A levegőcsavart bentről kifele max 2,5 fordulat ezen lehet utána picit finomítani az alapjárati csavarral közösen. A főfuvókának háromnegyed gáz felett van jelentősége addig a tű kúpossága szabájozza a benzint azt nézd meg.
Elég faszán megfáztam, úgyhogy könnyen lehet, hogy nyomja az agyam a takony, de akkor sem jövök rá, hogy milyen magas labdáról van szó? Mondtam valami nagy baromságot?
Ahelyett,hogy hasonlóakat olvasnék.Itt arra gondoltam, h mekkora nagy zseni is vagyok én. Meg arra is gondoltam, hogy miket is olvasnék szívesen. Aztán rá jöttem,
én úúútálok olvasni.(Na jó legfeljebb lóvét igen)
Egyébként meg nem tudom mihez hasonlót kéne írni, de akkor, jó mondatnak tűnt:)))
Sajnos még mindig szar a karbim behangolása, és sajnos a házi hangolási módszerek csődöt mondtak. Gyári beállítási értékeket nem tudok mondani, úgyhogy totál tanácstalan vagyok, hogy hogy állítsam be. CO adataim sincsenek, sőt nem is tudok helyet, ahol CO-t mérnek motorra. Gázreakcióból nem tudok következtetni a beállítás helyességére, ugyanis a gyorsítófuvóka fix, és attól függ elsősorban. Akárhogy próbálom beállítani, sehol sem találok biztos pontot.
Nincs ötletetek, hogy egy totál elhangolt 4T karbit milyen metodika/eljárás alapján lehet biztosra belőni?
Esetleg nem tudtok olyan helyet, ahol tuti pontosan és nem csak hasraütésre állítják be a gépet? Nagyon kéne már, mert totál szar az egész úgy ahogy van.
Annyi segítségem van, hogy be van jelölve a gyári levegő-csavar beállítás, de csak azt tudom, hogy a csavar hol álljon, de azt nem, hogy hány fordulaton. Remélem érhető. Szóval össze van jelőlve a csavar a házzal, csak azt nem tudom, hogy a teljesen betekert állapottól nézve hány fordulatot kell tekerni, 1-et. 2-őt,ötöt? Jelenleg egyébként úgy tűnik, hogy sok anyagot kap, mert elég benzindús a kipufgáz szaga, a gyertya is kicsit kormos, meg eszik is mint állat (5-5.5 liter). Meg csinál néha olyat is, hogy 90-100-al haladva hirtelen gázadásra fullad egy pillanatra, aztán megy tovább. Ez is túletetés lehet, igaz?
Nem tudná valakiemailben megadni Stoki vagy XS telefronelérhetőségét? Stokit már vagy két hete nem találom, és nincs telszámom.
.....igazad van Gyorsláb....de egyet ne felejts.....a sok-sok előny mellett ez a hátránya minden internetes fórumnak.....és ebben benne van az is, hogy a neten keresztül nem nézünk egymás szemébe, nem látjuk a mimikát (tudom videokonferencia....de akkor meg a szagokat nem érezzük) és a legfőbb gond nem tudsz nekem fizetni egy sört amit jólesően vitázva avagy mosolyogva közösen fogyasztunk el.....
.....szerintem Britt Párizsnál délnek vette az irány és már rég az andalúziai tengerparton heverész :))))
Iiigeen lebuktam:))) sztem elég rossz lett, de hát ez van. A régi jobb volt.
PowerZ azért nem ír, mert sok melója van. Meg igazából, nem is érzi sajátjának az oldalt (generációs okokból.Öregek vagyunk nnna:):). Igazábol én se érzem annak.
Nem azért, hogy a tüzet szítsam. Hanem azért, mert őszinte vagyok. Már ezen az oldalon is vigyáznom kell, h mit és, hogyan fogalmazom meg. Pedig itt állítólag, motorosok vannak jelen. Ahelyett, hogy hasonló írásokat olvasnék, csak arról van szó, h mi mennyi,hol,miért?Mint valami szociális körkép.És sztem ez az, ami a legjobban meg tud osztani, egy társaságot. Lehet ezt nevezni irigységnek, osztály ellentétnek,ettől még létezik. Ezért szokták motoros berkekben ezeket a témákat kerülni. Mert meg osztja a társaságot. JJa és ezért szokták azt mondani, h fizess egy sört. Nem pedig azt, h gyere fizetek egy sört.:)) Márpedig ebbe a sorba nem állok beeee. Na lehet kezdeni szidni Óra indul:))
Mnagy, köszi érdeklődésedet. De a gépem még vastagon garanciás volt.
A balesetben nem én voltam a hunyó, úgyhogy a márka képviselet csinálja, így most nem tudsz segíteni :)). De azért köszönöm az érdeklődést, és a felkínált segítséget.
.......................PAM-PARAM-PARAM-PAPAM............TÍ-RI-RÍ-RI-RÍ........................................................................... ja ez meg itt az ezredik
Mnagy! Ha megtalálnád valahogy ezt az 500ccm oldalt,......hát én örökké beleglavíroztatnám a nickedet a motorom szélvédőjébe! b.verzió: leírnám a fórumon, hogy; kösz. Én qurva sokat böngésztem már a hálót ezügyben de nem találok semmit!
......köszönöm fastfoot......azt hiszem mi igazi lovagok lehetünk.....még ha kicsit más a generáció és kicsit másként lát dolgokat....ez lehet mozgató erő....nagyon örülök, hogy úgymond' happy and a gondolatmenet vége.....és reménykedek M.nagy is így gondolja.....
Szia Zomby:)). Nem értettem félre semmit,egyszerűen k....a mérges vagyok. Motorom össze törve, az új valahol félúton. Ti meg túra ajánlattal bombáztok
állandóan. Egész nap, csak ülök a gép előtt, mert kocsiba ülni nincs humorom.
Ekkor jön Vintage, aki le hungaristáz, mert nagy Magyar hont említek. Először valóban felment a cukrom, de utána már, csak témaként tartottam a tüzet.
Kell néha ellentét is, különben, ahogy ádámbá mondta, mormota lessz az oldal. És ez igaz is. Második hozzászólása után láttam, direkt generál egy pici ellentétet. Ebben én társa voltam, és leszek is.Ismerem őt személyesen is, és megfelelően őrült ahhoz, hogy még szimpatikus is legyen. Én meg sose akartam szimpatikus bajnok lenni, remélem sikerült:)) Sztem ennyi még belefér, de ha ez másokat zavar, akkor ezentúl csak azt írom (igen drágáim, persze drágáim,igen drágáim)mint otthon:))
Nnnaaa remélem megnyugtattalak, hogy nem lesz palota forradalom. Remélem azt is, hogy hamarosan lesz vmi motorom is, és eggyüt gurulhatunk le a citadelláról.
Ui.: Azért az engem aggaszt, h British miért nem ír.