat. Meg is találtam, a turbótól "dél-nyugatra" van egy kis fekete közbetét, melyre elől egy gumi vízcső csatlakozik bilinccsel, oldalt meg egy fém vízcső. Nálam most mind a két helyen nyomja a vizet, tehát az olajszűrő ház védőborítása szép rózsaszín.
Gyorsan eldöntöttem, hogy a héten el is megyek szervizbe, de csak a fémcső miatt, nyilván a bilincsre én is rá tudnék húzni.
Hello, szükségem lenne egy kis segítségre.... Meg tudod nézni valamelyik "kisokosodban", hogy mennyi a Bravo sport kipuff csövének átmérője? Eddig azt hittem / úgy tudtam, hogy 60-as megy hátra, de most alánéztem egy tolómérővel (mert vissza akarom tetetni a sportdobot, csak ahhoz előbb vennem kell csövet...), és úgy mértem, hogy a hátsó hídnál lévő illesztés előtt 55-ös...
Illetve, műszaki segítséget is kérnék a hozzáértő cartársaktól, hogy ha 55-ös a cső, akkor 57-es, 2 mm vastagású cső felmegy rá (nyilván számok alapján nem, de egyébként igen, bevágva?), vagy 60-ast kell vegyek? De az meg bő lenne rá, és az rosszabb, nem? Tehát, saját eszemből 57-est vennék az 55-öshöz, vagy ugyanúgy 55-ös kell, csak kinyitva, kibővítve a "felhúzandó" véget?
Bocs, ezt nem teljesen értem. Szerinted a gyári légszűrő kizárja a chiptuningot?
Nekem a Hondában is az volt, és a Pandában is az van. Így is megy, mint az ördög.
Chiptuningnál nem előírás sem a légszűrő, sem a kipufogórendszer cseréje. Persze, dob rajta valamit, de pont a légszűrő a legkevesebbet. Pláne egy ilyen kis teljesítményű motornál. Más tészta egy turbómotor chiptuningolva. Rátesznek 30-35% teljesítményt, turbónyomást emelnek, ahhoz már tényleg kell plusz levegő, és akkor valószínűleg alulméretezetté válik a gyári szűrő. A Pandám 20%-kal lett erősebb, de még ennyi növekedésnél sem tapasztalható kormolás, ergo elég neki a levegő.
bocs a Skodát mással kevertem :) az Ecotec motort pedig nem kell bemutatni, Zafirából ültem át. :) a két autó között 10! év fejlesztés van (motor, futómű, fékek egyebek), és nagyon érezni!
Igen, pontosan így van, a szépség felé mozdultam mikor vetem az autót, azelőtt már 2 hónapja vadásztam egy Bravóra és nem volt semmi megfelelő, pedig csak annyi volt a kikötésem, hogy spoiler legyen rajta, hátsó üvegek sötétítve legyenek, bőr multikormány, fém pedálok, sport ülések sail plüss huzattal, és 80e km alatt legyen :) Ja és persze ne legyen törve! Abban a két hónapban nem volt egy ilyen sem, ez volt az első, és sajnos pont nem T-Jet volt, de már nem akartam tovább várni mivel az én autómat már eladtam, és nem volt mivel járni. Egyébként G Astráról váltottam de ez lényegtelen, azután is nagy volt a különbség, bár az kicsit jobban szedte a lábát, persze 15" kerekekkel.