Mondjuk segíteni senki nem szokott, de azért én nem adom fel, ismét segítséget szeretnék kérni.
Vettem egy Carsoft 7.4 diagnosztikát, de sehogy nem tudom az autóval összekapcsolni, a hibaüzenet állandóan ugyanaz, hogy "nincs ilyen modul az autóban, vagy nem válaszol"
Jelenleg RS 232 port PCMCIA kártyáról próbálkozom, de USB-soros átalakítóval pont így nem ment. (COM port beállításon, stb. már túl vagyok)
Ha valakinek van működő ugyanilyen vagy hasonló berendezése (programja a gépen), akkor megpróbálhatná az én kábelemmel és interface-emmel, mert gyanítom, hogy valami ott nem gömbölyű a rendszerben. Ha a kábelt széthúzom, vagy a PCMCIA kártyát nem dugom be akkor ennek megfelelő hibaüzenet jön, tehát a port működik, a kábel is valamilyen szinten, de lehetséges, hogy a 38 lábból azért nem mind tökéletes...vagy mittudomén, de kifogytam az ötletekből.
Akitől vettem (vatera) teljesen korrekt, azt mondja küldjem vissza, visszaadja a pénzt, de nekem nem kell pénz, nekem működő diagnosztikai berendezés kell. Hátha valami egyéb (javítható, vagy beállítási) hiba van. Vagy ha a kábel rossz, cserélje ki.
Tegnap feltettem az új elsőszélvédő díszlécem....fogytam pár kilót,úgy fo..am nehogy összekarcoljam a tetőt:-))az új tetődíszlécek csak jövő7en kerülnek fel,ugyanis a régi patentek nem tartják 'magabiztosan'..így könnyebb leszek még 5e-el 400/db:-))
Nem kis meglepetéseket lehetne vele okozni az autópályán :D
Hát az biztos, hogy elfogadnám, nagyon tetszik, de jobban belegondolva egyrészt így már nem eredeti (nem lehetett ez rossz gép az eredeti V8-asával sem), másrészt nem értem, hogy a veteránautózást minek megkeseríteni lambda szondával, abs jeladóval, meg diagnosztikára szaladgálással.
Szerintetek mi lehet az oka, ha a kulso tukor futes a jobb oldalon gyengebb, mint a bal oldalon. W203-rol van szo. Tegnap -3 fok volt, a jobb oldalin nem is jott le a jeg, ma reggel meg csak eppen langyi volt, mig a bal oldal inkabb melegnek volt erezheto.
"Persze nem akarok egy autót,típust bálványozni és tiszteletben tartom a mai modern technikát is, de akkor is van valami megmagyarázhatatlan dolog, ami megérint ezeknek az autóknak a vezetése közben. Aki ismeri biztosan megért. "
Na, pont ezért adtam el a 3 éves alsóközepesemet, és vettem egy 14 éves 124-est :D
95-ős 124 CE kocsimba a hátsó hangszórók nagyo tré állapotban vannak.
Gyárit a boltok nem tudnak beszerezni, és más gyártoktól nem találtam 12 cm átmérővel. Tippeket kérnék, hogy milyen megoldásokkal lehetne a problémát orvosolni.
Lehet. De láttad már, hogy 2 - 2.5 W124-et lehet kapni egy azonos évjáratú Trabi árából????? (13db-van éppen 500e Ft fölött hirdetve) Igaz, birodalmi mindkettő.
Szép autó, de miközben nézegettem (egy könnyű, hajnali, céltalan nyálcsorgató kikapcsolódás végett) találtam EZT !! Vajon hány autóról lehet elmondani, hogy 20 évesen is a vételárának a többszörösét kérik érte? A napokban volt épp a belsőségen hasonló téma, és ott említettem, egy haver apjának a Wartbourg-ját :-) Az is a vételár 3X-ért ment el 15 év múlva. De az talán nem ez az eset :-)))