Keresés

Részletes keresés

Oleever07 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82832

hétköznap (és vasárnap) a Népligetbe szokott menni a 654-es járat, azon csak Kunság Volános 256-os van. :-) (+ néha 260.32-es, az általában vasárnap.)

hétköznap 14.40-kor érkezik, és 15.00-kor indul a Népligettől. útvonala: Népliget - Üllői út - Határ út - 5-ös út - Tass.

 

+ ott vannak még a Budapest Sightseeing feliratú, zöld színű 256-osok, amik az alábbi (értelemszerűen) zöld útvonalon mennek. most azt hiszem, óránként indulnak az Erzsébet térről, az egykori Volán-pu. mellől.

 

abban pedig igazat adok, hogy az 56-osok terén (vagy a Műcsarnok mögötti parkolóban vagy a Damjanich utca környékén) és a Közlekedési Múzeum körül (azaz a bejáratánál lévő szervizúton és a Hermina úton a Zichy Mihály út és a Kós Károly sétány között) lehet találni maszek 250-est/256-ost, de ez nem mindennap fordul elő. ha utazásod napján találsz egyet-kettőt, akkor szerencséd van. :-)

AOC-788 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82831

Sziasztok!

 

Egy olyan kérdésem lenne, hogy Budapest mely pontjain lehet a legnagyobb valószínűséggel 250-essel vagy 256-ossal találkozni? A képek alapján az 56-osok terére és a Közlekedési Múzeum környékére mindenképp elnézek majd. Elsősorban persze magánra számítok (ha lesznek, remélem).  A Népligetben gondolom nagyon ritkák már.

 

Köszönöm előre is!

 

És egy decemberi kép Győrből, a Kisalföld Volán utolsó 256-osáról:

BPO-105 Creative Commons License 2013.01.16 0 0 82830

Mindkét borsodit december 28-án vették át?

Előzmény: LMB-706 (82829)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82829

A borsodosok 1987 végén lettek átadva, és a két rábás is abban az évben készült. 

Előzmény: BPO-105 (82828)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82828

Jó ritka széria.

 

Már csak a BPR-184-et és 636-ot nem tudom hova tenni, gondolom ők voltak az utolsó példányok (vagy a két rábás busz).

Előzmény: LMB-706 (82784)
LMB-706 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82827

Na, ha már C56.32: 

 

Agria -> HSW-929, HXT-687 

Bakony -> HLD-891, HLD-892 

Balaton -> HLD-636, IDZ-426, IDZ-427, IDZ-472 (-> KUU-873), IIG-982 (-> FLR-766), IIG-983 

Bács -> HLD-888, HLD-889 

Gemenc -> HLD-633 (-> JOM-407), HLD-634 (-> JLW-987) 

Hajdú -> HLD-896, HLD-897 

Vasi -> HLD-895 (S) 

 

Ez 17. 

Előzmény: ckg471 (82825)
GVM 281 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82826

Egy film busz (ex Praga váltó)

ckg471 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82825

Szám szerint? :)

 

Tényleg, amúgy 280.47-ből se készült túl sok, de mindenképp több. Volt a Hajdúnak, a Pannonnak, Van a PK-nak, meg talán a Kisalföldnek is.

Előzmény: LMB-706 (82790)
ckg471 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82824

Én úgy tudom, hogy a MALÉV kocsijai kéziváltósak voltak mind. '85-ben bolygóajtó, ZF váltó, 86-ban ráncajtó, ASH váltó. Az, hogy ebből mi a .15 és mi az .51, erről egyebet nem tudok mondani. :)

Ha hülyeséget írtam volna, valaki úgyis kijavít.

Előzmény: bi-02 (82823)
bi-02 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82823

Nagyjából igen.

A Malév eleinte 280.15-ösöket szerzett be, ami csak a festésében tért el a miskolciaktól, aztán kitalálták a speciálisan reptéri forgalomra kialakított belső berendezésű 280.51-est mindkét oldalon egysoros ülésekkel és a plafonon középen egy harmadik kapaszkodóval teljes hosszában.

Előzmény: 266-60 (82822)
266-60 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82822

"Nem a 280.15 és a 280.51 közötti különbségre gondolsz?"

 

Én erről azt tudom, hogy a Malévnél volt 280.15, kézi váltóval, ráncajtókkal; meg 280.51, kézi váltóval és bolygóajtókkal. Jól tudom ezt?

Előzmény: bi-02 (82798)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82821

Az már Volánoktól függ. De azokba 190-nél gyengébbet szereltek, az tuti.

Előzmény: Ricsi89 (82820)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82820

Még egy apróság. A 280-asból átalakított példányokra is igaz ez? Vagy ott maradt az eredeti motor?

Előzmény: Ricsi89 (82815)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82819

Akkor itt is az történhetett. Ezért elnézést kérek! :-)

Előzmény: Aron_son (82818)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82818

Érdemes több forrásból (min. 2 helyről) ellenőrizni bármit is, amit a neten találsz. Tévedések pedig előfordulhatnak.

Előzmény: GRY-569 (82816)
Kopy1 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82817

Sajnos tavaly a megmaradt 2 darabot is leselejtezték ,majd szétvágták.

Előzmény: bi-02 (82801)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82816

Innen másoltam ki... :)

http://busztipusok.hu/c80/c80.htm 

Előzmény: Zsoltikarus (82812)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82815

Köszönöm! Akkor mind D10-es motorral fut.

Irisbus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82814

Mert nincs is.

Előzmény: Aron_son (82813)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82813

Köszi a pontosítást.

 

______

 

DetroitDiesel-es C80-asról nem tudok.

Előzmény: Zsoltikarus (82811)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82812

DD50-es C56-osokban volt.

Előzmény: GRY-569 (82809)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82811

Tudtommal minden C80-ban az van.

Előzmény: Aron_son (82808)
EKM-765 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82810

S50-es nem álló motor?

Furcsa lenne a C80 a régi ABmot-hoz hasonló utastérrel...

Előzmény: GRY-569 (82809)
GRY-569 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82809

RÁBA D10 UTSLL 160
Közvetlen befecskendezésû, turbófeltöltésûsoros, 6 hengeres dízelmotor
Hengerûrtartalom:   10350 cm3
Legn. teljesítmény:  160 kW (217 LE) (1900/min)
Legn. Nyomaték:      820 Nm (1400/min)

vagy

DETROIT DIESEL S50 
Közvetlen befecskendezésû, turbófeltöltésûsoros, 4 hengeres dízelmotor
Hengerûrtartalom:   8500 cm3
Legn. teljesítmény:  205 kW (275 LE) (2100/min)
Legn. Nyomaték:      1207 Nm (1200/min)

Előzmény: Ricsi89 (82806)
Aron_son Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82808

Rába D10UTSLL190 (legalábbi a Volánbusz esetében).

Előzmény: Ricsi89 (82806)
kisautós váltógomb Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82807

Diesel...

Előzmény: Ricsi89 (82806)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82806

C80-as Ikarusokban milyen motor van?

Vaskerekű Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82805

Publikus

Előzmény: bi-02 (82803)
Zsoltikarus Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82804

Ha már itt tartunk: tudja-e valaki ezeknek az utolsó kocsik VOITH váltóknak a pontos típusát, valamint azt a fajtát, amit a 200-asok anno a vázcserével együtt kaptak az MVK-nál?

bi-02 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 82803

Köszi!

Emiled van? Küldenék valamit az infóért cserébe.

Előzmény: Vaskerekű (82802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!