Van egy 2008-as 1.6 hdi Peugeot 308-am. A kulcs távirányítója nem működik. Kulccsal nyitva működik a központi zár. Már szinte mindent kipróbáltam (távirányítóban elemcsere többször is, távirányító újratanítása, kulcs újratanítása, BSI reset), de nem oldódott meg a probléma. Hiba nincs tárolva a BSI-ben.
Vonóhorog kapcsán (308 T9, 2015) érdeklődnék, hogy a hagyományos can bus (amit pl. eddig a 307-ben is használtam) elektronikával be lehet kötni? Vagy kell valami újabb hozzá?
Én megnézném a hűtőventilátor mögött a klímahűtőt. Ott nagyon sokszor lukadnak ki a hűtők, a kosz megragad ott, összegyűlik, összegyűjti a párát, nedvességet és szépen elkorrodál alatta a hűtő. Simán nem is biztos, hogy látszik a szivárgás, jól be kell fújni szivárgáskeresővel, esetleg valahogy letisztítani, lemosni azt a részt előtte.
Sziasztok!308sw,1,6 hdi manual klimas. Feltoltettem iden is, most jelolofolyadekkal(ugyanis evente elszokok belole). Ez egy honappal ezelott volt, tobbszor atvilagitottam uv lampaval( szereles nelkul). Termeszetesen szivargasnak nyoma nincs.Elkezdtem mérni a rostelyokon kilepo levego honersekeletit. Balrol 10 fok, kozepen 18 es jobbrol 24.
Amire gondolok:
fogyott a hutokozeg es nem tud vegig hideg maradni a levego a csovekben. Vagy a futes csappantyut nem huzza meg kelloen a bowden es belekeveredik a meleg levego is.
2013 kiadású PUG 308 kormányszervó olaj (elektromos szervó). Total LDS vagy LHM Plus kell bele? Annó 307-be LDS-t kellett töltenem de ebben nem vagyok biztos.
Szükségem lenne angol vagy magyar nyelvű szerelési vagy javítási útmutatóra vagy angol nevén repair vagy workshop manual-ra. Sajnos csak oroszul találok.
Van-e esetleg valakinek ilyen és megosztaná-e velem?
Elkoszolódik a kartergáz visszavezetés olajos trutymákától. Féktisztítóval át kell pucolni, map szenzorral együtt. Ha nem segít élő diaggal nézni, mely paraméter okozza a leállást, rángatást.
Nem megkérdőjelezni, hanem csupán mint laikus szeretném megkerdezni illetve a véleményedet kikérni ezzel kapcsolatban, hogy miért pont ezzel kezdjem?
Találkoztál már ezzel a problémával vagy ilyen jellegű problémával?
Szeretném csupán valamilyen szinten megérteni ezt a dolgot...
Sajnos elkeserítő, hogy olyan probléma bukkant fel, amivel sem egy autószerelő műhely, sem pedig egy elektronikai műszerész sem tud igazán mit kezdeni...
Az autóm hideg indítás után rögtön leáll. Magyarul állt az autó éjszaka teszem azt és reggel mikor indulok vele elindul, de 2-3 mp és leáll.
A problémát úgy tudom orvosolni, hogy nyomom neki a gázt, amikor elindul 1500-2000-es fordulaton. Ezután pedig nem áll már le.
Illetve nagyobb gázadásnál mondjuk 2. sebességi fokozatban iszonyatosan nagyokat ránt alkalmanként és vagy megindul néhány rángatást követően vagy, ha nem akkor nem szenvedtetem tovább és felváltok.
Nemrégiben depollution system faulty hibát írt ki. Kiolvastuk a hibát és azt írta, hogy a misfire cylinder 4.
Kiderült, hogy a gyújtótrafó rossz volt ezt cseréltük, a hibakód eltünt, de hidegindítás után a motor ugyanúgy leáll, pedig titkon reméltem, hogy ezzel az új gyújtótrafóval ez a probléma megszűnik, de nem sajnos.
Valaki találkozott ilyen jelenséggel?
Vagy szerintetek hol találok ilyen fórumot, ahol segíteni tudnak, ha itt senki sem találkozott ilyen problémával esetleg?
Egyébként 1.6 benzin. 150 le. 71.000 km 2007-es( ja és szereti enni az olajat
Az lenne még a kérdésem hogy akinek 1.6 6 sebességes 118 LE autója van manuális váltóval véleménye van? Olvastam használt tesztet Totalcaron át eléggé lehúzták. Bár írták hogy a legalacsonyabb kategóriát tesztelték. Én egy Allure felszereltséget néztem ki.
Nálunk a csomagtartó csak akkor nyílik ha a rendeltetésszerű (rendszámtábla feletti) kapcsolóhoz hozzáérünk. (SW-nél ugye a távirányító középső gombjával lehet külön nyitni a hátsó ajtónak csak az ablakát, de azt nem használjuk).
Ha mindkét távirányítóval ezt csinálja, akkor valahol valami kontakthiba, vagy talán komfortelektronika hiba lehet, vagy passz. Szerintem ez nem programozás, ez hiba.