Közben még tesztelgettem. Álló helyben jól működik. Tolatás közben jelez be a semmire. Szenzorok tiszták, többször áttörölgettem, ha az ujjamat ráteszem, bizsereg, úgyhogy működnek, műszerfalon semmi hibajelzés.
Kia Ceddnél tolatóradarnál tapasztalta valaki, hogy ha nincs mögötte semmi akkor is bejelez? Elég gyakran előfordul..szenzorokat lepucoltam, nem tudom, hogy mi lehet az oka. Ha van ott valami akkor fixen megbízhatóan jelez, de ha nincs akkor is előfordul, hogy jelez. Köszönöm előre is a segítségeket.
Sajnos mondhatni, hogy beleszaladtam egy 2016 végi 1.6 Sportege-be G4FD 132LE 70e km ami vásárlást követően kb 9e km megtétele után elkezdett kopogó hangot adni.
Egy szerelő ismerősöm elvállalta 'mert ugye sajnos sok jó és megbízható' szerelő van...
A kipufogó oldali okoskerék illetve így már a vezérlést is cseréltük.
Javítás után kb 1000km-ig tökéletes vol viszont ezt követően elkezdett megint kopogni.
Az olajban a benzin jelenléte megtalálható aminek a következménye a nem megfelelő kenés illetve alkatrészek tönkretétele.
Most ott járok, hogy 1000km után ismét olajcsere, hogy nem tegyen tönkre semmit amíg ki nem derül a probléma.
A henger falait ellenőriztük, nem találtunk durva kopást illetve a dugattyúkba befecskendezett gázolaj 'tisztítás miatt' is csak kb 3 nap mulva szivárgott le.
Sajnos engem is teljes motorcserével kecsegtetnek.
A lényeg, hogy amennyiben nem titok kérlek ozd már meg velem, hogy melyik céggen keresztül sikerült az alibabáról beszerezni a motort mivel itthon színte a használt motorokat adják az alibabán megtalálható ár min duplájáért.
Jó kérdés. Ha kimarad a habzásgátló adalék, akkor üres tankról is max. 5-8 liter, ami felhabzik és emiatt kattan a pisztoly, de hát az meg nem fél tank. Majd mondd, mi volt! :)
Varta Silver AGM 70Ah. Majd a többiek megmondják, hogy melyik vált be nekik, a gyári is Varta. Arra érdemes figyelni, hogy az indító áram legyen magas, vagyis a paraméterek egyezzenek a gyárival. .
Ilyen az, amikor leszabályozzák a kútoszlopot, hogy max. 25 litert engedjen tankolni. Felénk 1 literes korlátozás is van és valószínűleg lesz is, amíg meg nem jön az import üzemanyag Szlovéniából.
Sziasztok! Ma tankolásnál azt tapasztaltam, hogy a töltöpisztoly azt érzékelte, mintha tele lenne a tank, pedig üres tankkal mentem a kúthoz, mégis csak 25 liter ment bele. Bróbáltam rátölteni a kattanás után, de nem engedte a töltőpisztoly. Kicsit kijjebb húztam, akkor sem. Tankolás után a műszer is csak fél tankot mutatott. Tapasztalt már valaki ilyet?
Kormány csillag csere után folyton kigyullad az eps vagyis a szervokormány ki be kapcsol. Delphi programmal újra kalibrálás volt de ugya az a tünet. Valaki ötlet hogy mit tegyek kihez forduljak? Tel számom 06704500597 a szerviz minden tippnek örülne
Váltókulissza lehet még. Típushiba is volt az akadós hátramenet, illetve rohadásra is hajlamos, ha olyan előélete volt és jellemzően nem minden sebességfokozatot érint.
Lehet hülye kérdés, de szőnyeg nem zavarja a pedál kinyomását? És még egy, saját TAPASZTALATON alapuló tipp: egy ricnifokozattal húzd előrébb az ülést, egy próbát megér! Nekem is karcos volt, főleg az egyes és kettes, pedig úgy éreztem, padlóig nyomtam a pedált, az ülésállítás óta vajpuhán veszi a fokozatokat, olyan váltani, mint egy új autóban (153e km, gyári kuplung).
Hány ilyen volt már, Németből hozott 1.4 160e km és problémás... A fő probléma a 160e km-rel kezdődik, többszörösen. Egyrészt 160-nál valóban szoktak már problémák lenni, főleg akkor, ha betartották a 30e km-es olajcserét, de ez 8 éves, az évi 20e, ennél talán évente olajcsere kellett (évjárat függvényében is változó lehet a szerviz- és olajcsere ciklus), de az is sok lehet. Ilyenkor már befigyel a dugattyú- és hengerfal kopás (kopogás, főleg hidegen), olajfogyasztás, vezérműlánc nyúlás (hallani, csörög is), esetleg okoskerék hiba (vezérlést írtad). A másik, hogy a (nepperek által) behozottak 99%-a többet is ment, mint az óra (és esetleg a szervizkönyv) mutatja… Vissza kell vinni, a kereskedő (ha tőle vetted, nem bizományos volt) legalább egy év szavatosságot köteles vállalni, és neki kell bizonyítania, hogy a hiba az átadáskor még nem állt fenn! De ha Te nélküle szétszedeted, ezt buktad…
Sziasztok! Kia Ceed 1.4 2014 kombiról van valakinek véleménye?
2 hónapja vásároltam egyet, 160.000 kilométerrel egy kereskedésből, Németországból behozott, 1 tulajdonos, vezetett szervizkönyv. Jó állapotúnak tűnt. 2 hónap után 1200 km megtétele után, kimentem a tescoba és mikor kijöttem nem indult. Volt, hogy elindult, de akkor fura hangja volt, ha levettem a lábam a gázról és esett a fordulat vissza akkor leállt.Elvontattuk és a kereskedő szerelőjéhez vittem. Rátette a diagnosztikát, valami a vezérléssel van gond, de szét kell szedni, csak ő nem meri mert az ilyen tipusú motorokkal nem jártas. Kereskedés fél év garanciát vállalt nekem. A szerelő azt ajánlja, hogy ha megcsináljuk adjam el mert csak a problémák lesznek vele, 160 ezer felett kezdődnek. Köszönöm a segítséget.
Köszi a tanácsot. Termeszetesen szervízben voltan vele többször is. Volt kuplung csere, váltó betanítás, új váltó program és cseréltek váltó olajat is. Javult, de a recsegés hideg váltóolajnál meg van továbbra is. Valószínűleg a köv. Lépés az lesz, hogy kérek egy specialistától véleményt.