Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peklit Creative Commons License 2014.09.16 0 0 65457

Heló!

 

Ha szabad bele kotyogni, én most tesztelek egy 1.4 120 Le automatát ( Meriva ) egyenlőre nagyon jók az első tapasztalatok még a fogyasztással is megvagyok elégedve a 6 sebességes váltó kulturáltan dolgozik.

 

Kiváncsi lennék a Mokka viselkedésére mert én is gondolkoztam rajta.

 

Tamás

Előzmény: bigjohni (65453)
kolcsar Creative Commons License 2014.09.14 0 0 65456

Az ország melyik részén vagy??

Ha Bpesten vagy elérhető közelségbe,akkor esetleg kooperálhatunk,nekem csak két csatornás scópom van,egyelőre,de hivatalos diag,van pár tipus specifikus,nem csak általános:))

Előzmény: ha4nz (65454)
kolcsar Creative Commons License 2014.09.14 0 0 65455

Az egyszeri pap sirjára is azt irták  / TANULMÁNYAIT BEFEJEZTE/ mindig tanul az ember,van aki nyugdijasan csak bambul,meg tv-t néz,és egy idő után elbutul.Vagy próbál élni tanulni mozogni,és nem másokra támaszkodva vegetálni:))

Előzmény: ha4nz (65454)
ha4nz Creative Commons License 2014.09.14 0 0 65454

Nekem is ezzel szokott gondom lenni, de szerencsére azért vannak az autoszerelő ismerőseim, hogy segítsenek a gépészeti részében cserébe én meg szkópolom az autókat és a kért oszcillogrammokat meg közösen elemezzük. Jó buli, sokat tanultunk már egymástól...

Előzmény: kolcsar (65450)
bigjohni Creative Commons License 2014.09.13 0 0 65453

Köszönöm!

 

Azt hiszem hozzám legközelebb az 1.4 turbo áll, de sajnos nem találtam róla semmit.

Mármint a megbízhatóságra és az automata váltó párosításra gondolok.

Következő hétvégére kapok egy Mokkát kölcsön. A motor még nem ismert, de nagyon várom már.

Nekem most 1.2tsi/105 + dsg van. Jó lenne ha jó lenne, de nem hajó. Szívás pedig csak 60e van benne.

Előzmény: Nick_X14XE (65452)
Nick_X14XE Creative Commons License 2014.09.13 0 0 65452

A többi kérdésedhez sajnos nem tudok hozzászólni, csak egyhez:

"A dízelek DPF szűrője bírja a városi közlekedést?"

 

A tartós városi közlekedést egyik márkánál sem tolerálja a DPF. Néha meg kell futtatni hosszútávon.

Előzmény: bigjohni (65442)
robi09 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 65451

2003.11. hó 115e km hétközben város (melo lakás oda vissza 12km hétvégén átlag 100km oda vissza vidékre haza) miután előjött kihúzogattam rendesen meg városban max 3.ba megyek az eset előtt 4. ben jártam tegnap elaludt magátol a checkengine ma hibátlanul működött eddig ugy húz ahogy kell tünetmentesen nem akarom elkiabálni ( csütörtökön töltöttem bele spurit azóta 150km-t mentem )

Előzmény: ha4nz (65449)
kolcsar Creative Commons License 2014.09.13 0 0 65450

Nincs mit köszönni! Sajnos az emberekbe az van a diagnosztika hibakód olvasásból áll. Hiba kód olvasást a Józsi a sarki kocsmába is tud,két forintért ződ festékért vagy egy korsó sörért.Diagnosztika az kicsit másabb,azt tanulni, gyakorolni,kell.Nem utolsó sorba értelmezni az adat halmazok összeségét,vagy ha valami nem biztos,akkor legyen egy ismeretségi kör akit fel lehet hivni ha segitség kell,de ezt viszonozni is kell.Sajnos az ember nem úgy születik mindenhez ért.

Előzmény: ha4nz (65449)
ha4nz Creative Commons License 2014.09.13 0 0 65449

Hány éves, hány km van benne, gyakran használod-e városban, alacsony fordulattal, gyorsan felváltasz-e, stb. Furcsának hathat, de lehet hogy csak egy fagyizás kellene neki, mert kezd telerakódni korommal a szelepülék, vagy gyűlik az olajsár, de elsőnek vidd el egy szakemberhez, aki megnézi ezeket az élőadatokat és hátha már lát azokból valamit.

 

Kolcsár: Próbáltam egy egyszerű felhasználónak magyarázni, de köszönöm a kiigazítást! 

Előzmény: robi09 (65446)
kolcsar Creative Commons License 2014.09.12 0 0 65448

Ezt úgy hivják élő adat elemzés, értelmezés.Most már nagyon sok diagnosztikai terméknél már nem kell két személy,mert fellehet venni (elmenteni) és vissza játszani nyugodtan kiértékelni.Annyibol jó inkáb ha ketten vanak,mikor váltani kell a szöveges ki irt értékekről,diagramra ,mivel a legtöbb diagnosztika csak 4-db értéket tud kijelezni,mig szövegesbe jóval többet.És ha ez megvan akkor lehet kimérni,tényleg az a hibás,nem csak esetleg kábel,vagy csatlakozó,vagy egyéb hiba van ami a ki irt hibát tudja kreálni.

Előzmény: ha4nz (65445)
robi09 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 65447

Bocs véletlenül elírtam! :)

Előzmény: 409 (65444)
robi09 Creative Commons License 2014.09.12 0 0 65446

Astra G 1.6 16V Z16XE

Előzmény: ha4nz (65445)
ha4nz Creative Commons License 2014.09.12 0 0 65445

Keress egy olyan szakembert, aki tud autódiagnosztikát csinálni. Ennek a pontos behatárolásához nem a hibakódokat kell kivillogtatni, vagy kiolvastatni a hibatárolóból, hanem menet közben figyelni sok alkatrész viselkedését, jelalakokat, küldött vagy fogadott értékeket. Nem írtad le sem az autód tipusát, sem a motorkódot, így elég nehézkes, de az utolsó amit ki kell cserélni az nagy valószínűséggel a gyújtótrafó lesz. Bár, a szervízekben a hozzá nem értő autószerelők kb. ezzel szoktak nyitni, de inkább keress egy embert aki laptoppal az ölében végignézi a kocsit, vagy menet közben a mellette ülő ölében lesz a laptop és menet közben nézelődnek az autó paramétereiben. (ez nem a legjobb szó ide, de talán így közérthetőbb) 

Előzmény: robi09 (65443)
409 Creative Commons License 2014.09.11 0 0 65444

"p0303 ( gyújtáskimaradás a 3. hengernél)"

 

 ÉGÉSKIMARADÁS!!!!!!!  Nem ugyanaz mint a gyújtáskimaradás! A gyújtáshiba csak egy a lehetséges okok közül.

Előzmény: robi09 (65443)
robi09 Creative Commons License 2014.09.11 0 0 65443

Hello. Tudna nekem valaki segíteni vagy tapasztalt e már ilyet?! Menet közben checkengine érzékelhető teljesítménycsökkenés ujraindítás után csak néha hibát kivillogtatom p0303 ( gyújtáskimaradás a 3. hengernél) töröltük 1100km után ismét jelentkezett ugyanezekkel a tünetekkel gyorsításnál mintha gondolkozna és egyszer csak megindul sokszor rángat a két hiba között gyertya ellenőrizve nem kormos olyan amilyennek lennie kell! Valakinek ötlet vagy tapasztalat?? A válaszokat előre is köszönöm.

bigjohni Creative Commons License 2014.09.11 0 0 65442

Sziasztok!

 

15 év márkahűség után úgy tűnik váltanom kell.

Kinézett típus az Antara, vagy a Mokka.

Azt szeretném kérdezni, hogy az

1.4 turbo/140 (Mokka)

1.7 CDTI/130 (Mokka)

2.2 dízel (?)/163 (Antara)

 

motoroknak van-e gyakrabban előforduló hibájuk.

Típushiba a VW-nél ismeretlen fogalom, gondolom hivatalosan itt is. :)

 

Érd-Bp. különböző pontjai között szeretném használni, naponta.

 

Az 1.4 turbo megbízható?

A dízelek DPF szűrője bírja a városi közlekedést?

Az automata váltók bevált, strapabíró konstrukciók?

(Csak automata jöhet szóba)

 

Kb. ezeken a területeken küzd kihívásokkal a mostani autóm, amit szeretnék elfelejteni.

 

Esetleg az autóknak gyakrabban előforduló, költségesebb hibájuk?

 

Köszönöm a segítséget!

 

 

409 Creative Commons License 2014.09.10 0 0 65441

Igen, cserélni kell, bár véleményem szerint a 2év hazai körülmények és a mérések alapján túlbiztosítás. Max 4évente mindenképpen. A fékfolyadék erősen nedvszívó, és a magába szívott víztől (légnedvesség) rohamosan csökken a forráspontja. Az ilyen fékfolyadéknál erősebb igénybevétel esetén fennáll a felforrás veszélye, ami a fék működésképtelenségével jár.

Előzmény: Törölt nick (65438)
FunGM Creative Commons License 2014.09.09 0 0 65440

Nálam az ékszíj feszítő görgője, vagy csapágynak hívják, nem tudom pontosan, az produkált ilyen csettegő hangot. Ki lett cserélve és azóta megszűnt a zaj.

Előzmény: szabi981 (65428)
mantec Creative Commons License 2014.09.09 0 0 65439

T konrád1212!

 

"... cserélni kell ..."

Igen.

Előzmény: Törölt nick (65438)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.09 0 0 65438

A fékfolyadékot 2 évente cserélni kell? Mi van ha a mi autónkbamég soha nem volt lecserélve? 2007-es 81 ezer km. Sürgősen le kellene cserélni? Mik lehetnek a kkövetkezmények ha nincs cserélve?  A fékekre kb úgy átlagosan hány km után kell ránézni hogy mi mennyire kopott?

logi22 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 65437

A te autódon ezt nem tudom megmondani, nem vagyok szaki, de itt biztosan vannak olyanok, akik ezt kapásból megmondják neked.

Előzmény: x25xe (65436)
x25xe Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65436

Köszi az ötletet. Azt a csövet merre keressem?

 

Előzmény: logi22 (65435)
logi22 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65435

Nekem ciklikusan emelgette az alapjáratot kb. 2 másodpercenként. A hibát a repedt kartergáz visszavezető cső okozta, fals-ot szívott..

Előzmény: x25xe (65434)
x25xe Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65434

Valami gondja van mert villog néha a motor hibajelzője,és fel is pörög a motor üresben(úgy mintha túráztatnám)

 

Előzmény: kolcsar (65433)
kolcsar Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65433

Diagnosztikát akarsz csináltatni,vagy van valami gond,és annak a javitását is??

Vagy te akarod javitani,csak nem tudod mi a konkrét baja?

Előzmény: x25xe (65432)
x25xe Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65432

Nekem az is jó, csak legyen megcsinàlva. Esetleg tudsz ajánlani valakit?

 

Előzmény: kolcsar (65431)
kolcsar Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65431

Miért pont Tech-1 kell,mikor az Op-Com Professional,vagy az Advanced sokkal többet tud náluk! De nem a kinai clón,hanem az eredeti!

Előzmény: x25xe (65430)
x25xe Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65430

Üdv! Tud valaki pesten tech1 műszeres szakembert? Szeretném az autót átnézetni, olyannal aki tényleg szakember

 

409 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65429

Inkább ne!!  Egyrészt, mert egyik sem való abba a motorba, másrészt a jelzett problémát sem oldaná meg.

Előzmény: szabi981 (65428)
szabi981 Creative Commons License 2014.09.08 0 0 65428

Sziasztok,

 

Van egy 1999 évjáratú Astra G típusú Opelom X14XE motorral és 215000km-el. A hidratökék (vagy valami) nagyon szolnak, melegen és hidegen is. Gázadásra sem tűnik el a csettegés.

Cseréltem  Castrol 10W40 olajról Shell Helix 10W40 olajra, de semmi javulás. Kérdésem az lenne, hogy bele merjek e tenni 15W40 -s vagy 10W60 -s olajat.

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!