Keresés

Részletes keresés

Vaskerekű Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82802

Így van, négy darab az utolsó, 1990-es szériából (AKD-758 - AKD-761). A turbós motort és Voith váltót leszámítva megegyeztek a 280.15-ösökkel.

Előzmény: Zsoltikarus (82800)
bi-02 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82801

Fasza. Mindig tanul az ember.

Akkor ezek szerint összvissz 4 darab készült a végén belőle.

 

 

Előzmény: Zsoltikarus (82800)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82800

Ez gyári?

Igen.

 

Akkor az MKV-nak készült ilyen? Azt hittem ők mindvégig P2M70-el vették a 280-asokat.

Igen, ezt az utolsó négyet látták el automatával (gyárilag). Én csak ezekről az 50-esekről tudok egyébként.

 

ezt gondolom elírtad, mert vagy feltöltött, vagy szívó. A kettő együtt fából vaskarika :))

Akkor hülyeséget írtam a típus alapján. :)

Ami tudtommal jelen esetben D2156 HM6UT.

Előzmény: bi-02 (82799)
bi-02 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82799

Ez gyári?

Akkor az MKV-nak készült ilyen? Azt hittem ők mindvégig P2M70-el vették a 280-asokat.

 

"turbófeltöltős szívómotor"

ezt gondolom elírtad, mert vagy feltöltött, vagy szívó. A kettő együtt fából vaskarika :))

Előzmény: Zsoltikarus (82797)
bi-02 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82798

Van-e lényeges különbség az Ikarus 280.15 és 280.50 között?

Nem a 280.15 és a 280.51 közötti különbségre gondolsz? Azok között lehet összefüggés a Maléves kapcsolatuk által. Ebből a szempontból összehasonlíthatók egymással.

Előzmény: 266-60 (82775)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82797

Négy darab bolygóajtó, 1990-es évjárat, turbófeltöltős szívómotor, VOITH automata váltó.

 

Szerintem nagy jelentősége nincs, valószínűleg a 15-ös altípus kisebb módosítása. Ugyanúgy, ahogy BKV-nál a 00 után 49 lett.

Előzmény: bi-02 (82796)
bi-02 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82796

Hol akadtál 280.50-esre? Ez az altípus nem ugrik be nekem, és most hirtelen a feljegyzéseimben sem találok róla semmit. Ez persze nem jelenti azt, hogy nincs ilyen, de ha van akkor szedjük össze a paramétereit, ha lehet.

Tehát, ha valakinek van infója a 280.50-es altípusról az legyen szíves dobja be a közösbe.

(Ilyenekre gondolok, hogy évjárat, ajtók típusa, elrendezése, motor, váltó, futóművek, ülő- állóhelyek száma, esetleg bármi említésre méltó jellegzetesség, illetve reláció)

kösz.

 

Előzmény: Vaskerekű (82792)
KLY-057 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82795
Előzmény: IK55 (80053)
swat00121 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82794

Újabb képek ---> http://indafoto.hu/swat

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82793

Ez kib@szott durva, hogy ott állt egy csomót és alig romlott az állapota :) :) neki nem volt sok dolga vele csak a külsővel, ha jól láttam akkor a másik videon ugyan ez van csak pirosban már? :D

Előzmény: GRY-569 (82789)
Vaskerekű Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82792

A 280.15-ös Prága váltós, a 280.50-es gyárilag Voith.

Előzmény: 266-60 (82775)
Scatty29 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82791
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82790

Amúgy én is. :) 

A másik hasonló ledöbbenés az volt, amikor megszámoltam nemrég a C56.32-eseket. Na, az se gyakori. 

Előzmény: ckg471 (82786)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82789

Közben találtam még egy érdekességet. :) Remélem nem volt még. És bocsánat a "topicrombolásért" :))

 

Előzmény: GRY-569 (82788)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82788

Az biztos.. :)

 

Előzmény: Törölt nick (82783)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82787

Nem :)

Előzmény: EKM-765 (82782)
ckg471 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82786

Ez az összes, ami létezett? Azt hittem, sokkal több volt...

Előzmény: LMB-706 (82784)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82785

BFB-852 nem .27-es volt? 

 

Az nem. 

Előzmény: EKM-765 (82778)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82784

Alba: AIJ-352, AOA-315, AOA-444 

Borsod: BPR-184, BPR-636 

Kisalföld: BSM-190, CDA-725 (mindkettő ex Rába) 

Vértes: AAX-164, BCK-420, BFB-409, BFB-853 

Volánbusz: ELK-883, ELK-884 (-> FKB-991), ELK-918, ELK-933, ELK-934 

Előzmény: 266-60 (82775)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82783

valami észt srác a feltöltő... nézzétek mega többi videóját.. érdekesek..

Előzmény: EKM-765 (82782)
EKM-765 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82782

Ez a sárisápi műhelyben van?

Előzmény: GRY-569 (82781)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82781

És szinte pöccre indult..azért nemsemmi :)

Előzmény: Törölt nick (82780)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82780

15 éve nem volt napi használatban...

Előzmény: GRY-569 (82779)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82779

 

EKM-765 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82778

BFB-853 még forgalomban van.

BFB-852 nem .27-es volt?

Előzmény: 266-60 (82775)
GVM 281 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82777

  Zf vagy Voith kapcsolót keresnék olcsón. (nem baj ha nem működik)

504LACI Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82776

Idéznék a cikkből:

"A sofőrök is imádják a futózott gumit, mert szerintük jobb a mintázata, mint az újnak."

Tök mindegy kinek milyen jogsija van a cégnél egy ilyen mondat alapján.

Előzmény: Ikarus 260.03 (82774)
266-60 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82775

Sziasztok!

 

Lenne pár kérdésem:

 

1, Van-e lényeges különbség az Ikarus 280.15 és 280.50 között?

2, Elkezdtem összeírkálni a 280.27-eseket. Eddig ezeket találtam:

 

AIJ-352 Alba: 1986-2008

BFB-409 Vértes: 1987-

BPR-184 Borsod: 1987

ELK-884/FKB-991 VB: 1986-2008

ELK-918 VB: 1986-2008

ELK-934 VB: 1986-2007

AOA-315 Alba: 1986-

AOA-444 Alba: 1986-

AIJ-353 Alba: 1986-2006

BFB-853 Vértes: 1986-?

 

Ezeken kívül létezett még 280.27-es?

 

Előre is köszönöm

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82774

Totalcarnál azért írták ezt,mert még életükben nem vezettek se buszt,se teherautót. Beismerték,hogy csak egy B kategóriás jogsijuk van,asszem a Robinak van egyedül C-je,de az sem hivatásos.

 

Ennyit erről.

 

Buszokban nem lehet a kipörgésgátlót kikapcsolni,legalábbis a credokban tuti. Ez a hátrányuk is.

Előzmény: siófoki35 (82767)
norbee601 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 82773
Ha küld valaki olyat amiből lehet dolgozni, én szívesen berajzolom Autocadbe.
Előzmény: GARAZSMENET (82769)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!