Nagyon úgy néz ki,hogy a tanksapka fedél kapcsolóm ment tönkre.A nyitó motornak adtam külön egy kis áramot....gyönyörűen működik.A kérdésem az lenne,hogy hol lehet venni ilyen kapcsolót?Gondolom ezt együtt lehet venni a csomagtér kapcsolóval.Viszont ami nagyon érdekes mint már írtam,hogy ha rádugom a csatlakozót a motorra akkor a dugattyú része nagyon nehezen működik,de ha lehúzom akkor meg tök könnyen működik.
Arra, hogy megtörtént-e a 4dugattyú/hajtókar cseréje a harmadik módosított kivitelre*. Enélkül jó eséllyel egyformán fogja enni az olajat a benzinnel. Az sem baj, ha a kartergáz leválasztót is kicserélték már az x-edik változatra. A vízpumpája sem egy örök darab, jól deformálódó műanyagból van az egész, idióta módon a blokk oldalára csavarozva.
* ha végig márkaszervizben volt szervizelve, megcsinálják garanciában.
Újonnan vett Superb2-es először 2 hónaposan, majd utána 11 havonként teljesen meghibbant, műszerfal karácsonyfa, összevissza villogás, kiégett izzókra való figyelmeztetés, majd bizonyos idő után (kb. 0,5-1 óra, ha jól emlékszem) mintha semmi sem történt volna. Hibakód semmi, hibatároló üres, semmi nyom. Utólagosan semmi sem lett beleépítve és 4 évesen lett eladva.
Jah, és most néztem. Most hibátlanul működik. De aggaszt ez a probléma. Tehát, anélkül, h bárki hozzányúlt volna az autóhoz, jelenleg nem jelez semmi problémát.
De. Telefon kihangosító csere történt. de már vagy egy fél éve. És a kulcs elfordításakor egy sípoló hangot is adott, az utóbbi két napon. Mondjuk vagy 2 hónapja nem volt használva a családi kedvenc, munkába az öreg opellel járok..
Érdeklődnék a jelenlévő szakemberektől egy hibát illetően.
Az autó Superb II, 2008.12.18.
A gyújtás ráadásakor hibát jelez. Az összes lámpa ellenőrzésére szólít fel. (mind működik). Illetve az index 3 villanás után folyamatosan ég, mind a jobb, mind a bal oldalon. A vészvillogó hibátlanul működik.
Találkoztatok már hasonló problémával?
Egy mezei felhasználó vagyok. Elviszem szakszervízbe. Sajnos Doni messze van (békés megyeiek vagyunk). Csak kíváncsi lennék, mennyire kell aggódjak.
Ma vizsgálgattam a motort(már amennyire lehetett).Az az érdekes,hogy amikor lehúztam a csatlakozót a motorról akkor tök könnyen működött az a kis rudazat ami nyitja a fedelet, de ha rajta volt a csatlakozó akkor viszont sokkal nehezebben.Vajon ez mitől lehet?Mi köze a csatlakozónak a rúdhoz az?Az csak áramot ad...
Az a helyzet,hogy nem nyílik az üzemanyag fedél.Illetve nyílik csak a csomagtartóból!Van neki biztosítéka vagy lehet,hogy a nyitó motor ment tönkre?Előfordult már valamelyikőtökkel?
Na igen, a jobb első is így járt pár éve, bár azt nem én cseréltem még. Amúgy én nem javítgatok semmit, veszek egy komplett panelt, aztán csere az egész.
Azt hogy milyen minőségű lesz nem tudom, de most sürgős a dolog, hétvége is van, szóval megveszem a közeli autósboltban ami kapható.
Nejem pénteken este járt így, igaz fabiával. Szétszedtem még éjjel, nálunk az történt, hogy eltört az egyik kis műanyag csúszka, ettől meglazult a bovden ami mozgatja ezeket a csúszkákat és középen
a mozgató szerkezet begyűrte és meg is szorult. Mintha valahol láttam volna csak csúszkát amivel javítani lehet, bár ezt szerintem csak akkor, ha ez a bovden nincs összegyűrve, mindenesetre én venni
fogok egy komplett panelt és az egészet kicserélem.
Ha Te magad akarsz hozzáfogni, akkor a kiszerelésben segíthet az a video, amit nemrég belinkeltem, ott szépen látszik, hogyan lehet kiszedni a panelt, ezután ki lehet cserélni,
már amennyiben a superbnél is csak egyben lehet cserélni.
Tudna nekem segíteni valaki abban , hogy a bal oldali ablakemelőt hogyan lehet javítani (pl képek vagy video link). Szerettem volna leengedni és reccsent egyet majd nem mozdult többet. Gondolom eltört valami mert hallottam hogy leesik valami... Ugy olvasom itt is , hogy ez tipus hiba lehet.
Vagy esetleg valaki tud egy szerelőt pest megyében ( Cegléd közelében) aki meg tudná csinálni...?