Igen, bocsi, arra gondoltam, láttam is utólag, hogy rosszul írtam, de szerkeszteni a kommentet ugye nem tudtam. Viszont ugye be van írva a "vége" dátum a Volánbusznál is, ami megzavaró lehet, így tényleg úgy fest, mintha befejezte volna a pályafutását a Volánbusznál.
....".....Készült egy táblázat - ha érdekli képviselőtársaimat, szívesen oda tudom ezt is adni - mind a tíz vonalról, aminek az eszközmódosítása megtörtént, azaz a vasútról autóbuszra álltunk, az autóbusz követte a vasút menetrendjét, megállóhelyeit, és zsír új buszok álltak rendelkezésre, teszem hozzá.
Én azt a módszert választottam, hogy nem bíztam a véletlenre, és az államtitkár kollégáimat köteleztem arra - ez mondjuk egy egészen kőkorszaki menedzsmentmódszer -, hogy ne jelezzék előre, hogy mikor, de menjenek végig a vonalon. Juhász Tünde államtitkár asszony megjelent a mezőhegyesi vonalon, méghozzá IX. hónap 1-jén, 4 fővel utazott együtt Mezőhegyesről Újszegedre, és leírta nekem a személyes tapasztalatait.
Az összes vonalat végigjárták az államtitkár kollégáim, pontosan azért, hogy első kézből legyen visszajelzés, hogy tiszta volt a busz, jött menetrendben, időben, milyen volt a buszsofőr - úgyse ismerték fel őket, a miniszter elnyomja a nyilvánosságban az államtitkárait -, ezért fontos információkkal rendelkezünk arról, hogy mi volt az utaslétszám például azon a napon.
Tíz fő alatti utaslétszámmal mentek az autóbuszok, és tíz fő alatti utaslétszámmal mentek ezek a vonatok is..................."
Beszerzéses topicban láttam egy olyat, hogy JSG-511 és LIW-792 selejt, nos, a JSG-ről én is úgy tudom, hogy az, mert annyira szét van rohadva, viszont a LIW nekem teljesen új infó. Tud erről valaki valamit? Fotobuson selejtnek van beírva, lehet csak onnan van az infó, ha igen, azt nem kell teljesen elhinni, emlékszem tavaly a HYG-625-öt is beírták selejtnek, pedig csak motorfelújítás miatt pár hónappal később kapott műszakit...
Továbbá úgy hallottam, hogy a HSX-202-ben motort cserélnek, nem tudom mennyire igaz, meg hogy mennyire éri meg, minden esetre talán így van esély arra, hogy kapjon még egy évet az LTE-942 is amire nagyon nagy szükség van jelenleg a megyében.
Anno réges-régen Szarvason nagy divatja volt annak, hogy a 10.10-es piaci napi Szarvas-Örménykút járatra (melyen szigorúan 266-os járt, még végig a "Berinkán", azaz a Szarvas-Örménykút-Hunya-Mezőberény összekötő úton) a "nénik" már jóval indulás előtt felszálltak a buszra, amikor az még oldalt a parkolóban állt. Egy forró nyári napon az öreg Antal Lajos, aki sofőrként nap mint nap ezen a járaton rótta köreit, aznap valószínűleg bal lábbal kelt fel. Az örménykútin szokás szerint az indulás előtt legalább fél órával megjelentek az öregasszonyok, hogy idő előtt felszálljanak a buszra. Az öreg Antal Lajosnak ez aznap annyira nem nyerte el a tetszését, de a nénik csak nem tágítottak. No, főhősünk ekkor gondolt egyet, felengedte a buszra a hölgykoszorút, majd azon a szép forró napon beindította a 266-ost, csutkára ráadta a fűtést, leszállt, becsukta a buszt és hagyta melegedni a társaságot. Többé soha senki nem akart idő előtt felszállni az örménykúti járatra....
Igen, nyáron az LSU-105 Kétegyházára szokott menni kora délután és akkor a 14.20-as járatpárt csinálja a Lion's Regio, bár láttam már azt iskolaidőben is a 14.20-ason.
A 16.20-as utolsó járatpárt az 5-ösön már az LSU csinálja, iskolaidőben reggel pedig az első (7.10-es) 5-ös előtt van egy sarkadi kanyarja.
LSU 105 ex kecskeméti 3 ajtós Credo végzi az 5-ös helyi járatot munkanapokon (hétvégén pihen, akkor helyköziből beugró kocsik csinálják a 2 kanyar 5-öst)
Az SWW-267 ügyében tudtok segíteni, hova valósi, merre jár? Sosem találkoztam vele, pedig megfordultam az elmúlt fél évben jópárszor az Orosháza-Békéscsaba-Mezőberény irányban.
Akkor már inkább a KBJ-810-ét, az van eltűnve, LSA-t láttam mostanában. Nem mellesleg az LTN-045 is hiányzó, de bonyolítja a helyzetet hogy az LMR-623 is Szeghalom környékén jár.
A HDY meg Békésen helyijáratozik, úgyhogy nem tudom, orosházi-e még... ;)
Tomi013: Ha jól tudom, a HSX-202 csak javításon van, szóval remélhetőleg lesz még az utakon...
Volvo576: HDY-516, HSX-071, HXT-671 mind orosházi tartalék, TGN-061 csak a csabai
IVE-630: MXU-952 műszakis, remélhetőleg gyorsan kész lesz. Az SBG nem kaphatta meg az LSA fordáját? Az LSA-t többször is láttam Csabán és környékén mostanában.