Bár nem javítottátok ki az előző antwerpenes cikket sem :), máris itt az újabb, Antwerpen-Kelenföld cikk.
Srácok, ha javasolhatom, a folyószövegbe rakjátok már bele az állomás eredeti nevét.... Az ugyanis az egész cikkben nincs leírva, hogy Antwerpen-Berchem, mindössze a fotókról és az egyik képaláírásból derül ki.
"A pályaudvarok városon belüli összekötése egy egyenes, de díszes töltésen halad"
Remélem, hogy a képaláírás elkövetője hosszú vezeklését tölti valahol ezért:) Díszes töltés :D:D
Igen, mostmár. Amikor írtam, akkor még négytengelyes volt írva. A képaláírás így értelmes lett, csak sajnos továbbra sincs semmi köze a képen látható mozdonyhoz :)
Ez utóbbi megjegyzésem vonatkozik az Őrihodosos cikkre is.
Apropo. Miért "Hodoą (Őrihodos)", miért nem "Őrihodos (Hodoą)"? Vagy ha már egyszer Hodoą, akkor néhány sorral odébb miért Velence és nem Venezia? Miért Trieszt és nem Trieste? Miért Ungvár, miért nem Uzshorod?
Hát a cikkből csak annyi derül ki, hogy lesz 15 Simis LC, illetve néhány állomási Simis (C?). Szóval akár nevezhetjük biztosítóberendezésnek is :)
Viszont kedves cikkíró, érzi-e a különbséget a "székkel" és "székel", "vízzel" és "vizel", "házzal" és "házal" szavak között? "-al" rag továbbra sem létezik, ellentétben a "-val" raggal és a teljes hasonulással (mindkettő alsós anyag)...
Egy kérdés ill. javaslat: a cikkek kommentálásának lehetősége nagy találmány - de nem lehetne megoldani a Google-fiók használatát is? Az AOL nem túl gyakori Magyarországon, a Hotmail pedig jobbára múlt idő. A Facebook mellett a No. 2. a Google lenne logikusan...
Némi tévedés/kavarodás van a hodosi cikkben, a 2. kép aláírásában. A képen egy Reagan (664) látható, mint az első felvételen. A Spanka (644) a 3. képen szerepel. A tengelyeket meg valószínűleg félreszámolta a szerző, mert az összes ex-Jugó "Kennedy" sorozat hattengelyes.
Ebben a cikkben egy képaláírásban azt írja a szerző, hogy Ukk is magasperont kapott. Ezt ott úgy lehet érteni, hogy a felújítás óta van Ukkon magasperon, de ez nem így van, ott korábban is volt már, csak nem ilyen díszes..
A DNyBV-s cikk utolsó képe, hogy készülhetett as DNyBV telehelyén, amikor a társaságnak nem is volt 324-ese? Illetve majdnem köztudott, hogy az a Debreceni MÁV Műhelyben készült...
Egyébként a regisztráció egész pontosan milyen célt szolgál az oldalon? Mert a webshopnál rendeléskor bekéri az adatokat, és kész, hozzászólásnál meg ezt a fészbúkos nyomorúságot lehet használni. Lehet, hogy ha regisztrálnék, kiderülne számomra, hogy mire való, de fordítva logikusabb lenne.
Ugyan... Ezeket már többé-kevésbé mind szóvátettük. A honlapon egy centit sem változtattak az indulás óta, legyen szó olyan (többé-kevésbé szubjektiv) észrevételekről amelyek csak szimplán többeknek "nem tetszenek", vagy az óvodai jelemet is bekérő regisztrációs lap tetején vigyorgó lorem ipsumról :-/
"Több útikönyv is a világ egyik legszebb vasútállomásának választotta, de vasúti szempontból is igen különleges a helyiek által csak vasúti katedrálisnak nevezett antwerpeni pályaudvar."
...bevallom, a tényleg klassz antwerpeni pályaudvarról vártam egy cikket, erre kaptunk egy adag vonatfotót... :((((
ráadásul:
"Belgium egyik legnagyobb városának főpályaudvara 1873-ban épült"
A jelenlegi állomásépületet 1905-ben adták át. A helyén 1836 óta van vasút.
"A 75 méter magas kupola"
Nem az épület legmagasabb pontja 75 méter? (ez kérdés, nem tudom)
"A mozdonyok kerekeit adott kopás esetén, esztergálni kell. Ezt a műveletet kis hazánkban három helyen; a Keleti pályaudvar műhelyében, Pusztaszabolcson a Stadlernél és Celldömölkön tudják elvégezni."
Szerintem kiszerelés nélkül 4 helyen vagy a debreceni megszünt?
Kiszerelt kerékpárnál meg több helyen is tudnak,mint 4.