Ha szabad bele kotyogni, én most tesztelek egy 1.4 120 Le automatát ( Meriva ) egyenlőre nagyon jók az első tapasztalatok még a fogyasztással is megvagyok elégedve a 6 sebességes váltó kulturáltan dolgozik.
Kiváncsi lennék a Mokka viselkedésére mert én is gondolkoztam rajta.
Ha Bpesten vagy elérhető közelségbe,akkor esetleg kooperálhatunk,nekem csak két csatornás scópom van,egyelőre,de hivatalos diag,van pár tipus specifikus,nem csak általános:))
Az egyszeri pap sirjára is azt irták / TANULMÁNYAIT BEFEJEZTE/ mindig tanul az ember,van aki nyugdijasan csak bambul,meg tv-t néz,és egy idő után elbutul.Vagy próbál élni tanulni mozogni,és nem másokra támaszkodva vegetálni:))
Nekem is ezzel szokott gondom lenni, de szerencsére azért vannak az autoszerelő ismerőseim, hogy segítsenek a gépészeti részében cserébe én meg szkópolom az autókat és a kért oszcillogrammokat meg közösen elemezzük. Jó buli, sokat tanultunk már egymástól...
2003.11. hó 115e km hétközben város (melo lakás oda vissza 12km hétvégén átlag 100km oda vissza vidékre haza) miután előjött kihúzogattam rendesen meg városban max 3.ba megyek az eset előtt 4. ben jártam tegnap elaludt magátol a checkengine ma hibátlanul működött eddig ugy húz ahogy kell tünetmentesen nem akarom elkiabálni ( csütörtökön töltöttem bele spurit azóta 150km-t mentem )
Nincs mit köszönni! Sajnos az emberekbe az van a diagnosztika hibakód olvasásból áll. Hiba kód olvasást a Józsi a sarki kocsmába is tud,két forintért ződ festékért vagy egy korsó sörért.Diagnosztika az kicsit másabb,azt tanulni, gyakorolni,kell.Nem utolsó sorba értelmezni az adat halmazok összeségét,vagy ha valami nem biztos,akkor legyen egy ismeretségi kör akit fel lehet hivni ha segitség kell,de ezt viszonozni is kell.Sajnos az ember nem úgy születik mindenhez ért.
Hány éves, hány km van benne, gyakran használod-e városban, alacsony fordulattal, gyorsan felváltasz-e, stb. Furcsának hathat, de lehet hogy csak egy fagyizás kellene neki, mert kezd telerakódni korommal a szelepülék, vagy gyűlik az olajsár, de elsőnek vidd el egy szakemberhez, aki megnézi ezeket az élőadatokat és hátha már lát azokból valamit.
Kolcsár: Próbáltam egy egyszerű felhasználónak magyarázni, de köszönöm a kiigazítást!
Ezt úgy hivják élő adat elemzés, értelmezés.Most már nagyon sok diagnosztikai terméknél már nem kell két személy,mert fellehet venni (elmenteni) és vissza játszani nyugodtan kiértékelni.Annyibol jó inkáb ha ketten vanak,mikor váltani kell a szöveges ki irt értékekről,diagramra ,mivel a legtöbb diagnosztika csak 4-db értéket tud kijelezni,mig szövegesbe jóval többet.És ha ez megvan akkor lehet kimérni,tényleg az a hibás,nem csak esetleg kábel,vagy csatlakozó,vagy egyéb hiba van ami a ki irt hibát tudja kreálni.
Keress egy olyan szakembert, aki tud autódiagnosztikát csinálni. Ennek a pontos behatárolásához nem a hibakódokat kell kivillogtatni, vagy kiolvastatni a hibatárolóból, hanem menet közben figyelni sok alkatrész viselkedését, jelalakokat, küldött vagy fogadott értékeket. Nem írtad le sem az autód tipusát, sem a motorkódot, így elég nehézkes, de az utolsó amit ki kell cserélni az nagy valószínűséggel a gyújtótrafó lesz. Bár, a szervízekben a hozzá nem értő autószerelők kb. ezzel szoktak nyitni, de inkább keress egy embert aki laptoppal az ölében végignézi a kocsit, vagy menet közben a mellette ülő ölében lesz a laptop és menet közben nézelődnek az autó paramétereiben. (ez nem a legjobb szó ide, de talán így közérthetőbb)
Hello. Tudna nekem valaki segíteni vagy tapasztalt e már ilyet?! Menet közben checkengine érzékelhető teljesítménycsökkenés ujraindítás után csak néha hibát kivillogtatom p0303 ( gyújtáskimaradás a 3. hengernél) töröltük 1100km után ismét jelentkezett ugyanezekkel a tünetekkel gyorsításnál mintha gondolkozna és egyszer csak megindul sokszor rángat a két hiba között gyertya ellenőrizve nem kormos olyan amilyennek lennie kell! Valakinek ötlet vagy tapasztalat?? A válaszokat előre is köszönöm.
Igen, cserélni kell, bár véleményem szerint a 2év hazai körülmények és a mérések alapján túlbiztosítás. Max 4évente mindenképpen. A fékfolyadék erősen nedvszívó, és a magába szívott víztől (légnedvesség) rohamosan csökken a forráspontja. Az ilyen fékfolyadéknál erősebb igénybevétel esetén fennáll a felforrás veszélye, ami a fék működésképtelenségével jár.
Nálam az ékszíj feszítő görgője, vagy csapágynak hívják, nem tudom pontosan, az produkált ilyen csettegő hangot. Ki lett cserélve és azóta megszűnt a zaj.
A fékfolyadékot 2 évente cserélni kell? Mi van ha a mi autónkbamég soha nem volt lecserélve? 2007-es 81 ezer km. Sürgősen le kellene cserélni? Mik lehetnek a kkövetkezmények ha nincs cserélve? A fékekre kb úgy átlagosan hány km után kell ránézni hogy mi mennyire kopott?
Van egy 1999 évjáratú Astra G típusú Opelom X14XE motorral és 215000km-el. A hidratökék (vagy valami) nagyon szolnak, melegen és hidegen is. Gázadásra sem tűnik el a csettegés.
Cseréltem Castrol 10W40 olajról Shell Helix 10W40 olajra, de semmi javulás. Kérdésem az lenne, hogy bele merjek e tenni 15W40 -s vagy 10W60 -s olajat.