Szia még eddig nem volt szerelve, ki akartam szedni a membránházatt én is a szívó cső cseréje miatt de nem tudtam 4 csavarból az egyik egy szegecs azt hiszem.
Én tudom,ill sejtem.Volt már nálam ilyen,ezzel a gonddal szervizelve.
Mivel 2002es, könnyen előfordul,hogy a membránlapka eltörik olyan vékonyka.Ez beesik a forgattyusházba.Igy elmegy a kompresszió,rosszabb esetben végigszántja a hengerfalat.Ha letörött a lapka,készitheted az uj hengerszettet,vagy felfuratod tulméretesre,majd uj uccokkal összerakatod.
De nem irtad volt e mostanság szerelve,.....esetleg forditott dugóval összeszerelve stb.Attól meg gyürütörés lesz !
Szerintem akkor felesleges rá mérni olyan mikor forgatom a hengert mintha nem lenne benne gyertya. Szinte egyik napról a másikra produkálta ezt a hibát, szerinted mi mehetett tönkre?
Egy kompressziómérővel mérj rá! Ilyen 6 bar alatt teljesen kuka, afelett még szerintem elmegy valameddig. Mérés előtt párszor rúgj rá kiszedett gyertyával, hogy a felesleges benzint kidolgozza, fals eredményt adhat.
Sziasztok a motorom nem hajlandó beindulni tudtok segíteni ebben hogy meg oldjam a hibát? Köszi előre is.
Nah szóval egy 2002-es hussarról lenne szó, szikra/benzin van karbi kitiszitva többször is , lég szűrő tiszta ,kipufogó nincs eldugulva, régi és új CDI-vel is próbáltam, beöntésre sem indul de amit észre vettem hogy könnyen be lehet rúgni kb mintha nem lenne benne gyertya, ha a ventilátor lapátnál forgatom akkor szinte nincs ellenálása mintha nem lenne kompreszió. Ez számít valamit vagy ettől függetlenül be kellene indulnia? Lehet hogy a gyűrűk eltörtek?
Ma javitottam egy 4ütemüt.Nyitott cdi re csere,vákumos benzincsap csere,és láss csodát minjárt 70ig elpörgött óra szerint.60ig van skálázva különben.(retro robesz ).
Rendeld meg,sztem a gyári van benne,mivel benne a cpi jel.Rendeltekbe meg semmi nincs !
Nem volt neki be hegesztve oda alátét csak vakcső volt. Akkor azt mondod ez a fúvóka méret rendben van? Nem sok állítási lehetőség van karbin és kb 47 km/óráig szépen megy de az 50-et nem éri el úgy se hogy ki lett véve varioból a gyürü és vakcső is hegesztve lett. Elvileg 60-at kellene menjen. CDI gond lesz akkor nem?
Szia. Azt nem tudod (vagy valaki) hogy a hurricanba mekkora a nem fojtott fúvóka? 62.5 van benne gyárilag. végül kivettük a gyűrűt a variátorból és le lett vágva a vakcső kipufról de nem nagyon lett gyorsabb ezért most jönne a karbi fúvóka aztán a CDI utolsó sorban. Az alapjárati fúvóka az cserés ha jó az alapjárat?
A két tárcsa között, hogy ne tudjon összezárni teljesen? Mert ott nincs semmi, a két tárcsa össze tud érni. Gyárilag egy baziszéles van ott sebességkorlátozónak amit kivesznek új korában már, azon kívül nincs más.
Ennek a gyári szíjmérete csak 17.0-ás és azt írják 10%-tól számít kopottnak, az 15.3 lenne, attól még messze van.
Kipróbálom elsőre 6g-os görgőkkel, fél grammonként lépkedek lefele. Kontraszthoz csak akkor nyúlok, ha nagyon muszáj.
Megmondom őszintén,Anacondával motowellesek vagyunk.De segiteni átjövünk ide is.Nekem meg minden versenycucc van a hajtásomban.A gyári hangolást nem tudom mi hogy merre meddig.
16.1mm szij az keskeny már sztem.miénk 17.5×788 as.
Végy egy görgőkészletet,erősebb kontraszrugót,esetleg szíjjat.Azzal már előrelépés lesz.Hézagoló mennyi ill milyen vastag van a külső vari tárcsája alatt?? Az is szabályozza a szíjjfutást.De végeredményt csak hosszu próbálgatások árán lehet elérni.Nincs 2 egyformán hangolható motor,ezt elhiheted.
Akkor egy ilyet veszek, az alatta lévő szettel az a bajom, hogy 5.4g a vége.
Egyébként közben azt is látom, hogy voltak gyárilag 6.4 és 6.3g-os szerelések is, tehát nem biztos, hogy 5g-os volt gyárilag. Szerelték mindenfélével a kicsióccsók.
Viszont akkor lehet a 6.5g-os Malossi ami benne van is jó és a kontraszt van puhulva. Bár ellensúlyozható könnyebb görgővel, de akkor meg a magasabb fordulat, nagyobb nyomaték, gyenge kontraszt miatt megcsúszhat a szíj.
4.5...5...5.5 ....ben gondolkodnék.Elsőre lehetetlenség eltalálni,ahány motor annyi beállitás.Szettel jobban járnál.Tizedek is rengeteget számitanak különben.
6.5g-os Malossi görgők vannak beletéve, úgyhogy ezt már valaki tákolta korábban. Ezek szerint nem a kontrasztrugó fáradt ki, hanem brutál nehéz a görgő.
Mekkorát vegyek bele? Ha jól olvastam 5g-os a gyári, az nem elég nagy visszalépés?
2007-es Keeway Focusba mekkora méretű és súlyú görgők vannak gyárilag? 50 2T
Kapott egy normálisabb, de nem rezós kiput, egy kicsit levegősebb, de nem sport/direktszűrőt meg egy új gyertyát és a gyári 80-as helyett egy 85-ös főfuvit, beállítottam a karbit. Most szépen megtáltosodott magas fordulaton, lejtőnek akad az óra 90 körül jár, ami a valóságban 70 lehet, egyenesen 60-65. A 95 Kilómhoz ezek szép számok.
Viszont 20-40 között iszonyúan lomha, kanyarok után csak nyög és mikor felszenvedte magát 45 köré akkor meglódul. Elindulni is szépen tud, csak a köztes tartományban lusta. Könnyíteni kéne a görgőkön, de nem akarom kétszer szétszedni, ha valaki meg tudná mondani gyárilag mi van benne az jó volna.
Keeway Focus, a fojtásokat már kivettük belőle. Elvileg a kipucsonk szűkítő gyűrűje és a variátor alátéte ami ezekben van.
Mit lehet még kezdeni vele? A variátor jó állapotú átnézettem a szerelővel, nem akarok hozzányúlni, csak ha már elkopik.
A kipu a gyári katalizátoros, érdemes esetleg egy kati nélküli, de nem rezós utángyártottat feltenni?
Illetve a légszűrőházba menő pipa is elég keskeny átmérőjű belül, olvastam abba kapni szélesebbet, érdemes beletenni a szélesebbet esetleg kivenni a pipát kompletten? És akkor állítani kell a karbin a több levegő miatt vagy annyit nem számít a légszűrőházpipa kiiktatása?
Ha valóban csak 45 a vége,akkor szabályzott.Nyitottal akár hol van még fojtva,akkor 45 nél többet kellene ugy is mennie .Nekem rajt van hogy nyitott verzió,igy szó szerint.Lehet rendelni ilyet,tökmindegy hogy motowell vagy cpi v keeway.Mindegyik ugyanaz.
Vagy szervizbe kivevés pénzért,majd behangolják,vagy megoldjátok magatok.
Az lenne jó ha valaki ismerőssel átcserélnétek a cdi-t ugy mit mutatna.