Padokon történt mérések alapján 170 ló. Egyik helyen 170-174 ló között szóródtak az ott mért sportok (az enyém 172 volt, sport légszűrővel és sportdobbal - bár a gyárinál szűkebb csövekkel, mely most cserélve lesz bővebbre...). Egy másik helyen pedig realist méretett 169 lovat, szintén gyári konfiguráció mellett.
Természetesen, a köztudatban ismert adatok, és a gyár állítása szerint 150 ló.
Ez azért szerintem nem ilyen egyszerű, mert, ha így lenne, akkor viszonylag könnyen le lehetne menteni egy megírt autóról aztán rá lehetne ugyanazt dobni egy másikra. Pedig tudtommal ez így nem megy.
Hogy egészen pontosak legyünk, könnyebb lenne felsorolni, kinek nem ő csinálta. (Többünknek ő is szerezte be, amiért én személy szerint nagyon hálás vagyok a mai napig. Az egyik általam legtöbbet használt extra. )
Hát bevallom nem arra vagyok kiváncsi mi a pontos típusa mert azt valóban senki nem fogja elárulni hanem leginkább arra hogy pl Kis Ödön az XY márkát használja de nem tetszik neki mert pl néha nem viszi a központi zárat,stb.
Nekem a régi bravomban volt ablakfelhúzó adapter és néha volt hogy nem húzta fel teljesen az ablakot.
Kb ilyenekre gondoltam.
De elég ha valaki csak azt mondja hogy az XY márka jó vagy nem, vagy csak annyit hogy mivel érdemes "ellophatatlanná" tenni az autót!
225/45/17, az enyémen ilyen van. Ettől elvileg el lehet térni, ha a gumis kerék átmérője nem változik. Gondolom, elbírja a 205-öt és a 245-öt is, csak a /számot hozzá kell igazítani..
Én se láttam Bravóhoz. Nekem nincs Konim, de abban biztos vagyok, hogy a gyárit minőségben messze felülmúlja. Ahogy a Bilstein is.
Azért egy olyan "alap" autóhoz, mint a Bravo (még ha sport is), a Fiat nem fog profi szintű lengéscsillapítókat adni, meg egyáltalán semmi olyan alkatrészt, ami olcsóbban is kihozható és az átlag user (valójában ők a célcsoport egy tömegterméknél!) még így is elégedett lesz vele. Egy Alfa csúcsmodellhez már talán, de még ott is felfedezhető lenne a spórolás itt-ott.
Szóval a neves gyártók drágább és típusspecifikus termékei - az olcsóbbakban nem vagyok azért teljesen biztos - nyilván más szintet képviselnek, mint egy gyári, olcsóbb kiszerelésű gátló.