Azaz, pont ilyet vettem, csak nem volt 680-as, így lett 760-as.
Jaja, start&stop-os (egy agyrém).
Én is úgy tudtam - talán a másik fórumon olvastam - hogy fel kell tanítani a vasat, de ez egy ordas kamu. Két géppel nézték végig és nincs ilyen feature, szóval régit kivesz, újat be és lehet menni.
Lehet, hogy az újak ilyenek, de ez 2014-es, ebben nincs ilyen. Ülésfűtéstől kezdve minden simán működik.
szerintetek a gyári TPMS szenzor/jeladó milyen life time periódusra tervezett? eddig 5-6 évről hallottam, tegnap láttam egy Honda Jazz videót, ahol cseréli a srác a cuccot, azt mondta 12! éves volt. első blikkre a C6032 gombelem van benne :)
Köszi!Valahogy én is így gondoltam, hogy kb mindegy, de hátha tévedek. A Banner kicsit bazári módon néz ki - röhej, de ha ránézek, nekem nem egy komoly cucc ugrik be - de ettől még lehet, hogy tök stabil.
Amúgy garázsban tartom a vasat, a gari meg gondolom csak 1-2 éven belüli cellazárlatra vonatkozik.
3-4 évet bírjon ki, a következőt már úgyis az új gazdája veszi majd.
Szerintem kábé mindegy. Mondanám, hogy amelyikre több a gari, de ha amúgy nem fogyasztod az akksit extrém körülmények miatt, akkor mindegyik tovább bírja majd (1-2 év a gari?). Ennél hosszabb távon meg nincs ember, aki megmondja.
Időszerű az akksi csere - ahol bemérettem, ott jelenleg Banner és Exide az elérhető (talán lesz a héten Varta is, de ha nem, ebből a kettőből kell választani). Szerintetek? Árban kb ugyanaz (42 vs 38), de a másodikat is csak névről ismerem.
Üdv mindenkinek! A fűtőventillátor el kezdett percegni, mintha hozzá érne a lapátokhoz valami... Tudja esetleg valaki hogy mitől lehet ez a hang? Köszönöm!
Nem sikerült, de van egy másik jelölt. Tegnap egy kávé közben szóba került és a cimborám ugyanígy járt - igaz nem Bravoval - és hiába ütötték ki neki, a jelzés a műszerfalon mindig visszajött (valami módon köze volt az ülés-foglaltság jelzőhöz). Andornakon lakik, szólj ha kell a száma, elkérem és átküldöm, egy próbát megér.
Üdv Mindenkinek, Most került a családba egy 2008-as 1.4 T-jet, Az előző tulaj 6 ezer km-el ezelőtt cserélt olajat, így még nekem nem kell. Viszont épphogy minimum felett volt a szint, ezért rátöltöttem 8dl-t, gondoltam pont elég lesz. Sajnos kicsit a maximum szint fölé sikerült, kb 4 mm-el. Mennyire probléma ez? engedjek le belőle , vagy nem lesz gond? (Úgy tudtam 1 liter különbség van min és max között, de akkor lehet kicsit kevesebb).
Én meg a 120-on. Most már többet mentem vele, mint az előző gazdi. :-)
Ennek örömére tegnap majdnem sikerült is lezúzni.
Megyek Egerben a négysávoson, és a külső sávból féktávon belül, index nélkül beugrott elém egy Yaris. Kormány félreránt, majd ismerős csattanás. Már fel is készültem a legrosszabbra, átmegyek a következő lámpán és leállok a parkolóba. Jön utánam a Yaris.
Kiszállok, nézem körben a vasat, sehol semmi. Közelebbről látom, hogy a jobb tükör alján van egy kb 5 centis szürke sáv, ami polírral szerintem kijön. Megáll a Yaris, neki le van ütve a bal tükör.
Kérdezem a nénit, hogy ezt mégis hogy gondolta?
Mire ő, hogy ne haragudjak, egyrészt nagyon siet, meg hogy tiszta ideg, másrészt meg valaki előtte átengedett egy gyalogost és későn vette észre, hogy az illető már majdnem áll. Mondom neki, hogy oltári mákunk van, kb 50 centivel később rántom el a kormányt, akkor úgy kapom telibe a bal hátulját, mint az állat.
Még szerencse, hogy a szembejövő két sávban álltak a pirosnál és nem jött senki.
Fura, hogy a tükör ekkorát szólt, volt már pár esetem az évek során, ez volt a legkisebb, de arányaiban a zajosabbak közé sorolnám.
---
Egyébként jó a vas. Júliusban voltunk Horvátországban, az odaút 823 km volt, ami a Zágráb utáni autópályás szívás miatt 12,5 órába telt, kereken 6,0-ás átlaggal.
Visszafelé ugyanez megvolt 9,5 óra alatt. Volt egy 500 km szakasz, amit 95-ös átlagsebességnél 5,8-al hozott. A teljes táv 6,1-et hozott végül.