A ferozam el kezdte fogyasztani a vizet.de érdekes ,mert ma voltunk sástón és oda vissza nem melegedett semmit.Haza értem és itt helyben kezdett.Hiányzott vagy 2 liter víz belőle.Eddig volt jó a hengerfej tömítés és síkolás? szép...
Tettem most bele tömítő port,a haverom iveco jan a gát repedést is meg fogta.a hűtőbe nem dolgozik bele
1994-es, 2018.05.05-ig van rá műszaki (most nemrégen volt műszakin), benzin/gázos, klímás, van hozzá gallytörő (de nincsen benne a forgalmiban), két nagy LED-lámpa az elején, most a tél elején kapott új gumikat (Koala mintás), 90%-ban aszfalton használtam, egy nyarat volt rajta a műbőr tető, nyáron lett újraíveltetve a laprugó, külön megegyezés tárgyát képezi a pótkerékre szerelhető 3 bicikli szállítására alkalmas tartó, stb.
Akit érdekel az alábbi elérhetőségeken bármikor kereshet.
Az ár 850.000 Ft. Képek a használtautó.hu-n, fennt van a hirdetés.
Az tuti hogy kemény gumik,nehéz szerelni.de nekem alig van rajta súly és nem ráz semilyen tempónál.Most babodot oda vissza jártuk autópályán 100 as tempóval.Vissza felé 2x álltunk meg ,de csak azért mert a felniben sok sár volt.
Nem ajánlom! Semmilyen orosz , ukran nagytestű gumi vásárlását. Én is belefutottam , két évet szoptam vele, nem volt szívem kidobni. Persze az összes szilent, gömbfej meg az idegeim kikészültek. Kicentírozhatatlan, mindíg ráz, az oldala már kirepedt annyira kemény és a futófelület szinte újszerű. 235/75-15. Tavaly kapott 80%-os jó minőségű gumikat (ez nem a reklám helye azért nem írok márkát) és olyan mint a vaj.
Daihatsu Sirion,vagy YRV ABS vezérlő panelt keresek.Gyári szám:44510-97401.Ha van valaki,aki esetleg bont olyan autót,amiben ilyen van,kérem keressen a szepmate0315@gmail.com e-mail címen.Köszönöm!
Cordiantot vettem én is.csak az a bajom hogy így elég alacsony az autó.Babodon nagyon jó volt vele közlekedni!a nagyon ragadós sárban kicsit forgatni kell,de jól tisztul.Aszfalton szerintem nem veszályesen zajos.Lábon mentünk le vele bégig,ponyva tetővel.Van belőle 235/ 70 is
Köszönöm mindkettőtöknek az infókat, kipróbálom ezt az orosz gumit, ennyi pénzért nem futózott gumi nagyon jónak tűnik. Nézegettem én is, hogy milyen alternatív lámpával lehetne megoldani, a suzuki samurai lámpáit is nézegettem, nem tudom, hogy ahhoz mennyire kellene faragni a lökhárítót, de nagyon jól néz ki az is amit ajánlasz. Én úgy vettem az autót, hogy eleve valamilyen kisebb lámpa van belemókolva így nem is tudom, hogy a gyárinak mik a pontos méretei.
Hátsó lámpa kérdése, szinte beszerezhetetlen, ebay kb 27e /db németórszágból, vagy indiából. Én sajnos nem találtam közelebb megvásárolhatót, ezért választottam egy másik lámpát helyette és lakatossal átalakítattam a a lökhárítót.
Lámpa típusa 1.8 Kristály 4 cellás hátsólámpa prizmával postán küldték a 2 komplett lámpa + 2 tartalék búra 10e forint volt utánvéttel. Nekem erdőben este kell a plusz tolatólámpa ezért ezt választottam mindkét oldalra.
Szia, én is nagy dilemában voltam a gumi választás miatt, Bf goodrich kb 40e , Hankook amit néztem legjobb ár 32e, futózott gumit nem akartam. Egyik barátom ajánlotta az orosz Cordiant Offrod 205/70/15 terepgumit, ez nem futózott hanem új gumi /BF Googrich KM 1-es minta/ ennek ára 18e/db. Megvettem most van benne 1000 km. Fogyasztás kb + 1 liter és terepgumisan zajos :-(, Terepen jól fog eddig még nem ragadtam meg vele sehol.
Szia Coldprof! Használtam a Hankook Dynapro MT-t. Nem rossz gumi, bár szerintem a BfGoodrich KM2 jobb! Most azt használok 215/75 R15 méretben. Jobb terepen, mint a Hankook és aszfalton kevésbé kopik, bár a Hankook sem volt vészes! A fogyasztásod mindenképpen nőni fog, erre készülj fel +1-1,5 literrel! Az Insa-t nem használtam még, egy vadász cimborámnak viszont van, azt mondja az aszfalt úgy nyalja, mint a fagyit. Nem tudom a Hankook-ot milyen árban tudod megszerezni, de ha tudsz hasonló árban és ebben a méretben BfGoodrich-t venni, akkor én azt ajánlanám. De persze azért a Hankook sem rossz választás.
Sziasztok, használ valaki közületek Hankook Dynapro MT gumit? Érdekelne bármilyen tapasztalat, aszfalton, sáros nehéz terepen hogyan viselkedik.A legkisebb méret 215/75 R15 ezt venném, sajnos 195ösben nincs. Másik alternatíva az Insa Turbo Sahara Competición, de ez újrafutózott gumi, használnám aszfalton is, de nem sokat. Ez a második olcsóbb valamivel és van gyári 195 ös méretben, melyikkel járhatpok jobban? Fontos szempont a fogyasztás is..:) + továbbra is keresek hátsó lámpákat a lökhárítóba valót, de jó a végül is a fenti is ami a kaszniba megy, legfeljebb átkábelezzük, ha bárkinek van eladó kérem, hogy jelezze.
itt csináltattam, de tudni kell, hogy nagyonnagyon lassan dolgoznak és biztosan van olcsóbb is és anno mikor az első daihatsum megvettem, akkor ezt ajánlották és most a ferozát is ide vittem, mert bár lassúak, de jól dolgoztak és jól ismerik a daihatsukat. Egyébként, ha annyira értenék az autószereléshez, hogy ki mernék szerelni egy motort önállóan, akkor lehet, hogy egy csak motorfelújítással foglalkozó céghez vittem volna el és akkor biztos, hogy olcsóbban kijön. Nekem a ki - beszerelés+apróságok szerelési költsége a teljes költség kb egynegyede:(
Maga a motorfelújítás, ha tényleg csak a blokkal kell foglalkozni és a hengerfejjel, akkor biztosan kihozható olcsóbban is, budapesti műhelyben csinálták valószínüleg ezért a munkadíj is magasabb az átlagnál, de sajnos nekem azért is volt ennyi mert szétszedégkor derült ki, hogy szinte mindent cserélni kell. Ha pl a hajtókart vagy a főtengelyt még lehet használni és nem kell szereznem újat (amiért köszönet keszi66 kollégának:)), akkor ezen spóroltam volna. Igazából azért vittem oda ahová, mert korábban volt egy teriosom és annak a motorját is gyári állapotúra csinálták meg+garanciát is adnak a motorra, bár ez elvárható máshol is. Amikor megvettem a kocsit, papírosan nagyon olcsón jutottam hozzá, de tudtam, hogy a motor haldoklik, szétszedéskor kiderült, hogy ügyes kezek összerakták épp működőre, de sok sebből vérzett, 100km en 1 liter olajat megevett:) Gondoltam bontott motorra is, namost annak az ára kb 150-200 ezer lett volna + a kieszerelésnek beszerelésnek is van munkadíja és abba belenézni nem tudsz, lutri, hogy mennyi lerharcolt példányt fogsz ki. Azért döntöttem úgy, hogy hosszú távra beruházok és most lesz egy szinte gyári állapotú motorom. A többi költség meg csak járulékos, azokat is cserélni kellett volna, így ha már belekezdtünk, akkor megcsinálják, amiből a 2 legnagyobb tétel a hűtő és a kipufogó volt. Persze a külsőre még költhetek jó sokat, de vadászautónak szánom, így a külső annyira nem lényeges egyelőre.
First Generation (1987-1992)(aka F300)The first generation was sold between 1987 and 1992, powered by a SOHC 1.6 L four-cylinder engine supplied by Toyota. Power ranged between 75 and 105 PS (55 and 77 kW) in Japan. It was one of the first mini SUVs introduced by Japanese manufacturers during the 1980s. The export model had a detuned version of the more powerful engine, with 95 PS (70 kW).
a motor felujítás nem kevés pénz,de lehet amit Te fizettél kicsit soknak tünik...
Nekem a napokban lesz kész egy ilyen mutatvány, csak a motor felújítás kb 250-300ezerben van, de egyúttal felújították a hűtőt, kellett motortartó bak, új kipufogó, sokminden ami közben derült ki, a vége kb 460ezer mindennel együtt, mondanom sem kell mikor belekezdtünk akkor kevesebbre számítottam. Tételesen a blokk és a hengerfej gépmunka 120ezer, nekem sajnos kellett 4 használható bontott hajtókar+főtengely 40ezer, motor ki beszerelés és a többi munkadíj egyben 100ezer, + termosztát, vízpumpa, vezérlés, motortomítések, gyertyák, szűrők, olaj stb kb 70 ezer
"Ezt nekem is csinálják az első féltengelyek, sőt ha menet közben teljesen kitekerem a kormányt, akkor is pattogó hangot hallani. Még nem jöttem rá miért, valószínű a féltengely csuklók ki vannak kopva...Azért a terepen verhetetlen a Feroza :)" hozzászólásra reagálva: az enyém is csinálja, de a hibs az ütköző. lerohadt róla a gumi (vagy műanyag) és a csavarfej ütközik fel. Ha valaki tudna pótalkatrészt engem is érdekel!