Köszi, a használtautót és az expresszt én is nézem, de nem látok eredeti állapotú, akár platós, v. egységkonténeres, v. autómentős 566-ost. Nekem pedig az kéne, nem erdészeti kiközelítő, v. versenyautó.
2. "iGAZ" barát (Volgás) találkozónkat 2008 szept 13-án tartjuk, Bp XXI. Hollandi út 8-10 volt Úttörő Tábor területén 10 órától. Kb 2 kor átkirándulunk a Vasúttörténeti parkba.
A GAZ gyár termékei közül számítunk 21-es, 24-es, 24-10es volgákra kombiban is, GAZ 69-re, Moltovra, GAZ 67-re, 66-ra, GAZellára, és talán egy Csajka is odatéved.
Pár kép a tavalyi találkozóról, ahol a Mementó Park volt a cél: http://www.slide.com/r/GB8wBcQM1z8hM8Y-AsfkA4je6IAAxMUw
Köszi szépen a választ! Nincs valakinek ilyen, amitől esetleg megválna? Több darab is érdekel, pedálos moszkvicshoz kéne, mert azoknak pont ilyen az első lámpájuk.
Az öreg vasról: magyarország legöregebb üzemképes vasúti hajtánya, Danvia blokkal, nagyvasútiból átépítve keskeny nyomközre.
A képen a GV 175 látható. Keskeny nyomközű PVG-nek épült valamikor az 1960-as években, Pannonia 250ccm-es blokkal. A kapuvári gazdasági vasúton építették rá a "dobozt" - innen a neve, Dobozos. A vasút 1979-ben szűnt meg, a gép később kiállításra került Sopronban, majd a kiállítóhely megszűntével Szombathelyre került. Itt rozsdállott és hullott szét míg kopaszhaj topictárs meg nem mentette az enyészettől, felújította, de túl sokat nem üzemeltette (három v négy menetről tudok). Szó mi szó a szerkezet úgy tré ahogy van, az egész egy zsákutca :) De ezt szeretem benne. Tavaly került hozzám, akkor már pár éve egy tapodtat sem ment. Kapott egy rozsdamentesítést és új festést, a blokk karbantartást és megbízhatóbb gyújtást és azóta ismét rója a síneket! Remélem jövőre is vihetem Kecskemétre.
mcwatt - biztosan találkoztunk, én vezettem a masinát!