Köszike, két hülye kérdés, ez darabja 7900? Illetve ha ez a felnin van, lehet cserélgetni kerékcserénél? Úgy értem, mikor a lemezfelnit leveszem a téli gumival, akkor át lehet tenni a nyári felnire ezeket a TPMS szelepeket?
Ja kérem, nekem egy garnitúra felnim van, és szerintem a szelep is abban van az összes cepüllékkel együtt. Minden gumicserénél szerelés van, és ez a probléma ezért nem merül fel nálam.
Én úgy tudom, hogy igen. Ha jól tudom a szelepben van valami mérőeszköz. Konkrétan, ha leveszem a téli szettet, akkor egyből kapom is a hibaüzenetet, hogy check tyre pressure és nem is méri a keréknyomást. Igazából pár éve így használom, csak jó lenne valami megoldás, hogy nyáron is mérje.
Én nem értek ehhez, de az biztos, hogy már több garnitúrát cseréltem az autóimon, és a nyomásérzékelő mindig működött. Biztos, hogy az a gumiban van? Én meglepődnék ezen.
Hát nem tudom, már a google 2.9-es értékelés is felvet némi bizalmatlanságot. De azért remélhetőleg sikerül visszakapnod a pénzt.
Apropó gumik. Nekem a téligumiban vannak a guminyomásérzékelő szenzorok. Jól tudom, hogy azt nem lehet csak úgy kiszedni a gumiból? Ha szeretnék a nyári szettbe is, akkor mi a legegyszerűbb, legolcsóbb módja?
Sziasztok! Tanacsot szeretnek kerni Carminat AUX ugyben. Megorokoltem /sajnos/ egy Fluence-t, aminek az audio rendszereben van AUX opcio, es ki is van egy kis lahajthato ajto ala vezetve ket RCA csatlakozo. A problemam az, hogy ha erre audio jelet kapcsolok, akkor ugy szol, mintha vmi hatter-hang lenne, pl az enek el van nyomva, de mondjuk a gitar szol. Igy hasznalhatatlan -- mit kellene tennem, hogy normalisan mukodjon? Ami furcsa, hogy a rakapcsolt RCA/Jack kabel jack reszet megfogva semmi gerjest nem hallok, mint pl egy erosito eseteben, es ez a "hatter" zene is csak akkor szol, ha mindket RCA csatlakoztatva van. Elore is koszonok minden segitseget!!!
Nekem 2 hónapja írta ki nem sokkal az elindulás után: Battery need charge
Mivel a tél kellős közepén voltam, másnap már meg is kapta az új akksit: Banner Power Bull 12V 62Ah 550A
Egyeztetve a szakival aki kicserélte, ezt a márkát ajánlotta, ami egy picit erősebb is, mint a 7 éve benne lévő gyári volt. Bosch-t egyáltalán nem ajánlotta, illetve utánaolvastam azért a csere előtt és meglepően sok a negatív tapasztalat a Bosch akksikkal kapcsolatban.
Valamint lett volna még Baren, de az indokolatlanul drágább lett volna.
Hasonló módon (K4M) az indítómotort megforgatta, de a gyújtást és a benzint már "letiltotta" a rendszer.
Persze ilyenkor az ember beijed és nem az akkura gondol, mint hibaforrás.
Különben ekkor már a töltő sem segített, teljesen kimúlt...
Azért is furcsa ez a működés, mert az álló kocsiban sokáig működő fogyasztó (pl. rádió, belső világítás) használata utána többször is jött az üzenet, hogy tölteni kell.
Az enyém majd hét évig bírta. 2015 május 27-én vettem át, K4M motoros. A múlt héten minden előzmény nélkül megadta magát, az indítógomb megnyomásakor a fények felvillantak, de a bendix nem is kattant... Azért elvártam volna tőle, hogy ha a kártyaelemre kiírja, hogy "low battery", akkor szóljon itt is!
Én varta-t raktam bele már lassan 6 éve, 1,6 b K4M , eddig meg vagyok vele elégedve, csillag garázs 1 hét állás után érezni az inditásnál de utána nincs gond, gyári 4,5 év után adta meg magát.
aki már lecserélte a gyári akksit, milyet tett helyette és mennyire vált be, mennyi ideig bírta.
Vannak kiszemeltek, de kíváncsi vagyok mások véleményére is.
A gyári Renault akksi ára nem kevés, ellenben 3 év garancia van rá.
Mostanában úgy érzem gyengélkedik, legalábbis remélem akksi, mintsem más miatt nezebb az indítás.
7. éves, nem szeretném hogy egyszer csak megadja magát a legrosszabb helyzetben.
Nyári gumi: Hankook ventus Prime 3 kapcsolatban tapasztalata van valakinek? (tudom hogy vezetési stílus függő a választás, én sem vagyok Hamilton, és két gyerekülés van hátul, szeretek mindig célba érni. 😀)
Annyi jutott még eszembe a hangszóróbeépítéssel, ha még nem kezdtél hozzá, hogy a hátsó ajtóban ( nekem legalább is ) külön van kábel egy alapból nem beépített csipogónak, magassugárzónak.
Így, ha akarod, lehet tenni az eredeti hangszóró helyére egy egyutas mélysugárzót ( ha találsz 13 cm-esben ) és külön egy magassugárzót.
Ha ezt előre tudtam volna, lehet így csináltam volna én is.
Plusz annyi infó, hogy az enyém Limited felszereltség, itt az első ajtó könyöklőben van az "ajtóbehúzó" mélyedés, a magasabb felszereltségűekben más volt az ajtóborítás, ott egy ívelt ferde "fogantyú" szolgált erre a célra, ott nem tudom milyen a hangszóró helye és mérete.
Ohm-ra szerintem mindegy, csak egyezzenek. :-)
Én kétutas Focal-t tettem bele, plusz vatellin és "tojásszivacs".
Nem mondom, hogy döbbenetes a különbség, de azért jól hallható.
Ahhoz még a fejet is cserélni kellene, de az meg macerásabb...
A magyar rádiósugárzás minősége meg az mp3 korlátja miatt úgysem lesz egy csoda, a CD-vel egészen jól szól.
De már kinek van kedve cserélgetni a CD-t? :-)
Akkor meg már flac-et lejátszó fejegység kell(ene)...
Annak idején azért vettünk Megane-t, mert a 194 centis, 120 kilós kisfiam befért a hátsó ülésre. Jó ideje úgy vettünk autót, hogy őt beültettük a hátulra, ha befért, akkor jó. Egészen nagy autók nem tudták ezt produkálni, de ma is rendszeresen ül a Fluence-ben is hátul, minden gond nélkül. Mindkét változat megvolt (van), nincs méretkülönbség.
Nagyon csalódott vagyok, több mint fél éve nézegetem a fluenceket, nagyon szép autó. Most eljutottam odáig, hogy szerettem volna venni egy benzines faceliftes (2014- )modellt. Most a hétvégén volt szerencsém beülni egy 2010-es darabba, és nagyon csalódott voltam, ugyanis hátul a párom feje beleért a tetőkárpitba, én is hátra ültem és nem tudtam teljesen kihúzni magam nekem teljesen beleért a fejem a tetőkárpitba, pedig nem is vagyok nagyon magas 185cm. Az lenne a kérdésem, (de igazából sejtem a választ) hogy a faceliftes modellekénél is gondolom centire pontosan ugyanez a helyzet, ott sincs nagyobb hely? Az autó méretei a frissítés után nem változtak, csak az eleje és műszerfal lett más gondolom? Nagyon csalódott vagyok pedig már annyira bele éltem magam, de így hosszú utakon nagyon kényelmetlen lenne hátul utazni.