Az utóbbi időben mintha elmélyült volna a bevándorlással, bevándorlókkal kapcsolatos problémakör hazánkban és Európában.
De miért is probléma ez, ha az európai országoknak ott van az elöregedés és a népességfogyás is problémaként?
Mégis megtelt a vén kontinens? Nem tudjuk magunkbaolvasztani, asszimilálni, befogadni a menekülteket? Miért van ez és kiken múlik ez?
Magyarországon ugyanaz a helyzet kicsiben, mint Európában? Most nem tudnánk olyan telepesfalvakat létrehozni, mint pl. annakidején a görög menekülteknek Beloianniszt?
Valahol volt egy riport a VOLT FRONTEX vezetővel, és ő mondta, hogy nem is érti, hogy az EU vezetése miért olyan utasításokat ad a Frontexnek, amik valójában a migránsok gyorsabb és zökkenőmentesebb bejutattását eredményezik az EU-ba.
Minden évben realizálódik a Soros-tervben megfogalmazott cél, miszerint évente egymillió illegális bevándorlót kell befogadni és szétosztani az európai országok között.
A világ nagyobb része a hamasz mellett van, de a cseh terroristával csak ironizálni akartam ezt.
Elképzelhető, hogy az orosz most lerohanja ukrajnát, mint az usa irakot, vagy most izrael gázát, de ugyan úgy ez se tudja, hogy aztán mihez kezd ha győzött.
Ugyan má' a hamasz egy behalt, legyengült tetves banda, mindent magára vállal, csak hogy felfigyeljenek rá! Végül is arra voltak mindig jók, hogy a piszkos provokációs munkát elvégezzék valakik helyett.. Azon inkább kéne rugózni, hogy mégis kik tartják életben és kik finanszírozzák mai napig a hamaszt..? Úgy még világosabb a helyzet, hogy a habzószájas nyugatromán elnök szerint "az orosz nem győzhet"..! Hmmm, ki ő, hogy ezt el akarja dönteni..! Persze valamit fenyegetőt gyorsan lépnie is kellett,, csak fantáziállás..? :( (vagy nem.)
....nekem se, mást tettem szóvá. De téged nem értelek, szerintem te hirdetője van olyasminek, hogy a németek gyertyával fűtenek, gendereznek, annak is, hogy ellepték a migránsok és okuk van félni tőlük. Úgy lehetne nekem is mert aki betessékeli a lampedusára induló csónakba azt éppen úgy nem ismerem mint aki ide látja el megfelelő iratokkal.
Bár a fészen valaki azért méltatlankodik, hogy nem tudja hol dolgoznak mert neki felmondtak 80 társával együtt valahol és vietnámiak vagy nem tudom mit ír honnan érkezettek vették át a helyüket.
Ez így illegális migráció, ha semmi tájékoztatást nem kap a közvélemény.
Az a gond, de az se gond csak nem értem, hogy egy láthatóan közérdeklődésre számot tartó téma és a helyi média nem is említi. Én pillanatig se hittem el se a terroristákat, se azt, hogy hollandiai fiamnakés a feleségének lenne oka aggodalomra. Ez se zavar amit itt láthatnék állítólag.
A kerítésért csak szégyenkezek, nem az nem tetszik, hanem a propaganda ami arra lett alapozva. A gyoda világos, nehezíti az átlépést ahatáron, praktikus eszköz a határőrségnek, mint pl a lengyel, de ez több annál.
Nem probléma, de érdekes, hogy itt Gyulán is megjelentek valami filipino féle, láthatóan idegenek. Most a facebookon megy a találgatás, kik mik lehetnek, hol dolgoznak stb... Mert munka lehetőség itt már évek óta szinte semmi nincs, a facebook csoportban is esetlleg füvet nyírni keres valaki valakit) a lakóhelyük ismert, látta valaki ahogy kiszállnak a mikrobuszból.
De a helyi újság egy árvat szót se ír erről a láthatóan sokakat érdeklő dologról.
A magyar társadalom elvárásai egyszerűek, érthetőek, törvényesek; azaz nem fogadunk be hazánk területére bűnözőket sehonnan és semmilyen okkal, valamint nem kívánunk idegen országok, idegen érdekek miatt háborúzók csetepatéjába beavatkozni semmilyen módon.
Nem akarunk és nem is fogunk háborúzni senki kedvéért!
Csendben, békességben akarunk élni, épp ezért nincs szükségünk pakinigger bevándorlókra és a világbékéért sem akarunk békeharcolni! A demográfiai problémák megoldásához sincs szükségünk külföldi segítségre, tanácsokra!
Aki pedig ilyesmibe akarja Magyarországot belerángatni, az pusztuljon a környékről is!
1.) max 2 évig maradhatnak, utána maximum 1 évig lehet még hosszabbítani az itt tartózkodást
2.) Nem hozhatják a családjukat .... (max. 1 hónapos látogatásra)
2. A Magyarországon történő tartózkodás és munkavállalás feltételei
3. § (1) Száznyolcvan napon belül kilencven napot meghaladó tartózkodás céljából az a vendégmunkás utazhat be, illetve kilencven napot meghaladó időtartamig az a vendégmunkás tartózkodhat Magyarország területén, aki a) rendelkezik érvényes úti okmánnyal, b) rendelkezik érvényes tartózkodási engedély átvételére jogosító vízummal vagy tartózkodási engedéllyel, vagy Magyarország területén egyébként jogszerűen tartózkodik, c) rendelkezik a vissza- vagy továbbutazáshoz szükséges engedéllyel, d) igazolja beutazása és tartózkodása célját, e) Magyarország területén rendelkezik szálláshellyel, f) tartózkodása teljes időtartamára rendelkezik a lakhatását és megélhetését, valamint a kiutazás költségeit is biztosító anyagi fedezettel, g) az egészségügyi ellátások teljes körére biztosítottnak minősül, vagy egészségügyi ellátásának költségeit biztosítani tudja, h) nem áll kiutasítás vagy beutazási és tartózkodási tilalom hatálya alatt, illetve beutazása vagy tartózkodása nem veszélyezteti Magyarország közrendjét, közbiztonságát, nemzetbiztonságát vagy közegészségügyi érdekét és i) nem áll beutazási és tartózkodási tilalmat elrendelő SIS figyelmeztető jelzés hatálya alatt. (2) Az a vendégmunkás, aki Magyarország területén jogszerűen tartózkodik, mentesül az (1) bekezdés c)-g) pontjában foglalt feltételek igazolása alól. 4. § Munkavállalás céljából tartózkodási engedélyt az a vendégmunkás kaphat, akinek tartózkodási célja, hogy a 2. § a) pontjában meghatározott foglalkoztatás keretében, Magyarország területén tényleges munkát végezzen. 5. § A vendégmunkás munkavállalás céljából történő Magyarországon való tartózkodása abban az esetben engedélyezhető, ha a) a tartózkodási engedély kiadásával a Magyarországon foglalkoztatott vendégmunkások összlétszáma nem haladja meg a Magyarországon foglalkoztatható vendégmunkásoknak a foglalkoztatáspolitikáért felelős miniszter által – a harmadik országbeli állampolgárok magyarországi foglalkoztatásáért felelős miniszterrel egyetértésben – évente meghatározott összlétszámát, b) a munkavállalás olyan foglalkozásban történik, amelyet a foglalkoztatáspolitikáért felelős 2 miniszter – a harmadik országbeli állampolgárok magyarországi foglalkoztatásáért felelős miniszterrel egyetértésben – nem zár ki, c) a vendégmunkás a harmadik országbeli állampolgárok magyarországi foglalkoztatásáért felelős miniszter által – a Védelmi Tanács előzetes állásfoglalására tekintettel – kiadott rendeletben meghatározott harmadik ország állampolgára, d) a tartózkodási engedély kiadásával a c) pont szerinti országból érkező, Magyarországon foglalkoztatott vendégmunkások létszáma nem haladja meg az idegenrendészetért és menekültügyért felelős miniszter által – a harmadik országbeli állampolgárok magyarországi foglalkoztatásáért felelős miniszterrel egyetértésben – meghatározott, a c) pont szerinti országból érkező, Magyarországon foglalkoztatható vendégmunkások létszámát, és e) a vendégmunkás foglalkoztatója az e törvény szerinti foglalkoztatónak minősül. 3. Az összevont engedély kiadására és meghosszabbítására vonatkozó szabályok 6. § (1) Az e törvény alapján munkavállalás céljából kiadott tartózkodási engedély (a továbbiakban: vendégmunkás tartózkodási engedély) száznyolcvan napon belül kilencven napot meghaladó, de legfeljebb két év határozott időtartamú tartózkodásra jogosít Magyarország területén.
(2) A vendégmunkás tartózkodási engedély legfeljebb egy évvel, kizárólag az e törvény szerinti munkavállalás céljából hosszabbítható meg azzal, hogy a vendégmunkás tartózkodási engedély az e törvény szerinti első kiadásától számított három évet meghaladó időtartamra nem hosszabbítható meg. (3) A vendégmunkás tartózkodási engedély érvényessége alatt és annak lejártát követően más jogcímen tartózkodási engedély kiadása belföldön nem kérelmezhető. (4) A vendégmunkás a Harmtv. szerinti harmadik országbeli állampolgár családtagja részére családi kapcsolatra hivatkozással tartózkodási engedély nem állítható ki. (5) A vendégmunkás nem kaphat a Harmtv. szerinti nemzeti letelepedési engedélyt. (6) A vendégmunkás tartózkodási engedély érvényességi ideje annak meghosszabbítása esetén a szakhatósági állásfoglalásban szereplő időtartamig terjedhet, de legfeljebb a (2) bekezdésben meghatározott időpontig hosszabbítható meg
Ha német válogatott, akkor Adidas. Nehéz is elképzelni a fekete-fehér mezes csapatot a klasszikus háromcsíkos, Adidas-logós megjelenés nélkül. Mi több, a világháború után minden tradicionális nemzeti érzésétől megfosztott németségnek az ötvenes évektől – az Aranycsapat kárára is – a labdarúgásban való felemelkedés, a német válogatott rendszeres európai és globális sikerei adták vissza a nemzeti büszkeség és egyáltalán a közösség és összetartozás élményét. Így van ez mind a mai napig – és Németországon belül és kívül is sokan írnak arról, hogy a német válogatott elmúlt évekbeli halovány teljesítménye összefüggést mutathat a német identitás gyengülésével is.
Most pedig egy újabb gyomrost kaptak a német válogatott rajongói: a német futballszövetség úgy döntött, hogy sok évtized után szakít az Adidasszal, és aláírt egy új szerződést – a Nike-kal.
A leghagyományosabb német sportszergyártó céget tehát lecserélték Amerika emblematikus márkájára.
”Március 10-én vette kezdetét a ramadán, az iszlám holdnaptár 9. hónapja, amely alatt a muszlimok napkeltétől napnyugtáig böjtölnek. Egy Frankfurt környéki általános iskolában két tanár megtiltotta az ötödikes német gyerekeknek, hogy igyanak az órán – tekintettel böjtölő muszlim osztálytársaikra. A hírről a NIUS című német lap számolt be.”
A németek képesek alkalmazkodni!
Lehet, hogy jövőre kötelező lesz a körülmetélés – esetleg a lányoknál is – és a lehetőségek tárháza végtelen! De ez nem a mi dolgunk! Ne üssük bele az orrunkat!
Csínján bánik az adható állampolgársággal, családegyesítéssel és egyáltalán az idegen földrészről érkezőkkel. És ez így helyes. Ide nem kellenek!
Gondolom a nyeurópaiak élvezik a színesedés minden előnyét. Miként a bonaparte makronka is! Egészségére! Bár nekem semmi közöm hozzá! És ugyanezt várnám el cserébe tőlük is!