Egy hónapja lettem a gazdája egy 1998-as Honda CR-V-nek. Eddig minden ok, kivéve, hogy minden eső után tocsog a víztől az első taposóknál a szőnyeg. Először az ajtókéderekre gondoltam, újra lettek ragasztva, patentozva. majd a műszerfal A-oszlopra illeszkedő részét is letömítettem. A helyzet nem változott... Van-e valami típusra jellemző beázási hely, amit még meg kell nézzek szerintetek? Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok! Segitségre lenne szükségem,meg tudnátok mondani hogy hogy hivják és hol keressem a difi fölötti bölcsö "gumi szilentjeit" . also felsö. cr-v 98 köszi
Üdv mindenkinek. Érdeklődnék automataváltó olajszűrőt mikor illik cserélni? Váltó olajat 60 ezrenként cseréltem de szűrőt még soha, és kb mennyibe kerül.
Hátha valakit érdekelne, van 4 db hibátlan, 5 mm-és mintával rendelkező Bridgestone Blizzak LM-80 téli gumim amit eladnék összesen 25 EFt-ért, 225/60-R18 (Honda CR-V) méretben.
Lehet ilyet kijelenteni , hogy melyik jobb ?
Két azonos országból származó , hasonló felépítésű , hasonló minőségű járműről beszélünk. Apró különbségek vannak , ami hol ide,hol oda billenti a mérleg nyelvét.
Ráadásul a felhasználók is teljesen másképp értékelik , illetve tartják fontosnak a jármű egy-egy tulajdonságát , attól függően ,milyen a felhasználás módja , a vezetési stílus , országút-földút aránya , stb.
És ha már tizenéves autókat akarunk egymáshoz hasonlítani , az előélet mindennél fontosabb , hiszen a hibák nagy részét a futott km , a karbantartás hiánya , de akár csak a használat minősége is befolyásolja...
Mivel mindkettőt használtam, ezt cáfolom. Egy 2003-as dízel RAV4-et cseréltem 2001-es benzines CR-Vre és a Honda eddig hibátlanul teljesít. A RAV4-ről ez nem volt elmondható és nem dízelbetegségei voltak.
Na ezt meg hol hallottad?
Kinek a pap, kinek a papné. A youtubon sok tesztet láthatsz mindkettőről. Ha megnézed azokat akkor te döntheted el melyik szimpatikusabb. De inkább próbáld ki mindkettőt!
Van egy 125-ös robogóm, azt hol prémiummal tankolom, hol 95-össel, öt liternél nincs nagy árkülönbség. A kút is mindig más, így nem csak egy cég csodabenzinjét próbáltam már ki. Soha nem éreztem változást erőben és nem látszik a fogyasztáson sem. Pedig az autóval ellentétben ott tényleg minden lóerőt kisajtolok és végsebersségig hajtom. Ingázok vele, az útvonalak, a távolságok azonosak mindig. Ráadásul csak három éves, szóval jóval modernebb technika, jobban ki kéne tudnia használni a jobb benzint. Szóval én nem hiszek benne.
Azért az nem feltétlen luxus, mert jobb üzemanyaggal hatásosabb égést kapsz és jobb teljesítményt és elvben akár alacsonyabb fogyasztást is. Most hogy kicserélték a termosztátomat lehet ki is próbálom a következő tankolásnál.
Megünnepeltük a 10 éves szülinapját , volt itt fék-, váltó-, és motorolaj csere , fékrendszer karbantartás , no meg az önindítót is rendbe kellett tenni , mert a napi első hidegindításkor ronda hangot adott.
Jaja, a gumikon kívül végül 4000-be került, mert beruháztam egy rugóösszehúzó készletbe. Érdekes, de nekem az utángyártott gumi sokkal masszívabbnak tűnik...
Nekem még a kormány gömbfejen lévő kis porvédők vannak legatyásodva, de az lehet, hogy szervizre marad, egyébként is időszerű lenne egy futómű állítás.