Itt vannak a szépségek. Azóta a kombiról eltünt a rozsda, és visszakerültek a gyári rugók is, nekem ilyen autón nem fekszik a sportfutómü meg az ültetés.
Beszerelés: kiveszed a régi rádiót, lekötöd a kábeleket, ráteszed az új rádióra, valamint ráteszed a mikrókábelt és betolod a helyére. Ennyi. A legtovább az tart, amíg a mikrókábelt elvezeted oda ahova szeretnéd a mikit.
A kópé köszöni a dícséretet. Igen, van már egy kombi is, de az egy korosztállyal vénebb, 87-es, viszont az 300-as. Én netröl rendeltem a Brekkert, most olyan 310-340 euro + postaköltség felénk. Nem tudom, hogy mennyi otthon.
Zsigának: a lenti funkciós gombokkal pötyögöd be a számokat. Valahogy talán menteni is lehet, de eddig el voltam az utolsó tárcsázott számokkal, vagy éppenséggel a telefonon kikerestem a számot, indítottam a hívást és letettem a telefont, hogy szabad legyen a kezem.
"Ahogy az is urban legend, hogy "az infrás kulcsot megtanulom a 5000 Ft-os univerzális TV távirányítóval is"."
Infrás kulcs.....
C250-esem infrás kulccsal rendelkezett. A fiam odajött mikor bezártam, a palmtopjával megfogta a jelet, és a következő pillanatban adott egy impulzust, és kinyílt az autó.
Ehhez persze az kell hogy közelről megfogják a jelet.
Ez a történet 2003. körül történt mikor a fiam 13 éves volt.
A 7990-essel szemezgetek én is, mert idővel muszály lesz kicseréljem az audio10cd-t (már nem eszi a másolt cd-t, csak az eredetit - biztos valami asva bug van benne:) )
Kint vetted a tiédet(?), ott most mennyiért vesztegetik, érdemes kimenni érte?
Neked egyébként van egy T 124-esed is, jól láttam a képeiden, vagy az nem saját? (a kópé szép db. grat. hozzá)
Köszönöm szépen, sokat segitettél. Rákerestem a google-be a tipusra és kapható is . Még azt nem értem, hogyan pötyögöm be a számot amit hivni akarok ( a rádión vezetés közben ), de a boltban vagy ahol beszerelik majd kiokositanak. A mikrofon "zsinor" vezetésén még gondolkozom. Ez nagy segitség lenne, mert a telefont mindig a táskámmal a csomagtartóba teszem. Az ajánlott készülék még el is megy a bálna stílusához.
Ez azért szebb mint a Blaupunkt :-)) Nézek valami jó nagy képet róla, és kiteszem háttérnek. Talán megérti a Zasszony a célzást. Tavaly is sokáig áldogáltam a TV osztályokon. Megérte :-)
1. Igen 2. Megnyomsz egy gombot a rádión vagy a telefonon. 3. Mikrofonba beszélsz. Lehet az A-oszlopra rakni, vagy a tükör környékére. 4. A rádió kijelzöjén vagy a telefonon. 5. Ld. 2. pont. 6. Vagy a rádióról indítod, vagy a telefonról. 7. Nekem a Becker 7990-ese jól szolgál. A beszerelés nem bonyolultabb mint egy rádiónál, hiszen ez is rádió. Mindösszesen a mikrót kell pluszban elhelyezni.
Ezt a módszert a Mercedes maga is alkalmazza!! Pl. az azonos motorral szerelt gyári immos, és nem immos ECU lábkiosztása nem egyforma. Csak az ilyet sajnos a rossz fiuk is tudják. Azt írta a lopós oldalon a tolvaj gyerek, hogy a legdurvább védelmi technika amivel találkozott, az az, amikor a vezető ülés párnája alá tettek egy deszkát, felfelé álló szöggel. (hogy én hányszor feledkeznék meg rólla reggelente az más téma)
Beletettem a doku packba egy kinyomtatott kapcsolási rajzot, amibe be volt rajzolva ez is és a más okosságoknak is a kapcs. rajza. Ha ezt megőrzi, akkor minden egyértelmű.
Amikor kicsit elrúgom a pöttyöst, akkor magamnak is le szoktam dokumentálni, mert 3 év múlva és 100 egyéb javított autó után nem tudom már, hogy ki kivel van.
Egyes modelleknél van olyan kivezetés, ami reléről működteti direktben a közp. zár vákummotorját 3, 5 vagy 7 mp-es impulzusokkal, esetleg programozható polaritásváltásra is (régi audi levegős zár), nem ördöngősség beszerelni.
Általában a beszerelési időt hosszabbító faktor a beszerelés igényessége. Bemókolni be lehet egy óra alatt is, de ha szépen akarod vezetékelni stb. akkor eltarthat egy bő fél napig is.
Nem akarok egy külön topikot indítani okos lopásgátlókról, de elmondom, hogy az egyik korábbi autómnál azt csináltam, hogy a motorvezérlőnek 4 lábát felcseréltem, a stekkerben átdugtam, a dobozban pedig levágtam a lábakat a NYÁK lapról és kis dróttal a stekkernek megfelelően átkötöttem.
Később egy ismerősnél mókoltuk az autót és szóbakerült a gyár immo, mondta, hogy az sz*rt sem ér, mert mindenkinek van már preparált vezérlőegysége, mint ez....mutatta.
Mondtam neki, hogy próbálja meg, nézett nagyot, hogy nem indult az autó.
Persze, ha a hőfokjeladó jele a főtengely pozíciószenzorra megy, persze, hogy nem indul... ;-))))
Filléres tuning, és ez csak egy azok közül, amiket meg lehet csinálni olcsón, de biztosan nehezítik a rossz fiúk dolgát.