225/45/17, az enyémen ilyen van. Ettől elvileg el lehet térni, ha a gumis kerék átmérője nem változik. Gondolom, elbírja a 205-öt és a 245-öt is, csak a /számot hozzá kell igazítani..
Én se láttam Bravóhoz. Nekem nincs Konim, de abban biztos vagyok, hogy a gyárit minőségben messze felülmúlja. Ahogy a Bilstein is.
Azért egy olyan "alap" autóhoz, mint a Bravo (még ha sport is), a Fiat nem fog profi szintű lengéscsillapítókat adni, meg egyáltalán semmi olyan alkatrészt, ami olcsóbban is kihozható és az átlag user (valójában ők a célcsoport egy tömegterméknél!) még így is elégedett lesz vele. Egy Alfa csúcsmodellhez már talán, de még ott is felfedezhető lenne a spórolás itt-ott.
Szóval a neves gyártók drágább és típusspecifikus termékei - az olcsóbbakban nem vagyok azért teljesen biztos - nyilván más szintet képviselnek, mint egy gyári, olcsóbb kiszerelésű gátló.
nekem az a benyomásom, hogy a motor beindítását nem befolyásolja a kismértékű feszültségvesztés, relative könnyen beindul. de egyéb elektr. holmikat rendesen megbolondít az akksi hibája.
tán emlékszel augusztusban a gp akksink halt be, kormányszervo elment. többek szeriont Safe Mode volt. (bár a klíma vagan ment safe mode-ban is :-)) nem kívánom senkinek, főleg nem női kezekbe a felkeményedő kormányt, gyerekekkel a háta mögött.
Egyébként érdekes, hogy pont a rádió kergült meg, a múltkor csinált olyat, hogy egyszer csak nem bírta beolvasni a lemezt, mindig azt írta ki hogy no-disc, kiadó gombra nem reagált, pedig benne volt a lemez, aztán hagytam a fenébe, reggelre megjavult.
Amíg pedig nem veszel érdemes lenne teljesen feltölteni.
Nekem anno (még a régi aksim) teljesen lemerült. Nem lett feltöltve csak minimálisan, hogy beinduljon. Elindultam vele, gondoltam minden szép és jó.
Erre egy kanyar közepén (!) elkezdtek repkedni a hibaüzenetek és leállt a kormány szervo. Fogalmazzunk úgy, hogy sohasem fogom elfelejteni azt az élményt (két sáv párhuzamosan fordul balra, szemből forgalom, plusz gyalogos a zebrán amit kerülni kellett megváltozott kormányzással):D
Az jó, hogy oldalra nyílnak a hátsó ajtók, targoncával be lehet tenni a raklapos cuccot. Ami van nálunk transporter pl felfelé nyilik, így a targonca kizárt.