Ha valaki ügyes netán szerszáma is van, lehet csinálni kalaptartót. barkácsboltban lehet kapni különböző átmérőjű fa stifteket, ezzel meg lehet oldani, hogy ne ugorjon ki a helyéről. A többit is meg lehet oldani, nem mondom hogy egyszerű lesz, de ha van az embernek kedve , ideje, pénze akkor meg lehet próbálni.
jeladó nem jeladó...hőfokmérő vagy nem az... megy a venti nem megy...
ebből nekem is elegem lett. mivel épp nemvolt annyi pénzem hogy jeladókat, hőfokmérőket, gombákat, termosztátot stb-t cserélgessek úgyhogy átmenetileg a legolcsóbb megoldás mellett döntöttem és ezt ajánlom neked is.
veszel 300ft-ért egy kapcsolót+ 200ft ért 8m drótot és bekötöd a hűtő gombánál ahol a ventillátor drótjai vannak. magyarul rövidre zárod egy kapcsolóval. innen akkor kapcsolod be amikor te akarod.
amugy meg ha nagyon melegszik akkor nyisd meg a fűtést és az is lentebb viszi a hőfokot.
Csúnya. felnyitom a csomagtartót és be akarok valamit tenni akkor rögtön a madzag látványa fogad. valamit be akarsz tenni kerülgetni kell a zsinórt. ha a cucc nem egyenes hanem itt ott kiáll belőle ez az akkor beakad.
gázos az egész.
dreamer is leírta és igaza van. a kalaptartó lecsapja a fejét a palinak.
mondjuk én már láttam olyan szélvédőt ami frontális csattnán a hátsó kalaptartóról előre süvöltő hangszóró dudorított ki.
úgyhogy ez a kalaptartós cucc úgy gagyi csúnya és igénytelen ahogy van.
Alapból zárva van mindig, majd amikor melegszik, lesz fűtés(télen igen hasznos) és ha a fűtőradiátor "kis körén" már nem húl eléggé vissza, kinyit a termosztát, és kienged a hűtőbe a túl melegből, hogy onnan hüvösebb víz érkezzen vissza...
Nem lehet hogy a termosztát folyamatosan zárva van , nem engedi a vizet a hűtőkörre és ezért hideg a hűtő...nem kapcsol a venti...forr a blokkban a víz, stb ?
Azt nem írtam, de csak egy ideig lesz-marad tiszta az olaj,(az általam felvázolt esetben) mert egyszercsak nem fogja bírni az a kicsi repedés, átszakad, és összefolyik a víz az olajjal, akkor meg stop azonnal, és trélerrel tovább...
Huuuuu, ez így nagyon általános hibaleírás és jelenség...
Ha osztófedelet cseréltél, akkor monotronik központi befecskendezősnek kell lennie...
Én először azt az osztófejet nézném meg tüzetesebben, meg a gyertyakábeleket-gyertyákat-trafót(itt előfordulhat, hogy korrózió miatt néha nem kap testet) vagy repedt a bakelitnél és áthúz)
Ha megnézed a képeket, láthatod hogy a belső csillapítást megkapta rendesen. Külön zajcsillapítást nem kapott.Zörgés az nálam is volt, próbáltam ezt-azt rendszámtábla alá szivacsot, kalaptartó alá is, de nem mindig használt.
Jobban zavart, hogy a kasztni mozgott a reflexcsőnél fenemód.Most már jobban díjazom a nagyobb csomagtér, kisebb hangerőt bár a képen látható JBL szubi is jól maszírozza a háttámlát :-)
új vagyok itt (ennél fogva nem is olvastam vissza). Előre is elnézést ha ez gyakori téma lenne.
Apósommank van egy 1,3-a 199x-es évjáratú skoda feliciája (már injektoros).
Mivel a falusi szerelő már végig kisérletezett elég sok mindent már mondtam neki, hogy inkább komolyabb szerviz kellene..
A tűnetek:
- hidegen és melegen egyszer csak elkezd köhögni (mintha dugulása lenne) majd néha le is áll. Ha sebességben hagyja és ráengedi a kuplungot akkor abban, vagy eggyel kisebb fokozatban beindul és megy tovább
- néha meg kilométereken keresztül köhög
- alapjárat normális, nem ingadozik.
Üzemanyagszűrőt már cseréltek benne. Elosztó fedelet is.
Elég jól néz ki a láda külsőre. A szörnyülködés csak annyi, hogy mostmár én is rájöttem, hogy fölösleges az ovál ha van 1 rendes első szett és 1 mélyláda hátul. Egyébként rezgéscsillapítás is volt a kocsin,ha igen akkor milyen anyaggal? Mert én jelen pillanatban ott tartok, hogy nagyobb hangerőn szinte ledobja a rendszámtáblát. Szerencsére sikerült olyan rendszert összerakni, hogy nem kifelé szól,de sajnos nagyon berezgeti a kocsit, szóval nekem még rezgéscsillapítást azt meg kell oldanom.
Eladó egy szett (4 db) 13"-os gyári Skoda felicia alufelni 4 db 165/70 R13" Dayton D110-es nyári gumival. A gumik 80%-osak, kb 10.000 km-et futottak. Az irányár 45.000 HUF, ami alkuképes. Érdeklődni itt vagy a +36703913686-os telefonszámon lehet. (Képek lentebb.)
Még az őrült korszakomban, osztottam-szoroztam mértem és ezt adta ki dobozméretre. Ezt sikerült összehozni :-)
Lehet szörnyülködni ...
Néhány adat : Sávszűrő sub láda . 41x50x78,5 cm bükkfa rétegelt lemez, ragasztva tiplizve csavar nélkül. 2*100W-os 20cm-es SAL kevlár mélyhangszoróval. Súlya olyan 20 kg körül van. Még örzöm: :-))
Szia! Gödöllõn tudok ajánlani egy szerelőt. Az egyik ingatlan szomszédom ajánlotta nekem is, ő ugyanis oda viszi az autóját mindig ha valami problémája van. Annyit mondott a szerelőről, hogy nem az a típusú ember aki lehúzza az autótulajdonost és sumák. Én nem ismerem személyesen, mert megoldódott közbe a problémám és így nem kellett elvinni hozzá a Felíciát. Állítólag rendesen korrekt módon javít. Ha érdekel hívd fel mond el neki a problémát. ( Kállai Mihály 06-20/941-6403)
Én csak aztszeretném megkérdezni hogy sikerült-e beállitatnod és tisztitás után nem-e lett magas az alapjáratod.Mert én is kitakaritattam a fojtoszelepet és elvittem alapbeállitásra de azotasem álltvissza az alapjárat.Pedig aztmondta a szerelö hogy magátol visszafogállni.De még ezt nemtette meg.Pedig már beállitás ota belehjtottam 700 km-ert és nagyon rossz velemenni.Tényleg igaz hogy vissaáll vagy cserélni kell.
Én így faragtam be a 16cm-es oválokat. A kábelt az alsó vájatban vezettem el kábelkötegelővel megfogva. ISO csatikkal a szétbontás, kb. 1000 ft a kettő.
Megnézni a következő helyeken lehet: Erdőkertes, Gödöllő, Veresegyház, Fót, a legtávolabbi pont ahova szivesen elviszem az Budapest Újpest, esetleg még a 3as fő út mentén Gyöngyösig bezárólag bárhol. A mélységet nem tudom leolvasni. Az év szám: 0708, más szám nem nagyon van rajta a méreteken kívül
Eladó egy szett (4 db) 13"-os gyári Skoda felicia alufelni 4 db 165/70 R13" Dayton D110-es nyári gumival. A gumik 80%-osak, kb 10.000 km-et futottak. Az irányár 45.000 HUF, ami alkuképes. Érdeklődni a +36703913686-os telefonszámon lehet.
Elmondásod alapján ez nagyon hengerfejesnek tünik. Persze kellene a társaságodban menni egy jó adagot, hogy személyesen is látni lehessen a jelenséget, de így látatlanban sztem beledolgozik a kipufogó a hűtővízbe. Ilyenkor megnövekszik a nyomás és a légbuborékok miatt nem forog a víz a rendszerben, ezért nem jut el a hűtőbe sem, ergo nem is akar bekapcsolni a ventillátor, hiszen nem túl forró a közege. Gondolom a fűtés is leáll hirtelen amikor elkezdene forrni...? Alacsony fordulaton(rövid táv, lassú menet) ki tudja nyomni a túlfolyó tartály kupakján(persze hűtővízzel együtt) de nagy fordulaton ez már nem elég gyorsan teszi.
Ha az olajjal nem keveredett(meg kell nézni a betöltő kupak belsejét-olajnívó pálcát) akkor elég olcsón megúszható! Tömítés-sortömítés-kipufogó ikercső tömítés-fagyálló(rózsaszínű) egy sikolás(kb.3-5 ezer Ft) a minimum ami kell hozzá szerencsés esetben.
A szakszervízes kivitelbe még új hengerfej csavarok(horror árban) olaj+szűrő, termosztát, szelepdekli és nyomórúd tömítés, új gyertyák, hüvely hézagoló szet, és még nem is tudom pontosan a művelet leírását...
Kerepesiekről nekem is "jó" tapasztalataim vannak. Olaj és olajszűrőcsere után (Én hülye...) csak otthon néztem bele a motortérbe: mire haza értem elfolyt az olaj fele. Pánikgomb benyom! Vérnyomás az egekben! Az olajszűrő nem volt rendesen ráhúzva. Vagy még 2 fordulatot tudtam rajta húzni, mire elkezdett fogni.