Keresés

Részletes keresés

Bigking404 Creative Commons License 2020.05.25 0 0 11720

Szia még eddig nem volt szerelve, ki akartam szedni a membránházatt én is a szívó cső cseréje miatt de nem tudtam 4 csavarból az egyik egy szegecs azt hiszem.

Előzmény: Törölt nick (11719)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.24 0 0 11719

Én tudom,ill sejtem.Volt már nálam ilyen,ezzel a gonddal szervizelve.

Mivel 2002es, könnyen előfordul,hogy a membránlapka eltörik olyan vékonyka.Ez beesik a forgattyusházba.Igy elmegy a kompresszió,rosszabb esetben végigszántja a hengerfalat.Ha letörött a lapka,készitheted az uj hengerszettet,vagy felfuratod tulméretesre,majd uj  uccokkal összerakatod.

De nem irtad volt e mostanság szerelve,.....esetleg forditott dugóval összeszerelve stb.Attól meg gyürütörés lesz !

Membránház kiszedéssel kezdj !

 

Előzmény: Bigking404 (11718)
Bigking404 Creative Commons License 2020.05.24 0 0 11718

Szerintem akkor felesleges rá mérni olyan mikor forgatom a hengert mintha nem lenne benne gyertya. Szinte egyik napról a másikra produkálta ezt a hibát, szerinted mi mehetett tönkre?

Előzmény: Törölt nick (11717)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.23 0 0 11717

Egy kompressziómérővel mérj rá! Ilyen 6 bar alatt teljesen kuka, afelett még szerintem elmegy valameddig. Mérés előtt párszor rúgj rá kiszedett gyertyával, hogy a felesleges benzint kidolgozza, fals eredményt adhat. 

Előzmény: Bigking404 (11716)
Bigking404 Creative Commons License 2020.05.23 0 0 11716

Sziasztok a motorom nem hajlandó beindulni tudtok segíteni ebben hogy meg oldjam a hibát? Köszi előre is.

Nah szóval egy 2002-es hussarról lenne szó, szikra/benzin van karbi kitiszitva többször is , lég szűrő tiszta ,kipufogó nincs eldugulva, régi és új CDI-vel is próbáltam, beöntésre sem indul de amit észre vettem hogy könnyen be lehet rúgni kb mintha nem lenne benne gyertya, ha a ventilátor lapátnál forgatom akkor szinte nincs ellenálása mintha nem lenne kompreszió. Ez számít valamit vagy ettől függetlenül be kellene indulnia? Lehet hogy a gyűrűk eltörtek?

Norberto82 Creative Commons License 2020.05.22 0 0 11715

Köszi :)

Előzmény: Törölt nick (11714)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.21 0 0 11714

Igen CDI!

Valamelyiknél eléri az 50et ,de annyi semmi több.

Ma javitottam egy 4ütemüt.Nyitott cdi re csere,vákumos benzincsap csere,és láss csodát minjárt 70ig  elpörgött óra szerint.60ig van skálázva különben.(retro robesz ).

Rendeld meg,sztem a gyári van benne,mivel benne a cpi jel.Rendeltekbe meg semmi nincs !

 

Előzmény: Norberto82 (11711)
Norberto82 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 11713

Köszi.

Előzmény: nagya2 (11712)
nagya2 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 11712

Hali!!

Nemtom mennyi a gyári fuvóka alapból.Sajnos.

Üdv Nagya

UI: Régen a keeway.hu-n fennvoltak a robbantot rajzok, ott lehetett látni milyen fuvókával jöttek.

 

Előzmény: Norberto82 (11711)
Norberto82 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 11711

Nem volt neki be hegesztve oda alátét csak vakcső volt. Akkor azt mondod ez a fúvóka méret rendben van? Nem sok állítási lehetőség van karbin és kb 47 km/óráig szépen megy de az 50-et nem éri el úgy se hogy ki lett véve varioból a gyürü és vakcső is hegesztve lett. Elvileg 60-at kellene menjen. CDI gond lesz akkor nem?

Előzmény: nagya2 (11710)
nagya2 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 11710

Hali!!

A kipufogó cső torkolatánál is van behegesztve egy alátét, azt is kivettétek?

Ha mindenhonnan ki lett véve a fojtás, akkor be kell karburálni a motort!!!!

Üdv Nagya

Előzmény: Norberto82 (11709)
Norberto82 Creative Commons License 2020.05.20 0 0 11709

Szia. Azt nem tudod (vagy valaki) hogy a hurricanba mekkora a nem fojtott fúvóka? 62.5 van benne gyárilag. végül kivettük a gyűrűt a variátorból és le lett vágva a vakcső kipufról de nem nagyon lett gyorsabb ezért most jönne a karbi fúvóka aztán a CDI utolsó sorban.  Az alapjárati fúvóka az cserés ha jó az alapjárat?

Előzmény: Törölt nick (11697)
Barna maci Creative Commons License 2020.05.15 0 0 11708

A két tárcsa között, hogy ne tudjon összezárni teljesen? Mert ott nincs semmi, a két tárcsa össze tud érni. Gyárilag egy baziszéles van ott sebességkorlátozónak amit kivesznek új korában már, azon kívül nincs más.

Ennek a gyári szíjmérete csak 17.0-ás és azt írják 10%-tól számít kopottnak, az 15.3 lenne, attól még messze van.

 

Kipróbálom elsőre 6g-os görgőkkel, fél grammonként lépkedek lefele. Kontraszthoz csak akkor nyúlok, ha nagyon muszáj.

Előzmény: Törölt nick (11707)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.15 0 0 11707

Megmondom őszintén,Anacondával motowellesek vagyunk.De segiteni átjövünk ide is.Nekem meg minden versenycucc van a hajtásomban.A gyári hangolást nem tudom mi hogy merre meddig.

16.1mm szij az keskeny már sztem.miénk 17.5×788 as.

Végy egy görgőkészletet,erősebb kontraszrugót,esetleg szíjjat.Azzal már  előrelépés lesz.Hézagoló mennyi ill milyen vastag van a külső vari tárcsája alatt?? Az is szabályozza a szíjjfutást.De végeredményt csak hosszu próbálgatások árán lehet elérni.Nincs 2 egyformán hangolható motor,ezt elhiheted.

Előzmény: Barna maci (11706)
Barna maci Creative Commons License 2020.05.15 0 0 11706

https://egumotors.hu/stage6-gorgokeszlet-15x12-kozepes-1557

Akkor egy ilyet veszek, az alatta lévő szettel az a bajom, hogy 5.4g a vége.

 

Egyébként közben azt is látom, hogy voltak gyárilag 6.4 és 6.3g-os szerelések is, tehát nem biztos, hogy 5g-os volt gyárilag. Szerelték mindenfélével a kicsióccsók.

Viszont akkor lehet a 6.5g-os Malossi ami benne van is jó és a kontraszt van puhulva. Bár ellensúlyozható könnyebb görgővel, de akkor meg a magasabb fordulat, nagyobb nyomaték, gyenge kontraszt miatt megcsúszhat a szíj.

16.1 a szíj szélessége, érdemes ezt már cserélni? Ilyen van benne most. https://egumotors.hu/keeway-variator-szij-rubberbelt18002

Előzmény: Törölt nick (11705)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.15 0 0 11705

4.5...5...5.5 ....ben gondolkodnék.Elsőre lehetetlenség eltalálni,ahány motor annyi beállitás.Szettel jobban járnál.Tizedek is rengeteget számitanak különben.

Előzmény: Barna maci (11704)
Barna maci Creative Commons License 2020.05.15 0 0 11704

6.5g-os Malossi görgők vannak beletéve, úgyhogy ezt már valaki tákolta korábban. Ezek szerint nem a kontrasztrugó fáradt ki, hanem brutál nehéz a görgő.

Mekkorát vegyek bele? Ha jól olvastam 5g-os a gyári, az nem elég nagy visszalépés?

Azt se szeretném, ha végig üveghangon járna.

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.14 0 0 11703

Olyan is van .főleg a gyáriba,ami nem egy malossi v stage6 ..

Érdemes azt is.Könnyen beejti a szijat.Elöl varion meg hamar felugrik.

Bocs a bele vau

 

Előzmény: Barna maci (11702)
Barna maci Creative Commons License 2020.05.14 0 0 11702

És olyan lehet, hogy a kontrasztrugó van elgyengülve és hamar kiengedi már a szíjat? Ilyet is mondtak nekem, hogy azt is meg kéne nézni.

Előzmény: nagya2 (11700)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.14 0 0 11701

A Te setupodhoz a gyári görgő garantáltan nem jó.

https://motomotors.eu/blog/robogo-alkatresz-csere-eseten-milyen-tovabbi-alkatreszeket-csereljunk-finomhangoljunk/

Én elsőkörben olyan 4.75 grammos görgőkkel próbálkoznék.

Ha sajnálod a pénzt a görgőkre, akkor hagyd így, mert 2-3 szett görgőt a finomhangoláshoz ígyis úgyis kell hozzá venned.

Előzmény: Barna maci (11699)
nagya2 Creative Commons License 2020.05.14 0 0 11700

HAli!!

Pedig szét kell......

Anélkül nem megy.

Nekem a gyári 6gr körüli volt, a fojtás kiszedésekor asszem 5gr került bele, de végül a 4 v 4,5 gramm hozta meg a kívánt eredményt.

Ha kiváncsi vagy rá olvasd el annó miket irtam 2009-2010 ben.(de asszem 2009)

Üdv Nagya

Előzmény: Barna maci (11699)
Barna maci Creative Commons License 2020.05.14 0 0 11699

2007-es Keeway Focusba mekkora méretű és súlyú görgők vannak gyárilag? 50 2T

Kapott egy normálisabb, de nem rezós kiput, egy kicsit levegősebb, de nem sport/direktszűrőt meg egy új gyertyát és a gyári 80-as helyett egy 85-ös főfuvit, beállítottam a karbit. Most szépen megtáltosodott magas fordulaton, lejtőnek akad az óra 90 körül jár, ami a valóságban 70 lehet, egyenesen 60-65. A 95 Kilómhoz ezek szép számok.

 

Viszont 20-40 között iszonyúan lomha, kanyarok után csak nyög és mikor felszenvedte magát 45 köré akkor meglódul. Elindulni is szépen tud, csak a köztes tartományban lusta. Könnyíteni kéne a görgőkön, de nem akarom kétszer szétszedni, ha valaki meg tudná mondani gyárilag mi van benne az jó volna.

Barna maci Creative Commons License 2020.05.09 0 0 11698

Üdv.

 

Keeway Focus, a fojtásokat már kivettük belőle. Elvileg a kipucsonk szűkítő gyűrűje és a variátor alátéte ami ezekben van.

Mit lehet még kezdeni vele? A variátor jó állapotú átnézettem a szerelővel, nem akarok hozzányúlni, csak ha már elkopik.

 

A kipu a gyári katalizátoros, érdemes esetleg egy kati nélküli, de nem rezós utángyártottat feltenni?

Illetve a légszűrőházba menő pipa is elég keskeny átmérőjű belül, olvastam abba kapni szélesebbet, érdemes beletenni a szélesebbet esetleg kivenni a pipát kompletten? És akkor állítani kell a karbin a több levegő miatt vagy annyit nem számít a légszűrőházpipa kiiktatása?

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.07 0 0 11697

Ha valóban csak 45 a vége,akkor szabályzott.Nyitottal akár hol van még fojtva,akkor 45 nél többet kellene ugy is mennie .Nekem rajt van hogy nyitott verzió,igy szó szerint.Lehet rendelni ilyet,tökmindegy hogy motowell vagy cpi v keeway.Mindegyik ugyanaz.

Vagy szervizbe kivevés pénzért,majd behangolják,vagy megoldjátok magatok.

Az lenne jó ha valaki ismerőssel átcserélnétek a cdi-t ugy mit mutatna.

 

Előzmény: Norberto82 (11695)
Norberto82 Creative Commons License 2020.05.07 0 0 11696

Előzmény: Norberto82 (11695)
Norberto82 Creative Commons License 2020.05.07 0 0 11695

Ez van benne lefényképeztem na ezen nincs 45- ös szám írva sehol. Lehet ez nem szabályzott?

 

Előzmény: Törölt nick (11694)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.06 0 0 11694

És ilyet keress .rajt is a 45km/h

Törölt nick Creative Commons License 2020.05.06 0 0 11693

Igy van. Ha nem emelkedik sebesség,akkor fojtott még a cdi. Hajrá.

Előzmény: Norberto82 (11692)
Norberto82 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 11692

Azt mondta fater 45 a vége. Ha kiveszem a variátor közül a gyűrűt  és nem emelkedik a sebessége akkor CDI is korlátolt lesz ugye a taposó lemez alatt?

Köszi.

Előzmény: Törölt nick (11691)
Törölt nick Creative Commons License 2020.05.06 0 0 11691

Akkor keg kell venni a nyitott cdi-t.Meg variból mint irtam a hézagoló alátéteket.Igy olcsóbb,de bukod a garit.

Vagy 30e..marad a gari.

Attól a gyári rezó utánzattól nem kell sokat várni,csak jól néz ki kb.Ami tud is valamit az 27e- a csillagos ég.

Most akkor 40nél nem is megy többet??Ha többet megy kb55+ akkor a nyitott cdi van benne !!

Előzmény: Norberto82 (11690)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!