Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

palikertesz Creative Commons License 2014.04.03 0 0 5154

Sziasztok.  Segítséget szeretnék tőletek kérni. A gépem egy 110 D Vito,melyen kiment a baloldali trapézgömbfej,melyet már kicseréltem de úgy vettem észre,hogy faragja a gumit. Kérdésem lenne,hogy tudja-e valaki, hogy milyen értéke van a kerékösszetartásnak. Előre is köszönöm.

 

RÉMES Creative Commons License 2014.04.02 0 0 5153

Na akkor még egy tuti tipp:

 

Amikor tekeri az indítómotort, figyeld a tompított lámpát mit csinál.

 

1, ha hunyorog közben, akkor vagy akku, vagy testelés.

2, ha nem hunyorog, de lassan teker, akkor az indítómotor /szorul/rossz a kee benne/rossz a csatlakozása/.

 

Nézd meg.

 

T

Előzmény: 112cdi and (5152)
112cdi and Creative Commons License 2014.04.01 0 0 5152

Az akku vadonat új az önindító meg holnap kiderül mert kiszerelem és meglátjuk a saruk tuti jók. Azért kössz a hozzászólásokat.

Előzmény: RÉMES (5149)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.04.01 0 0 5151

Fogalmam sincs, de a legnagyobb. Jelentős áramfelvételre képes a motor.

De a kaja próbája az evés: ha bekapcsol a ventillátor, húz ki a reléket egyesével, ahol megáll, az az.

Előzmény: kazj (5150)
kazj Creative Commons License 2014.04.01 0 0 5150

Sziasztok.

Valaki meg tudná mondani, mely a hűtőventilátor reléje?

Van  három egy dobozban a ventilátor fölött.

Válaszaitokat előre is köszönöm.

RÉMES Creative Commons License 2014.03.31 0 0 5149

Vagy egyszerűen csak öreg az akku...

Előzmény: BMW-GMBH (5148)
BMW-GMBH Creative Commons License 2014.03.31 0 0 5148

Test kábel, áram kábel? Be szoktak oxidálódni.

Önindító nem szorul? Izzógyertya mind jó?

Előzmény: 112cdi and (5146)
megyesiantal Creative Commons License 2014.03.30 0 0 5147

sziasztok

 

tudna nekem valaki segiteni Anyos ülés alatt Légzák figyelő eromlott lehet-e javítani ha nem valakinek nincs eladó

és első jobb ezüst sárvédő érdekelne  ha van valakinek jó állapotu

üdv Megyesi

 

112cdi and Creative Commons License 2014.03.30 0 0 5146

Sziasztok! Segítség kellene! Reggelente az első indításnál nehezen akkar indulni az autóm 2001-es 112cdi. Az izzítórelé szerintem jó mert behúz amikor ráadom a gyújtást, olyan mintha meglenne merülve az akumlátor, az önindító teker vagy 4et de azt valami extra nyögvenyelősen azután beindul. A napközbeni indításoknál is többet teker de akkor már könnyebben beindul. Ha valakinek van ötlete azt szívesen fogadnám. Köszi.

Bennelux Creative Commons License 2014.03.30 0 0 5145

Sziasztok!

 

A 638-as szekeremnel a turbonal az olajnyomo cso erosebben,  a haz enyhen kis foltokban olajos, a levegocso a nyomo oldalon olajsaros. Mas nem latszik, mukodesi zavar nincs.

 

Lehet sima szivargas vagy keszuljek rosszabbra.

 

Valaszokat koszonve

 

Bennelux

 

Pityinger1 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 5144

Egyszerű! Mondj rá olyan árat hogy ne keljen menni. Ha viszont mégis, akkor érje meg bőven neked! :)  Én nem is vállalok ilyen fuvart. Ha nagyon erőszakos, csillagászati árat mondok:)

Előzmény: RÉMES (5143)
RÉMES Creative Commons License 2014.03.29 0 0 5143

Sziasztok!

 

Mi pénz lehet egy vonóhorog a 638-asra?

 

És ha veszek bontottat, kell hogy legyen valami műbizonylat vizsgára?

 

Novemberben lesz műszaki, gondolkodom, hogy teszek rá egyet, ha belefér a költségvetésbe.

( bár már előre tudom, hogy mindenkinek menni kell majd fuvarba )

 

T

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.29 0 0 5142

Letiltott, túl sok helytelen kisérlet volt... Kapcsold be, hagyd rajta a gyújtást, pár óra múlva engedi az újrapróbálkozást, de ha azt is sikerül félrenyomni, akkor majd 12/ 48 óra múlva. Természetesen bekapcsolva értendő a helybenjárás.

Előzmény: maxtomci (5141)
maxtomci Creative Commons License 2014.03.29 0 0 5141

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Barátaim Németországban vettek és ott is használnak egy vitot 1999 gyártású.  Jelenleg én is kint vagyok.

Lemerült az akkujuk, feltöltötték és azóta nem működik a rádió.

Az akku visszarakása után próbáltak többféle kódot is beadni, a rádió leírásában van valami kód (képen), pontosan nem tudom mit csináltak, de napok óta csak a "WAIT" felirat látható a kijelzőn.

Tudunk vele valamit csinálni?

 

Köszönettel! Tamás

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.28 0 0 5140

Talán, ha vitodoki előkerül, Ő tud mondani pontosat. 

Előzmény: a_dagi (5138)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.28 0 0 5139

...és az jó neked, hogy így szétbarmoltad a madzagokat?!? :-))

 

Nem tudom, ki hogy van vele, de évtizedeken keresztül tudott a Mercedes olyan átvezetést gyártani a kasztni és az ajtó között, amiről azt sem tudtuk, hogy létezik, csak évtizedekig csinálta a dolgát. Erre megalkották a Vito-t... katasztrófa. :-(

Előzmény: 112cdi and (5137)
a_dagi Creative Commons License 2014.03.28 0 0 5138

Köszönöm a biztatást:) Buta kérdés, anno a benzines V8asoknál egy kis csövön vastag spárgával toltuk tele az égésteret a gyertyanyíláson át, hogy ne pottyanjon be a szelep, dízelnél van valami hasonló trükk? Esetleg gyertyanyílás helyett spricni lukján?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5126)
112cdi and Creative Commons License 2014.03.28 0 0 5137

Sziasztok!

 

Gondoltam megosztom veletek az elmúlt napok ténykedéseit!

Vezető oldali átvezető kábelköteg!

Anyósülés felőli kábelköteg!

 

Mind a kettő csudálatos :)!

Ez egy 2001-es 112cdi vito amit 2 hónapja vettem.

Köszönöm az egyik fórumtársnak aki rávilágított, hogy a vezető oldalt szedjem szét de utána nem hagyott nyugodni a másik oldal sem mint látszik nem ok nélkül. 

Imádom a más álltal le..art dolgokat hónapokig csinálgatni, hogy egy rendes autóm legyen na dehát ha csak ennyi pénz volt rá akkor mit is várhatnék.

Szeretném veletek a problémákat megosztani hátha valakinek segít is és ti is tudtok segíteni nekem.

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5136

A váltó legalján az az imbuszcsavar, az mi?

Előzmény: szaszito (5132)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5135

Az ne zavarjon, hogy a NETIKETT szerint tegeződünk... :-))

Előzmény: szaszito (5133)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5134

Valahol találtam, lehet, hogy itt... :-)

 

 

A karbantartásjelző
Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe, és azonnal nyomd meg kétszer röviden a -KM- gombot. 
10 másodpercen belül fordítsd vissza a kulcsot a gyújtáskapcsoló O. helyzetébe.
Nyomd meg és tartsd benyomva a -KM- gombot.
Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe. 
Tartsd további 10 másodpercig benyomva a -KM- gombot. 
Megjelenik az aktuális hátralévő futásteljesítmény-idő. Körülbelül 10 másodperc után jelzőhang szólal meg és körülbelül 10 másodpercre megjelenik a karbantartásjelző az új hátralévő futásteljesítménnyel-idővel.Engedd el a -KM-gombot.

Előzmény: Nico88 (5130)
szaszito Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5133

Hello ! Minden féle Merci Vito _ Viano motor javitását válaljuk légrúgókompresszor javitását  automata váltó szerelését+ elektromos alkatrészek szerelését-javitását.Vizsgáztatást is elvégezzük önök helyett.Hivjon bizalommal.:06702668204

szaszito Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5132

Hello. Ha auto,ata a váltod nem tudod leereszteni mivel nincs leeresztöje, de ha olajat cserélsz szüröt is kell cserélni. de ahoz ketté kell szedni a váltot hogy kicseréld. Ha tanácsra van szükséged hivj nyugodtan. 06702668204

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5129)
szaszito Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5131

Hello! Igen van: a kilóméteróra és a gyujtáskulcsal kell kombinálni. Ha  kérdésed van hivj fel.:06702668204

Előzmény: Nico88 (5130)
Nico88 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5130

Hello,

Vito témában nagyon ujj lennék.

van lehetőség a két kulcsos szerviz figyelmeztetést kitörölni külső számítógép nélkül valami gomb kombinációkkal ?

 

köszönöm elöre is

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5129

Mivel használok a váltónak? Lecserélem a mostanit a gyárira, az ok. A wandlerből hogyan tudom kiszedni az olajat? Van leeresztője? Ha nincs, akkor ugye csak hígítani tudom, vagy van valami trükkje? (beindítani kicsit a motort, hogy a wandler tolja ki magából). Ha hígítom a jelenlegi franctudjamijen olajat, az jó neki, vagy megölöm vele?

Előzmény: vitodoki (5127)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5128

Konkrétan az a gondom, hogy üzemmeleg motornál nem kapcsol fel negyedoikbe, és elmegy a kúszónyomaték. Hideg olajnál semmi baja nincsen, nem rángat, fel/ le vált.

Ma kivettem a felső dugót, folyik belőle az anyag, de valami vörösesfekete színű a benne levő olaj, rengeteg uszadékkal. Ja, és meg van vágózva az imbuszcsavar széle, tehát a műltban túlórázott rajta valami szakbarbár rendesen...:-(

Meg tudnád mondani a Mercedes minősítési számát a váltóolajhoz? 

Előzmény: vitodoki (5127)
vitodoki Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5127

Igen a felső :):):) és üzem meleg motornál értendő!

a szűrő cseréhez ki kell emelni a motort,mert másképp nem fér ki a váltó,és aztán szétszedni a váltót mert a közepében van:)

És most jön egy kis jó tanács:)

ezeknek a váltóknak akkor fellegzik be amikor elkezdenek benne olajat cserélni,és nagy boldogan beleteszik a sima automata olajat ami nem is olyan drága,de ebbe a váltóba nagyon ritkán kell olajat cserélni de akkor is csak a gyári belevaló olajat ami elég drága 7-9 ezer/liter(és a színe narancssárga)

szóval senki nem akar ennyi pénzt kiadni hanem belerakja az ATF-et vagy ,mindenféle más olajat,és onnantól

a váltónak aláírták halálos ítéletét:):):)(inkább akkor maradjon benne a gyári,a véleményem szerint)

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5125)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5126

Szerintem a szimmeringcsere mindenképpen javít a helyzeten. Beb@szna, ha a szimmeringhez le kéne venni a fejet...max a vezérműtengely ugrik ki a gépezetből, de az bizonyosan.

Előzmény: a_dagi (5124)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.03.26 0 0 5125

Szia Doki!

 

Találtam kettőt is, értelemszerűen a fölsővel fogok próbálkozni. :-)

Gondolom, üzemmeleg, járó motornál, parkoló, vagy üres váltóállásban...

Úgy nézem, a szűrőcsere nem egy egyszerű folyamat, mintha le kéne húzni a váltót...mibe fáj vajon egy ilyen manőver bonyodalom nélkül?

Előzmény: vitodoki (5123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!