A Zichyújfaluban található nagy szolgálati lakást állítólag eladták 10.000, azaz 10.000 forintért. Nem tudom, igaz-e, de ha igen, gyönyörűségesen ellátta a baját a MÁV ennek a műemléknek...
Én már írtam nekik Bhv ügyben, nyáron is bombáztam őket, hogy legalább a 34113 legyen motor+2 mellék, és meg is lett az eredménye! És lám, a 34113-tól lefele minden vonat így közlekedik, alig van már motor+mellék összeállítású járat (talán 6)
Ha arra várunk, hogy a MÁV-Startnak magától jusson eszébe, hogy Bhv-t rakjon a 44-re, akkor várhatunk még egy jódarabig. A 34113 sem azért lett Bzmot+Bzx+Bzx összeállítású, mert rájött a Start, hogy nem férnek el az utasok a motor+mellékben, hanem azért, mert sok volt az utaspanasz (e-mailben, levélben és a fehérvári információs ablaknál elkérhető panaszkönyvben). Némi összefogás érződik itt ez ügyben szerintem.
Ha továbbra is bombázzák panaszokkal a Startot, akkor talán elszánják magukat erre a lépésre is.
Erre az e-mail címre lehet írni panaszt: eszrevetel@mav-start.hu
Erőszakosan, keményen és rámenősen kell írni nekik, különben keresztülnéznek az emberen és hülyének nézik...!
A lényeg, hogy a Fejér Megyei Hírlapnak nem ártana a 44-es vonallal is foglalkoznia, s nem csak Sárbgárddal. Sárbogárdon kívül is vannak érdekes dolgok.
Én nem tudok róla. :-) De egy darabik szerintem még biztosan a Bzmotok fognak repeszteni a 44-es vonalon. Hozzá kell szokni, hogy nem egy hamar fog a 44-es vonal megszabadulni a kis pirosaktól. :-)
Az teljesen lényegtelen, hogy a vasútállomás környékén levő utak kihez tartoznak, ha az állapotuk olyannyira leromlott, hogy hasznavehetetlenek. :-) Az emberek nem azt fogják nézni, hogy kihez mi tartozik, hanem azt hogy nagyon gázos az összkép. :D :-)
A vasútállomás és környezete, amivel foglalatoskodik a Fejér Megyei Hírlap. :-) Szerintem se csakis a magával vasútállomás (és épületeinek) állapotával foglalkozik a Fejér Megyi Hírlap. Csak van, hogy nem fejtek ki 1-1- részt a mondandóban eléggé, mert eléggé egyértelműnek tűnik számomra, hogy mire gondolok. :D Ebben az esetben egyértelműnek tűnt számomra, hogy nem csak a vasútállomással (és az épületeikkel) foglalkozik, hanem a környezetével is. A vasútállomás állapotához szorosan odakapcsolódik a közvetlen (és olykor a nem közvetlen) környezete is. Hiába szép és új és fejlett egy vasútállomás épülete(i), ha a környezete egy szemétdomb, az odavezető utak egy fabatkát sem érnek és ha egy dzsungel a sok gaztól és az elburjánzó bokroktól, növényektől az állomás. Sárbogárd esetében a vasút állomáshoz vezető út és az állomás épülete előtti rész nagyon gázos. A vasútállomás is épületei hagynak maguk után kívánnivalót, csak a Fejér Megyei Hírlap cikkeiben nem azon van a hangsúly...