Sziasztok. Közeljövőben tervezek autót vásárolni és megakadt a tekintetem azon a modellen amire a fórum épül. Elsőre még csak barátkoztam a formával, tegnap sikerült egybe beleülni és vezetni, azóta eldőlt, hogy ilyet szeretnék. Viszont életem során volt már pár lyukrafutásom, úgyhogy azóta okosabban vásárolok használtautót. Feltűnt, hogy az ársáv nagyon magas, ennek több oka is lehet, de a tippem az az, hogy ebből is van olyan ami híresen problémás. A kategóriát szűkítettem a 25d típusra, az ársáv azonban még itt is viszonylag nagy. Több cikk említi, hogy a FL modell jobb. Viszont a FL előttiekről nem nagyon találtam hasznos, részletes leírást. Nyilván az öregebb modell az olcsóbb, viszont kíváncsi lennék, hogy a 177 lóerős motor milyen is, illetve van e a FL előttieknek valami nyűgje, ami miatt érdemesebb a faceliftes után kutatni. Bevallom nekem a Fl előtti is elég lenne erőben és kinézetre nekem az is nagyon tetszik. Ha valaki gazdája egy 25d - nek és esetleg a facelift előtti modell, vagy valaki aki otthon van a műszaki dolgokban ennél a típusnál, útba tudna igazítani, hogy mire kell figyelni, illetve mi az az árkategória ahonnan érdemes szemezgetni. A válaszokat előre is köszönöm
A világítás fekete foglalatán van egy nút, abba beleteszel egy nagyobb csavarhúzó fejet, picit eltolod jobbra és már engeded is lefelé, majd azonnal engedd vissza és más lenn is van.
A rendszámtáblát lehet le kell venni hozzá. Van, amelyiknél viszonylag vékony a keret, van amelyiknél vastagabb.
Nekem LCI előtti 35d szedán van, hosszú úton, egy 130 tempomattal akár 7.5 literrel is el tud menni. Legutóbb amikor mentem fel Pestre, akkor átlag 150-el mentem, de néha amikor meg akarta tolni a seggem néhány újgazdag a Range Roverével, akkor odaléptem neki. Ekkor 8.6 liter volt az átlag fogyasztásom. Rövid távon olyan 10-11 litert fogyaszt, de ez függ ugye attól is, hogy mennyire nehéz a lábad. Jól át kell nézni mielőtt megveszed, mert könnyen szopórollerbe lehet szaladni. Vigyél magaddal hozzáértőt, látatlanba senki nem mondja meg, hogy mennyire gyötörték szét. Váltó finoman váltson, ne rángasson, a fordulat ne ingadozzon amikor állandó sebességel mész. Ha feketén kolytol mint a gyárkémény akkor inkább hagyd ott, mert abba már valami kókány belenyúlt, és írt rá egy agyatlan tökighúzott programot. Készülj fel, hogy egy két alkatrész nem lesz túl olcsó rá pl. fékek. Ha azok kopottak/csere érettek akkor próbálj alkudni az árból, mert 3-400k is lehet a csere, attól függően, hogy mennyire van ismerősöd aki jó áron tudja beszerezni...CCC-t (idrive) nézd meg, hogy működik-e rendesen, nem e kapcsol ki stb, mert az se olcsó móka.
Gyári progi nem fogja kimutatni, hogy mi szívja az akkut. Ha az ibs rossz, bedobja a hibatárolóba, de attól még az sem biztos egyáltalán, hogy amiatt szívja.
Bosch, Varta vagy Banner, de a legjobb választás a gyári akku lehet.
2004-es 25D-be 90 aH-s 720 a indítóáramú kell eredetileg. Érdemes megnézni, mire van kódolva, mert össze-vissza kódolgatják. Ha 90 ah-ra van kódolva, tehát nem piszkálták, elég regisztrálni az új akkut. Ha 110 ah-ra van kódolva, akkor szintén elég regisztrálni.
Keress meg ha gondolod központi zárral kapcsolatban. 5 perc alatt megmondom a spoiler levétele után, hol a hiba. Olyan nincs, hogy nem működik, legalább is még senkit sem küldtem el, hogy nem tudom, mi a probléma.
Vidd el valakihez akinek van BMW -hez való programja illetve programjai, olvasd ki mi lehet, számtalan baja lehet, de ha az akksi volt bajos ott lehet valami, ott keresném először, IBS bármi lehet. Itt is vannak olyan szakemberek akik értenek nagyon ehhez.
Én is jártam már így az akksival számtalan dolog lehet, érzékeny kocsik ezek. Az sem mindegy milyet raksz bele, első, hogy férjen be :-) de azon már túl vagy szerintem, ennek is utána kell nézni, szerintem gyári vagy minimum BOSCH vagy VARTA azt hiszem egy helyről jön ez a kettő. Persze vannak ezektől drágábbak is. Lényeg, egy kiolvasás kell neked először, azután jöhet az alkatrész cserebere.
Sziasztok..két kérdésem lenne 520 d e61 automata ..az egyik hogy a kábelköteg meg a diversi ki lett cserélve ,a kulcsokba az aksik jók adják a jelet is de a centrálzár nem működik még mindig. a másik meg ha melegszik a kocsi akkor a váltó 1500 és 2000 ezres fordulatnál ugrál a fordulatszám mérő meg a váltó is furán viselkedik,ha nyomom neki akkor szépen működik aránylag..
az lenne a problémám hogy valami nagyon szivja az aksit(új van benne és bele való)fel töltöm és másnapra már nem is indit ,kattogó hang jött a motor térből és búgás úgy hogy a kocsi be sem volt órák óta inditva.Inditás után már nem csinálta.Már szép kis összeg az autóra ment de még mindég tud meglepetéseket okozni...valaki segitsen már mert nagyon idegesit köszi.
Köszönöm az infót, modult már megvettem 2 hónapja most lett volna időm cserélni...( na de hol van : ) ... ha nem vagyok pofátlan tudsz benne segíteni hol találom.
Hátha megoldja a helyzetet, ha nem akkor mindenképp érdekelne a hiba felmérés javítás..
Előre is köszönöm a segítséget..
Egyébként a kocsi is dobta a battery key hibakódot..miután kilett cserélve a kulcsban az akksi azóta nem irja de nem is lett jó..
Jó, akkor mondom neked, 100 E61-ből nagyjából 30-35% modulhiba, 65-70% kábeltörés okozza. Méréssel gyorsan megállapítható, melyik a hibás. Diag ezt nem tudja megmondani, mivel ha nem tud vele kommunikálni, abban az esetben is hibásnak hozza. Ezen kívül van még egy-két másik eshetőség, de azok extrém esetek.
E61 modulom is van, illetve a hibamegállapításban, kábeljavításban is tudok segíteni.
Radio remote control / 66129117116 / Ez nem az ami a spoilerben van. Elvileg ez veszi a kulcs jelet... nem nyitja a távirányító, a kulcsban már kicserélték az akksit ( comfort kulcs) de ha erre a névre keresek videót csak a hátsó szárnyban lévő antenna modulátor cserét dob fel.