Sziasztok. Segítséget szeretnék tőletek kérni. A gépem egy 110 D Vito,melyen kiment a baloldali trapézgömbfej,melyet már kicseréltem de úgy vettem észre,hogy faragja a gumit. Kérdésem lenne,hogy tudja-e valaki, hogy milyen értéke van a kerékösszetartásnak. Előre is köszönöm.
Sziasztok! Segítség kellene! Reggelente az első indításnál nehezen akkar indulni az autóm 2001-es 112cdi. Az izzítórelé szerintem jó mert behúz amikor ráadom a gyújtást, olyan mintha meglenne merülve az akumlátor, az önindító teker vagy 4et de azt valami extra nyögvenyelősen azután beindul. A napközbeni indításoknál is többet teker de akkor már könnyebben beindul. Ha valakinek van ötlete azt szívesen fogadnám. Köszi.
A 638-as szekeremnel a turbonal az olajnyomo cso erosebben, a haz enyhen kis foltokban olajos, a levegocso a nyomo oldalon olajsaros. Mas nem latszik, mukodesi zavar nincs.
Egyszerű! Mondj rá olyan árat hogy ne keljen menni. Ha viszont mégis, akkor érje meg bőven neked! :) Én nem is vállalok ilyen fuvart. Ha nagyon erőszakos, csillagászati árat mondok:)
Letiltott, túl sok helytelen kisérlet volt... Kapcsold be, hagyd rajta a gyújtást, pár óra múlva engedi az újrapróbálkozást, de ha azt is sikerül félrenyomni, akkor majd 12/ 48 óra múlva. Természetesen bekapcsolva értendő a helybenjárás.
Barátaim Németországban vettek és ott is használnak egy vitot 1999 gyártású. Jelenleg én is kint vagyok.
Lemerült az akkujuk, feltöltötték és azóta nem működik a rádió.
Az akku visszarakása után próbáltak többféle kódot is beadni, a rádió leírásában van valami kód (képen), pontosan nem tudom mit csináltak, de napok óta csak a "WAIT" felirat látható a kijelzőn.
...és az jó neked, hogy így szétbarmoltad a madzagokat?!? :-))
Nem tudom, ki hogy van vele, de évtizedeken keresztül tudott a Mercedes olyan átvezetést gyártani a kasztni és az ajtó között, amiről azt sem tudtuk, hogy létezik, csak évtizedekig csinálta a dolgát. Erre megalkották a Vito-t... katasztrófa. :-(
Köszönöm a biztatást:) Buta kérdés, anno a benzines V8asoknál egy kis csövön vastag spárgával toltuk tele az égésteret a gyertyanyíláson át, hogy ne pottyanjon be a szelep, dízelnél van valami hasonló trükk? Esetleg gyertyanyílás helyett spricni lukján?
Gondoltam megosztom veletek az elmúlt napok ténykedéseit!
Vezető oldali átvezető kábelköteg!
Anyósülés felőli kábelköteg!
Mind a kettő csudálatos :)!
Ez egy 2001-es 112cdi vito amit 2 hónapja vettem.
Köszönöm az egyik fórumtársnak aki rávilágított, hogy a vezető oldalt szedjem szét de utána nem hagyott nyugodni a másik oldal sem mint látszik nem ok nélkül.
Imádom a más álltal le..art dolgokat hónapokig csinálgatni, hogy egy rendes autóm legyen na dehát ha csak ennyi pénz volt rá akkor mit is várhatnék.
Szeretném veletek a problémákat megosztani hátha valakinek segít is és ti is tudtok segíteni nekem.
A karbantartásjelző Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe, és azonnal nyomd meg kétszer röviden a -KM- gombot. 10 másodpercen belül fordítsd vissza a kulcsot a gyújtáskapcsoló O. helyzetébe. Nyomd meg és tartsd benyomva a -KM- gombot. Fordítsd a kulcsot a gyújtáskapcsoló 2. helyzetébe. Tartsd további 10 másodpercig benyomva a -KM- gombot. Megjelenik az aktuális hátralévő futásteljesítmény-idő. Körülbelül 10 másodperc után jelzőhang szólal meg és körülbelül 10 másodpercre megjelenik a karbantartásjelző az új hátralévő futásteljesítménnyel-idővel.Engedd el a -KM-gombot.
Hello. Ha auto,ata a váltod nem tudod leereszteni mivel nincs leeresztöje, de ha olajat cserélsz szüröt is kell cserélni. de ahoz ketté kell szedni a váltot hogy kicseréld. Ha tanácsra van szükséged hivj nyugodtan. 06702668204
Mivel használok a váltónak? Lecserélem a mostanit a gyárira, az ok. A wandlerből hogyan tudom kiszedni az olajat? Van leeresztője? Ha nincs, akkor ugye csak hígítani tudom, vagy van valami trükkje? (beindítani kicsit a motort, hogy a wandler tolja ki magából). Ha hígítom a jelenlegi franctudjamijen olajat, az jó neki, vagy megölöm vele?
Konkrétan az a gondom, hogy üzemmeleg motornál nem kapcsol fel negyedoikbe, és elmegy a kúszónyomaték. Hideg olajnál semmi baja nincsen, nem rángat, fel/ le vált.
Ma kivettem a felső dugót, folyik belőle az anyag, de valami vörösesfekete színű a benne levő olaj, rengeteg uszadékkal. Ja, és meg van vágózva az imbuszcsavar széle, tehát a műltban túlórázott rajta valami szakbarbár rendesen...:-(
Meg tudnád mondani a Mercedes minősítési számát a váltóolajhoz?
Igen a felső :):):) és üzem meleg motornál értendő!
a szűrő cseréhez ki kell emelni a motort,mert másképp nem fér ki a váltó,és aztán szétszedni a váltót mert a közepében van:)
És most jön egy kis jó tanács:)
ezeknek a váltóknak akkor fellegzik be amikor elkezdenek benne olajat cserélni,és nagy boldogan beleteszik a sima automata olajat ami nem is olyan drága,de ebbe a váltóba nagyon ritkán kell olajat cserélni de akkor is csak a gyári belevaló olajat ami elég drága 7-9 ezer/liter(és a színe narancssárga)
szóval senki nem akar ennyi pénzt kiadni hanem belerakja az ATF-et vagy ,mindenféle más olajat,és onnantól
a váltónak aláírták halálos ítéletét:):):)(inkább akkor maradjon benne a gyári,a véleményem szerint)
Szerintem a szimmeringcsere mindenképpen javít a helyzeten. Beb@szna, ha a szimmeringhez le kéne venni a fejet...max a vezérműtengely ugrik ki a gépezetből, de az bizonyosan.