Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Roadtrain Creative Commons License 2013.01.15 0 0 1972

Hívd fel őket,ha nála nincs akkor sehol :

 http://www.tempocar.hu/

 

Vagy az autoalkatresz.hu oldalon beütöd IVECO Daily és elkezded hivogatni azokat ahol komplett gépeket bontanak.

 

Előzmény: Wartburg fun (1971)
Wartburg fun Creative Commons License 2013.01.15 0 0 1971

Sziasztok!Érdeklődni szeretnék ismét,hátha tudnátok nekem segíteni.Még mindig 2007-es évjáratú iveco-hoz keresnék komplett balos tükröt.Érdeklődnék tudtok e nekem segíteni,újonnan 44000,. alatt nem találok sehol,bontottan megint nem.Esetleg egy telefonszámnak is örülnék,akár az ország másik végéről is.Ha kell alvázszámot is írok.Üdv András Szegedről

 

PowerZ Creative Commons License 2013.01.15 0 0 1970

Akko feles itató:D

Előzmény: Jocomoco (1969)
Jocomoco Creative Commons License 2013.01.15 0 0 1969

Jocomoco Creative Commons License 2013.01.15 0 0 1968

Utas kv-ztató? :D Egy korty kávé ha belefér és nem hiszem hogy igy megmunkálnák :D Bár tényleg nemtodom mi lehet

PowerZ Creative Commons License 2013.01.15 0 0 1967

Ez egy utas kv-ztató :D

Előzmény: Jocomoco (1966)
Jocomoco Creative Commons License 2013.01.14 0 0 1966

Sziasztok!

Nemrég találtam egy a linken képen található fogalmam sincs hogy mit! Valaki tud segiteni mi lehet ez? :) Köszönöm!

PowerZ Creative Commons License 2013.01.14 0 0 1965
Jo lett a verda szerintem.


KOSZONOM MINDENKINEK A TANACSOKAT.
PowerZ Creative Commons License 2013.01.11 0 0 1964
280km ennek orulok
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.11 0 0 1963

Ha nem cserélsz szűrőt,akkor hamarosan megint gyengélkedik az autód.

Előzmény: PowerZ (1962)
PowerZ Creative Commons License 2013.01.11 0 0 1962
Na megint mentem 100km-t hiba nelkul.szerintem jobban is megy az auto kicsivel.
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 1961

ez motor, váltó alkatrészekre is vonatkozhat ?

Előzmény: mindaricsi (1960)
mindaricsi Creative Commons License 2013.01.09 0 0 1960

A 2000 előttieknél lehet okoskodni Ducato alkatrészekkel /szélvédő, fűtőradiátor stb./ volt olyan cucc ami harmadával került kevesebbe mint ha Ivecohoz kértem volna.

Üdv:mindaricsi

Előzmény: PowerZ (1942)
mindaricsi Creative Commons License 2013.01.09 0 0 1959

Szia!

A lapvetően mindegyik nagynyomású szivattyú radiáldugattyús.

 Üdv:mindaricsi

Előzmény: Törölt nick (1955)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.09 0 0 1958

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.09 0 0 1957

Gázolaj:UFI A többi:

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.09 0 0 1956

Az IVECO a kategória legjobb autója.A Mercikkel is rengeteg a gond,ismerek olyan gazdát,akinek a második motorja ment tönkre,rövid időn belül.Valószínűleg a C.....l olaj,és az U..x-os szűrők párosítása miatt.A ponyvás Sprinterek is zabálnak.Vannak lelakott autók,amiket megvéve szidják a márkát,saját maguk helyett.A Maxi Ducatonk futóműve a 230000 km-en túl is makulátlan.Idáig egyetlen talpas volt cserélve.Sem toronycsapágyat,sem más futóművi alkatrészt nem kellett cserélni.A szűrés fontosságát sem véletlenül írogatom.

Előzmény: PowerZ (1947)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.09 0 0 1955

Van CR radiál megoldás is.A CP3.

Előzmény: mindaricsi (1951)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1954

a mühelyekben amikor szerelő lakatos és sofőr beszélget, ugyis csak dizel pumpa meg Verteiler a szóbeszéd...hiába a beidegződés ,,,,,,,,,,,,,$ öregszem sajnos  ,-))

Patrol56 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1953

iggen iggen...1000 bocsesz igazad van. eggyáltalán nem "hasogat"   :-)) és kösz

 

Előzmény: mindaricsi (1951)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1952

igen, ezért irtam " humorossan" utalva rá, komolytalan próbálkozás...xD. nézd én is most lettem Daily-s, de látom a ki utatt. nálunk a feltételek a 3.5 tonna és plató volt összbe).  persze ne legyen tele szar progikkal, igy a régi verziók jöttek. nem utoljára megfizethető és egyszerű szerkezet. üdv

Előzmény: cs!rke (1948)
mindaricsi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1951

Nem vagyok aktív /nem a szerelésből élek/ szerelő csupán a sajátjainkat javítjuk / '97- es 2.8td és 2003-as F1 es 2.3-as/ így nem tudok hozzászólni a kérdésedhez.

 

Szörszálhasogatásként: valamikor a 90-es években a Bosch piacradopta VP elnevezésű adagolóját ami a VE-vel ellentétesen radiáldugattyúsra sikeredett.

Üdv:mindaricsi 

Előzmény: Patrol56 (1949)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1950

igazad van, Powe, össze lehet rakni és érdemes is mert jobb lehet akár az uj. ez nem vicc. van egy skoda formann régi autónk végül is Favorit mortoros, 1992 óta nyüstöli az asszony . a szemem fénye ugyan is a fiaimmal raktuk össze, még évekkel ez elött. elmondom röviden hogy lett egy kiváló olcsó "jármü". 270 ezer km után motor fell ujjitást csináltunk, hiszen ez cserélhető hüvelyes motor. Párkándba és Komárnóban vettem bele a cuccokat fele áron (felvidék) nekünk Esztergomból ez még közelebb is volt. szóval hüvely dugó garnitúra, ird és mond 40 ezer forint volt, apróságokat nem sorolom de másik 50 ezerböl meg volt. szerencsére volt egy németorszégi felicia püffös 1.3 as MPi motor vóltó  komplett 100 Euróért. ez egy nagyon összetört de alig futott járgány sok melóval kiszedtük a mociját váltóját stb.. igy lett az öreg formann MPi-s...stb a limuzin váltóval sokkal hosszabb és a rapid 130-as dugókkal legyalult fejjel nyomatékos és keveset fogyaszt..nagyon keveset.  hozzá még.hogy megy (repül) mind a rakéta. végül is minden amit az ember saját maga csinál ,csak más hozzá a kötődése !    :-)) kis meg szállottság is kelll hozzá üdv.

Előzmény: PowerZ (1947)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1949

ok-ok, VP =VE...az az ugyan az !...bocsesz. röviditése a" Verteiler"Einspritz "pumpe"...igy lesz a kezdőbetüböl  V= Verteiler az az elosztó..E=einspritzpumpe_befecskendezőpumpa. itt helyenként nem mondják ki a "befecskendezőt ,hanem leröviditve csak pumpa = P . teljesen helyes szakmailag a VE megnevezés. $$ ..a szerelők sok helyen mégis csak VP -nek röviditik. tényleg 1000 bocsi a nyelvészkedésért nem hivalkodásbol, csak sok kolléga kerül külföldre és megkönnyiti a dolgot ha tudja az ember. más. a 2.8-as TD motor vasöntvény nálam mind a két motor nem cserélhetős hüvelyes (1997-es évjáratok). ránézésre szinte azonos az uj 2.8 CR motorblok öntvényével. de nem méricskéztem és az ujjakat még nem is láttam bontva belülröl. ezért kérdeztem,hátha hasonlitottatok már össze két motort ?

Előzmény: mindaricsi (1946)
cs!rke Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1948

Talicska is van, az majdnem több km-t megy, mint az autó. :)

Ha a doka+billencs 3.5 tonna, akkor nem lesz billencs, meg másik autó, mert a mostani doka, leghosszabbplatós 2t (2040kg). Hasznos tömeg 1400kg felett van.

Előzmény: Patrol56 (1939)
PowerZ Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1947

Ez igy igaz. Én nem is értem mért használak emberek ivecokat :D

Sajnos nem csak egyszer kell kiizadni. Mert sose érsz a végére :(

Ennyi erővel egy új autót is összelehetne rakni alkatrészekből.

Előzmény: Patrol56 (1945)
mindaricsi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1946

Szia, az biztos hogy a 2000 előttieken 60ezer kilóméterenként cserélődik a vezérműszíj.

Amit írtál abból nem egészen értem a lényeget, sajna /vagy nem/ nem ismerem testközelből a 2.8as CR-es motorokat.

Tudtommal az Dailybe nem szereltek VP adagolót, hanam VE-t. A fejszelep olyan amilyennek láttad nyitott.

Üdv:mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1944)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1945

nem baj csak egyszer kell ki izzadni, de ne legyen iszákos a végén meg "beteges"...    ,-))   teljesen igazad van,hiszen egyszerű és olcsó kacatokbol áll. mégsem lehet a korának meg eggyező sprinterrel hasonlitani pl. az árakat. sovány vigasz mi ? xD üdv.

Előzmény: PowerZ (1942)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1944

meg lesz-meg lesz,  ,-))   lehet sokan kikacagnak de az ékszijjakat is "bemaszirózom" nem töredezik-repedezik a jó kiiinai cucc olyan hamar....a vezérmű szijjnak sem árthat...legalább is eddig bejöt.  természetessen az előtöltést is gyárira állitjuk-ellenőrizzük. nem vagyok most bizti benne, de ezeknél a régi dailyknál 80-90 ezret mennek el a vezérműszijjak, mindenképpen megnézem majd. ha- régi ha CR csúcsok ki és ha kell csúcs kontrol a beégés miatt . van egy komolyabb kérdésem,mivel "főtengellyel  ismerkedtél" közelebbröl is....köhöm-köhömm. szóval az uj 2.8-as főtengelyek mostaniak, láthatóan erösebbek, pl.anyagminőségre ?? nehezen képzelem el,hogy a régi maradt ? csak végig nyomja ha 4 vagy 5-öt fecskendez be a CR ? inkább csak szerelői meg itélésedet kérdezem nem pedig technikai adatként. megfigyeltem az adagolón VP nincsennek fejszelepek ,csak pici lyúk benne ? hirtelen nem is tudom miért nincs...a soros adagolokon ugye van. a régi sprinteremen se volt csak öt pici lyúk. üdv és köszi,.

Előzmény: mindaricsi (1941)
95xf Creative Commons License 2013.01.08 0 0 1943

Ezzel az a gondom, hogy naponta látom ezt és leginkább az úgysem büntetnek meg a fő érv a "C" nélküliségre:(

Azt meg simán őrültségnek tartom, hogy még "E" sincs, hisz a nagy futókra eléggé ugranak!

 

A futott km lényegtelen, környezetemben napi 50-60km a max a 3,5esekkel, de ált olyan kb 2-3t raksúllyal:(

És pl ha kifogsz egy olyan hülyét egy balesetkor (hiába is Te lennél a vétlen), mint én akkor tuti hogy örülhetsz ha csak a saját károd kell fizetned. Mert ez olyan mintha belédmennének akkor mikor 1 pohár sörrel beállnál az utcáról.

 

A kitermelés azért érdekes, mert egy megfelelő gépet (kb 6-7,5T) kevésbé terhelsz, kevésbé "vágod szét". Ezálltal sokkal kevésbé kell kiegészítő karbantartást végezni rajta. (ismerős már az "új" mitsut is 2-3 havonta javítgatja)

 

Egy CE jogsi ma kb 110-120000Ft, azt szerintem ki kellene tudni gazdálkodni (minden héten tegyél félre 5-10000Ft-t*), különben teljesen felesleges amit csinálsz (én ezért vagyok kénytelen alkalmazottként élni, hisz a saját már túlélésre se volt elég hivatalosan**):

http://www.patiautosiskola.hu/arak/ce.php

http://www.sosjogsi.hu/teherauto-jogositvany.html

http://majsai.hu/tan.php?option=ce_kategoria

 

*mi így rakjuk félre a nyaraláspénzt (sajáttal nem igazán ment)

**csalni meg túl becsületes vagyok, hiába a nevelésem...

Előzmény: cs!rke (1938)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!