Amíg pedig nem veszel érdemes lenne teljesen feltölteni.
Nekem anno (még a régi aksim) teljesen lemerült. Nem lett feltöltve csak minimálisan, hogy beinduljon. Elindultam vele, gondoltam minden szép és jó.
Erre egy kanyar közepén (!) elkezdtek repkedni a hibaüzenetek és leállt a kormány szervo. Fogalmazzunk úgy, hogy sohasem fogom elfelejteni azt az élményt (két sáv párhuzamosan fordul balra, szemből forgalom, plusz gyalogos a zebrán amit kerülni kellett megváltozott kormányzással):D
Az jó, hogy oldalra nyílnak a hátsó ajtók, targoncával be lehet tenni a raklapos cuccot. Ami van nálunk transporter pl felfelé nyilik, így a targonca kizárt.
8 körül fogyi reális, alá nem hiszem hogy menne. Nyilván ha terheled akkor több. szivóD adagolóval, szóval sok baja nem lehet szerintem. Ez 99-es évjárat, óra szerint 244 ezret futott de a valóságot senki sem tudhatja.
Központi záras, klímás (igaz a klíma per pillanat egy dobozban van és nem valószínű hogy visszaépítésre kerül). Belül minden világít (még a váltó mögötti kis tároló belső világítása is megy), szóval szerintem egész jó konstrukció.
Sirály!! Színben épp oly igényes mint az enyém. Egyébként az enyém is csak indítés utáb kb 1 percig füstöl, vélhetően azért, mert nagyon ritkán van beindírva. Tavaly télen két hónap után pöcc-röf.
Én akarok valami külső dizájnt, mert ez azért kicsit sok (kevés)...
Lemegyek simán elindul, hagyom melegedni amíg összeszedem a cuccaimat. -5 fok volt.
Be akarom tenni a táskámat a csomagtartóba, nyomom nem nyílik. Leállítom a kocsit, központi zár ki-be, ok csomagtartó kinyit, cucc berak, beülök indítok, elindul, kilövi a CD-t a lejátszóból. vissza akarom tenni a CDt nem tudom mert folyamat pörgeti a lemezt ami benn sincs. Leállítom a kocsit, a CD lejátszó motorja továbbra is pörög, pedig a rádió ki van kapcsolva és gyújtás sincs, Mondom most a mi a frászt csináljak, elmegyek csavarhúzóért hogy kivegyem a rádió biztosítékot, mire visszaérek abbahagyta. narancssárga kocsi-lakat ikon égve marad. Hagytam egy kicsit járatni, utána újra indítottam a kocsit, de az ikon még égve maradt. Elindultam melóba végig égett a lámpa. itt a cég előtt újraindítottam most már elaludta a jel.
Akksit kéne vennem mi? Szerintem még az eredeti akksi van benne (magneti marelli)
Néztem ezt a Koni STR.T-t, de nem találok belőle a Bravohoz. Poénkodtál, vagy neked tényleg Koni van, vagy ismersz valakit, aki azt rakott a kocsiba? :)
Ha négy éve így használod, akkor tuti nem a váltó belsejében van a problematika.Én is azt tippelném, hogy valami inkább ott a váltó környékén, vagy azzal szoros kapcsolatban lévő tárgy.