Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.20 0 0 193

Pászti Tibor 8400 Ajka Bessenyei Utca 12.

 

 

Előzmény: m61019andras (192)
m61019andras Creative Commons License 2006.01.20 0 0 192

Valóban teljesen igazad van. az enyémet és még pár barátomét hétfőn postára adom.

Jól emlékszem, hogy valahol itt van a cím is?

Előzmény: Törölt nick (191)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.20 0 0 191

Háát nem peregnek az események annak megfelelően ahogy elgondoltam. Egyrészt a lelkes hozzászólások az ügyhöz a topik nyitásakor nagyon lelkessé tettek, másrészt a szándéknyilatkozatok nem érkeznek, mintha félnétek attól, hogy leírjátok és megerősítsétek azt amit itt a topikon már egyszer megtettetek! Miért? Mi a gond? Nincs idő letölteni a honlapról a nyilatkozatokat?

 

AZÉRT SÍROK MERT MOST EZEKRE IGEN IGEN NAGY SZÜKSÉGEM LENNE!

 

Segítsetek..................

 

 

Blokki Creative Commons License 2006.01.17 0 0 190
  Hát, remélem hogy úgy fog alakulni, talán fogunk személyesen is találkozni, bízok benne, hogy megérjük. Blokki! 
Előzmény: m61019andras (189)
m61019andras Creative Commons License 2006.01.17 0 0 189

Sajnálom ami Veled történt és kívánok kitartást a jövőben is. Remélem tudunk majd találkozni Tapolcán és egyet beszélgetni. :-)

Előzmény: Blokki (187)
Blokki Creative Commons License 2006.01.17 0 0 188
 Munkával elvileg tudok-e hozzájárulni, ezt én nem tudom. A többi majd talán alakul, az előbb leírt látogatást azért fönntartom. Addig azért csak nem lopják szét a füttőházat, ÜDV: Blokki, Peti!
Előzmény: Törölt nick (186)
Blokki Creative Commons License 2006.01.17 0 0 187

 Adja Isten hogy Neked legyen igazad. Tavasszal, majd amikor már nem kell síkosságtól tartani, egy barátommal majd ellátogatunk a tapolcai fűtőházba, nekem sajnos kell kísérő, azóta, hogy Rákosrendezőn a 'B' toronynál a beérkező váci személy levitte a bal lábamat. Életben maradtam, de min. 1 bot kell a lakáson kívüli gyalogos közlekedésemhez. Távolabbra, jobb ha van velem megbízható kísérő.

 Ilyen okok miatt nem jártam mostanában a budapesti pályaudvarokon, ettől függetlenül az infók eljutnak hozzám.

     

      Üdv: Blokki! 

Előzmény: m61019andras (183)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.17 0 0 186

Szívesen látok a topikon bármilyen témát, sajna a fűtőház bezárása éppen elég aktualitást ad a további bezárások találgatására.

 

DE:

 

Most nekem sokkal fontosabb lenne ha érkeznének lassan a támogató nyilatkozatok mert csak a TI felajánlásaitok lesznek azok amin elindulhatunk felfelé. Addig amíg nem tudok támogatókat felmutatni mit kezdjek a tapolcai önkormányzattal? Kellene valami, hogy nem lennének egyedüli támogatók, hanem többen is vagyunk. (Természetesen az élő munka felajánlások éppen olyan értékesek mint a kp felajánlások!)

Úgyhogy a honlapról töltögessétek bátran és küldögessétek..........

 

Köszönöm!

 

Titibi

Blokki Creative Commons License 2006.01.17 0 0 185

 

 Véletlenül másztam bele a MÁV-portál egy részébe, amin tételesen ki voltak listázva a 2005. évi fejlesztési előirányzatok, meg azok is, amik ebből megvalósultak.

Tételesen szerepelnek a kiadási oldalon a kifizetett pénzek, a megvalósult oldalon a beérkezett összegek. Érdemes megnézni, ami jelenleg folyamatban lévő beruházás, az Rákospalota-Újpest állomás biztosítóberendezésének korszerűsítése. Az hogy mennyibe kerül, vagy hogy miért olyan sokba, az rejtély számomra, pedig eléggé benne voltam ebben a szakmában.

Előzmény: Don Simon (184)
Don Simon Creative Commons License 2006.01.17 0 0 184
Jelenleg amilyen viszonyok vannak semmit sem tartok elképzelhetetlennek, de remélem nem szüntetik meg egyik pu.-t sem. Bár lehet hogy az érdekek mást kívánnak.
Előzmény: m61019andras (183)
m61019andras Creative Commons License 2006.01.17 0 0 183
Sem a Délit sem a Nyugatit nem igazán lehet kiváltani. A Keleti már így is túlzsúfolt, Kelenföld úgyszintén, Józsefváros már nincs, Fradi nem igazán alkalmas erre, Köki sztem úgyszintén nem.
Előzmény: Don Simon (182)
Don Simon Creative Commons License 2006.01.17 0 0 182

Budapest Déli pu.-ról már lehetett hallani hogy megszüntetik, de eddig még semmi nem lett belőle. Egy időben azt is lehetett hallani hogy beépitik, úgy mint a Nyugati egy részét. Azt hogy még ebben az évben megszüntetik, abban én nagyon kételkedem mert Kelenföld jelenleg nincs olyan állapotban hogy ott olyan szolgáltatást lehessen biztositani, mint amilyen jelenleg a déliben van /pedig az se valami magas/. Szerintem a 4-es metró megépüléséig megmarad a Déli pu..

 

A Nyugati pu. megszüntetéséről, ill. eladásáról nem most hallok elöször, még 2003-ban mv. tanfolyamon is említették hogy vannak ilyen tervek.

 

 

Előzmény: Blokki (175)
exmv Creative Commons License 2006.01.16 0 0 181
Fordítva ültél a pacira. A te állításaidat (bezárás, stb.) várom alátámasztani...
Előzmény: Blokki (180)
Blokki Creative Commons License 2006.01.16 0 0 180

 

  Józsefvárost is hiába támasztottuk alá, mégis összerogyott. Azt tudtad-e, hogy nevezték Északi pu.-nak is?  4 fejállomás, ?????

 

      Üdv: Blokki!

Előzmény: exmv (176)
Blokki Creative Commons License 2006.01.16 0 0 179

 

   Hát, én már vagy tíz éve nem jártam Kő-Kispesten, de dupla csatlakozóvágánya van Ferencváros 'C' állítóközpon felé, v.-mint a Nyugati felé(ez a Ceglédi fővágány). Kő-teher pu.,  Városliget-elágazás és Kő-Kispest között van, a ceglédi fővonalon. Városliget-elág csavarja a Nyugatiba a Cegléd felőli érkező vonatokat, a Nyugati kettes áll. közp. segítségével. Ide érkeznek Dorog felől (mármint a nyugati ketteshez) Rákosrendezőről a sínvonatok, valamint a váci vonatok is.

 

 A Városliget-elág az ún. 'e' vágányokon keresztül minden további nélkül átcsavarja a váci vonatot a ceglédi vonalra, u.ez visszafelé is igaz. Így kiesik Zugló megállóhely, és a Nyugati. Rákosrendező viszont mindenképpen megmarad, mert ez a Nyugati pu.-nak a "kelenföldje". Ha nem hiszed, járj utána, ezen a területen voltam bizt. beres, csak megismertem a vonalat. A Délit is sajnálom, de a Nyugatit még jobban, hiszen ott voltam blokkos.

 

   Hát ennyi, üdv: Blokki! 

 

Előzmény: braun (178)
braun Creative Commons License 2006.01.16 0 0 178

következő a Nyugati pu. lesz, ennek a személyforgalmát Kőbánya-Kispest pu fogja átvenni. A teherforgalom ott sem lényeges, ezt elvileg Kőbánya-teher pu. megoldja.

 

 Erre befizetek....voltál mostanában KöKi-n?

Előzmény: Blokki (175)
Norboy Creative Commons License 2006.01.16 0 0 177
Hát ezek a pletykák már keringenek egy ideje, ki tudja mi igaz belőlük.........    (Szerintem a Déli addig meg fog maradni amig nem lesz 4-es metró)
Előzmény: Blokki (175)
exmv Creative Commons License 2006.01.16 0 0 176
Ezeket az állításaidat alá kellene támasztani valamivel.
Előzmény: Blokki (175)
Blokki Creative Commons License 2006.01.15 0 0 175

 Kösz, pedig már nem akartam írni, de belém bújt a 'kisördög', inkább írom.

 

 A Bp-déli pályaudvart ebben az évben szándékoznak a MÁV vezetői megszüntetni, vagyis eladni a területet. A Déli szerepét Kelenföld veszi át, mind a személyforgalom, mind a teherforgalom lebonyolítására. Igaz a Déliben már nem nagyon volt árufuvarozás.

 

 A következő a Nyugati pu. lesz, ennek a személyforgalmát Kőbánya-Kispest pu fogja átvenni. A teherforgalom ott sem lényeges, ezt elvileg Kőbánya-teher pu. megoldja.

 

 A Keleti egyenlőre marad, mert azért mégis csak kell hogy legyen egy fővárosnak békebeli pályaudvara.

 

    Hát ennyi, üdvözlettel: Blokki!

Előzmény: zárfék (173)
hkv Creative Commons License 2006.01.15 0 0 174
Figyelem várom azok jelentkezését, akik részt vennének a Budapest Józsefváros Állomás Emlékmúzeum alapítványának megalapításában, hogy a Pályaudvarból Múzeumot hozhassunk létre.
zárfék Creative Commons License 2006.01.15 0 0 173

Nyertél, mert valóban volt Északi Járműjavító

Nem volt-van.

Előzmény: Blokki (172)
Blokki Creative Commons License 2006.01.15 0 0 172

  Nyertél, mert valóban volt Északi Járműjavító, a Ganz-Mávag közelében, iparvágány a Józsefváros pu.-ról is vezetett oda.

 Istvántelek, az hogy a Landler Jenő Járműjavító nevet kapta, az egy dolog. Meg kellene kérdezni a névadót???

            Üdv: Blokki.

Előzmény: m61019andras (168)
A.Balu Creative Commons License 2006.01.12 0 0 171
Kedves fórumozók!

 

Ajánlom figyelmetekbe a kisterenyei fűtőház megmentésével foglalkozó topicot: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9134657&la=50829736

 

Valamint a leendő Kisterenyei Körfűtőházért Egyesület megújult honlapját is:

www.kisterenye-futohaz.fw.hu

 

Üdv:

Ackermann Balázs

nagyger Creative Commons License 2006.01.12 0 0 170

 

itt a baloldali épületnek még háromszög átmetszetű volt a teteje, gondolom az lehetett a gőzösöké egykoron...

Előzmény: Tastam (128)
exmv Creative Commons License 2006.01.12 0 0 169

Titibi,

új hírek vannak?

m61019andras Creative Commons License 2006.01.11 0 0 168

Szia!

Nem is rossz szándékkal írtam a kijavítást. :-)

 

Nagykanizsára elsőként 1983 szeptember 20-tól 016 és 017 lett kihelyezve. 1984 május 1-től mindkét mozdonyt Nagykanizsára állomásították.

 

M61 002 1983 november 17-től volt 1984 június 25-ig kihelyezve Nagykanizsára.

 

1984 május 1-én még három mozdony lett Nagykanizsára állomásítva, 012, 018 és 020.

 

1984 szeptember 5-től egy hónapig 006 is Nagykanizsára volt kihelyezve.

 

1986 június 1-től 1988 június 1-ig 013 és 015 is Nagylanizsára volt állomásítva.

 

 

 

Szerintem olyan , hogy Landler Jenő Járműjavító ezen a néven már nem létezik, hanem mint Istvántelki Főműhely.

 

És szerintem a mai Füsti annó nem Északi Járműjavító volt  ( mert hogy az ma is van a Kőbányai úton ), hanem Északi fűtőház volt a neve.

Előzmény: Blokki (167)
Blokki Creative Commons License 2006.01.10 0 0 167

 Igazad van, a Balaton északi oldala tényleg nincs villamosítva.

 

  Tévedni emberi gyarlóság, velem is előfordult, hogy a Bp-déliben lekéstem a 15 ó. 00 perckor induló szombathelyi gyorsot. A következő 17 ó. 25-kor indult, a 13. vágányról. A nagykanizsai gyors, az meg a 9.-ről, 17 ó. 20-kor. Én a holtidőben meglátogattam egy ún. böcsületsüllyesztő helyet, vettem 4 sört az útra, úgy is gondoltam, hogy ha elalszom a vonaton, akkor is fölébredek, amikor Cellbe becsattog a vinári torony előtt.

 

 Én basztam el a dolgot, ugyanis a kanizsai gyorsra szálltam föl. Kelenföldön már kérte a kalauz a jegyeket, én arcképes szabadjeggyel utaztam, eleve nem is tudta a jegykezelő hogy Szombathely felé igyekeznék.

 Sz-fehérvárig elvileg nem is lett volna bajom, ha nem aludtam volna el Agárd vagy Gárdony környékén. Amikor fölébredtem, egy idősebb úr ült szembe velem, kinéztem az ablakon, láttam, hogy jobboldalon nagy víz van, azt hittem hogy még a Velencei-tónál járunk, ránéztem a karórámra, ekkor döbbentem rá, hogy elvileg már Sárváron kéne lennem. Megkérdeztem a Bácsit, hogy hol járunk, a következőt válaszolta, hogy kb. tíz perce hagytuk el Siófokot. Akkor jöttem rá, hogy a Déliben rossz vonatra szálltam föl, kénytelen voltam kanizsán éjszakázni, 'igaz a forgalmi irodában bizt-bereseknek néha megengedték'.

 

 Ekkorát is lehet tévedni, arról viszont nincs tudomásom, hogy a Nohabok a Kanizsai fűtőházhoz tartoztak-e?

 Pesten a Hámán Kató fűtőház mint honállomás az igaz. Különben meg tök mindegy, minek nevezzük a gyereket. Létezik Landler Jenő Járműjavító, Meg olyan is van, hogy Istvántelek, a kettő egy és ugyanaz.

 

  Ennyi, a fárasztó dumából, ami a Füsti, az volt az Északi járműjavító, Józsefvárosból iparvágánnyal "nem is kettővel".  Üdvi: Blokki!

Előzmény: m61019andras (154)
exmv Creative Commons License 2006.01.09 0 0 166
Ha minden igaz, azóta már fel is kerültek a helyükre.
Előzmény: Törölt nick (164)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.09 0 0 165
Letöltöttem, igyexem a héten küldeni a nyilatkozatot.

Előzmény: Törölt nick (160)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.08 0 0 164

Ha a mailer damon is úgy akarja a képek beröppentek a ládába!

 

 

Előzmény: exmv (163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!