Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dirige Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139677

https://www.facebook.com/pages/Street-Turkey/198222440256926

zgi521 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139676

mondjuk en nem 4 evet, par napot sem mernem igy hasznalni. sztem a nejem el sem merne vele indulni..

Előzmény: Mewo (139665)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139675

Lehet, hogy így van, én csak feltételeztem, hogy az összes Bravo ugyanazt a progit kapja.

Előzmény: gyanta ati (139641)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139674

Ezt mondta! 

Előzmény: Realtukko (139640)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139673

Alig várom a havat :-)

Előzmény: dirige (139671)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139672

Akkor egy gyorsulási próbát majd tehetünk. (Dirket nem írok 0-100-at mert itt még vannak kétségeim a felső limit elérését illetően.)

Előzmény: dirige (139670)
dirige Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139671

:-) Igazi driftautó..

Előzmény: bajan122 (139669)
dirige Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139670

A Bedford is 2.3 szívó. Ez egy generális dolog a GM-nél.

Előzmény: bajan122 (139655)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139669

 

;-)

Előzmény: Mewo (139664)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139668

tervben van :)

Előzmény: Mewo (139667)
Mewo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139667

Ennyi rutinod már lehetne.Hívd Vinjot.

Előzmény: GazCamp3r (139666)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139666

Nem csak azért szeretnénk mert esetleg jobb lenne, hanem árban fele annyiba sem kerül. azért nem mindegy, hogy 28ezer/pár, vagy kb 75.

Előzmény: Mewo (139656)
Mewo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139665

Ha négy éve így használod, akkor tuti nem a váltó belsejében van a problematika.Én is azt tippelném, hogy valami inkább ott a váltó környékén, vagy azzal szoros kapcsolatban lévő tárgy.

Előzmény: nbalazs__ (139662)
Mewo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139664

Akkor ez titok marad, hacsak nem Vanette.

Előzmény: bajan122 (139659)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139663

És kozepmotoros

Előzmény: bajan122 (139659)
nbalazs__ Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139662

Szia!

 

Váltóolajat már cseréltettem, nem volt semmi benne, teljesen tiszta volt szerencsére.

Most beszéltem pár szerelővel és szinte mindenki a kinyomócsapágyra vagy pedig legdurvább esetben a nyelestengelycsapágyra gondol. Ezek mondjuk jobban hangzanak, mint a váltó szétborítása.

Egyébként eléggé hangos, elnyomja a rádió+fűtés kombót is... Meglátjuk mi lesz

 

Előzmény: bajan122 (139660)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139661
Előzmény: czollnerg (139642)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139660

Szia!

 

Nem értek egyet mewoval. Ez a hang elég durva, foglalkozni kell vele.

 

- Biztos, hogy a váltóból jön? (És mondjuk nem a kuplungból?)

- Ha igen akkor váltóolaj csere és ellenőrizni a leengedett olajat, hogy van e benne fémreszelék.

- Ha nincs, akkoris gáz, bár akkor kevésbé, akkor én is eljárnék még vele valószínűleg. Ha van, akkor szét kell szedni.

 

Azért ha tippelnem kéne, sajnos azt mondanám hogy lesz benne reszelék.

 

A fentiek kapcsán leszögezem, nem vagyok szerelő csak egy laikus aki néha szerel ezt azt.

 

Előzmény: nbalazs__ (139648)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139659

hátsókerekes, japán és nem toyota.

Előzmény: Mewo (139657)
Mewo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139658

Szerintem ez valami bagatell dolog lesz, ezért szét ne kapasd a váltót.Ami jó, ahhoz nem nyúlunk.:)A hőtágulással magyaráznám, így, hogy hideg van, valami berezonál és hozzáér valami máshoz.

 

Sajnos nincs más eséyled szerintem, mint valahol otthagyni az autót este, reggel visszamenni és megmutatni egy szerelőhöz.

Előzmény: nbalazs__ (139648)
Mewo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139657

Hiace, Transit vagy Opel akármi?Csak a 2.3 szívódéből találgatok?

Előzmény: bajan122 (139655)
Mewo Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139656

Ne Bilsteinezz, semmi értelme, maradj a gyárinál.

Előzmény: GazCamp3r (139649)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139655

Rendes vagy, de igazából viccnek szántam. 2.3 szivóD, ezzel gondolom sokmindent elárultam.

 

Az igaz, hogy örülök neki mert motoros ténykedésem kapcsán így kitágul a világ, mehetek bárhová az országban.

Előzmény: dirige (139653)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139654

ha ez számít valamit, akkor engem nem zavarna.

Előzmény: dirige (139653)
dirige Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139653

A mélem publikus! Ha nem akarod zavarni a cartársakat, nyugodtan teheted oda is a képeket, videót!

Előzmény: bajan122 (139652)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139652

off

 

Mint autószerető embereknek írom nagy örömök közepette, hogy vettem egy hátsó kerekes csodát. :-)

bajan122 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139651

Klassz leírás.

 

Ha tetszett neked az adott szerviz szerintem nyugodtan oda viheted a klíma miatt is. Mivel sajnos ez bravo betegség (meg stilo) biztos lehetsz benne, hogy ők is számtalan ilyen autót bontottak már szét és raktak össze. tuti megvan a rutinjuk. 

Előzmény: GazCamp3r (139649)
zgi521 Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139650

na látod, nero rulez! :)  egyébként ösmerem a srácot , aki a klima miatt dobja szét az autót. legutóbb egy fehér stilo  volt a keze alatt.. (ahogy belépsz a műhelybe jobb oldalon középen van a munkahelye) nekem szimpi, rábízható nyugodtan.

 

Előzmény: GazCamp3r (139649)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139649

no megvolt az olajcsere a néróban. 19 ezret hagytunk ott, ebből 6 ezer + áfa volt az olajszűrő fedél, aminél mondta a szerelő, hogy nem akar lejönni, nagyon rá van húzva. Megpróbálhatja erősebben, de jó eséllyel el fog törni, és akkor ott kell hagyni 1 napra az autót, mert nincs raktáron másik. Mondtuk hogy mivel olajcserére jöttünk, ezért próbálja nyugodtan erősen, lesz ami lesz. Lejött szépen, de végülis kiderült, hogy belül már akkor is el volt törve, de szerencsére mégiscsak volt 1 db raktáron. Nagyon korrektek voltak, beengedtek a szerelő mellé, beszélgettem vele végig, megnézett jó pár dolgot még az autón. Ő is konstatálta, hogy a bal-első lengéscsillapító picit folyik, szerinte tavasszal ráérünk kicseréltetni, viszont majd ha szimeringet csináltatjuk, akkor egy fékolaj cserét is ejtsünk meg, mert az is aktuális lesz. (A fékolajon kívül a fékpofák - tárcsák hibátlanok, azt mondta, hogy így ránézésre 90-95%-osak) A felnikről pedig kiderült, hogy patkázás csak nagyon minimális van rajta, inkább az látszik, hogy rohadtul nem volt másik felni + gumi télire, ezért szépen fel van púposodva a lakk réteg rajta (megkezdte a só). Amint felkerül a lemezfelni az új gumikkal, ezeket elviszem felnijavítóhoz, meglátjuk hogy mit lehet vele csinálni. Azt is elmondta, hogy amióta kint van ez a Bravo, meg ez a T-Jet-es motor, náluk konkrétan egyetlen egy olyan autó járt, amibe turbot kellett cserélni, szóval elég jó a konstrukció.

 

Egy dolgot furcsáltam: A lengéscsillapítónál egyből mondtam neki, hogy nem gyárit fogunk belerakni, hanem Bilsteint, mert 30/párért tudok venni. (náluk kb 75 ezer lenne a gyári két első). Mondta, hogy az már gyanúsan olcsó, biztos nem eredeti, meg hogy a gyárinál nincs jobb, higyjem el, hogy a gyári a csúcs... Igazából engem nem győzött meg, sztem 1 hónapon belül megveszem a cuccot, és beviszem hozzájuk berakatni. Lényeg a lényeg, én jelenleg azon a véleményen vagyok, hogy az M5-tel úgy kompletten meg vagyok elégedve, oda fogom vinni ha bármi baj van. Egy kivétel van, az pedig a klíma terelőmotor. Azt többen írtátok itt, hogy a Szabó tuti jól megcsinálja, ezért azt tuti náluk fogjuk megszereltetni.

 

Jó hosszúra sikerült az írás :D

nbalazs__ Creative Commons License 2013.11.27 0 0 139648

Urak!

Végre sikerült felvennem a 4 éve hidegben zörgő váltómnak a hangját!

Ezt pár perccel indulás után csinálja, csak akkor hallgat el, ha kiveszem üresbe és ki is nyomom a kuplungot. Állóhelyzetben nem csinálja, valamint 5-6 fok felett sem. Amúgy a váltó tökéletesen üzemel, csak nem akarom megvárni míg széthullik, mert míg 4 éve éppen hogy csak csinálta pár másodpercig, most már akár 2-3 percig is tudja magát produkálni. És ha ezen az bemelegedési fázison túljutottunk, soha többé nem csinálja, csak ha legalább 5-6 órát áll az autó. (Emiatt volt szükség a hangfelvételre, mert nem tudtam megmutatni senkinek se)

A tervem az, hogy elviszem 1-2 váltószerelőhöz, meg persze a Fiathoz is, hátha mondanak rá valamit. Valakinek van valami jobb váltószerelője? Akit merne ajánlani? 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!