Keresés

Részletes keresés

Petya79 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2645

Nem a higiénia elmaradására vagy épp rendszerességére céloztam, hanem a rengeteg kaja átválogatására egy ekkora hűtőben. Persze nem tudom, hányan éltek abban a háztartásban (?). Én lehet, hogy ebből a szempontból igénytelen vagyok, de évente legfeljebb két alkalommal takarítom ki a hűtőt (persze ha valami kiborul, azt értelemszerűen nem hagyom ott hónapokig rászáradva). És mivel nálunk nem indokolt az évente többszöri leolvasztás, ezért nem hiányolom a no frost rendszert sem. De ez csak az én véleménynem, természetesen mindenki olyan hűtőgépet, egyéb háztartási gépet, és házat vásárol magának, amilyet akar. 


Az átlagos amerikai életvitelét is csak úgy érdekességképpen említettem, mint jelenség, a bazi nagy hűtőből kiindulva. Miklós blogjában rengeteg statisztikai összefoglaló olvasható. Például:

http://kiszamolo.hu/a-targyak-amik-korulvesznek
http://kiszamolo.hu/hitel-korkep-nehany-elgondolkodtato-adat

Ha nem is akkora mértékben, de azért igyekszünk szép lassan felzárkózni az USA-hoz...például a side-by-side hűtők majmolásában, és a személyi kölcsönök, hitelkártyák halmozásában.

Előzmény: ZsuR (2644)
ZsuR Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2644

Hm... mivel nagyobb a hely - nagyobb a maszat? :))  Nem hinnem...

 

A nagysag abbol adodik, hogy nem tudok "leszaladni" a boltba - igy hosszabb idore vasarolok. 
Havi egy nagyobb bevasarlas - es hetenkent a "friss".  Tarolni kell valahol, nem?

Ha a haz nagy - miert a konyha lenne kicsi, meg a hutogep?  De vannak kis lakasok is, ahol a gepek kicsik.

Mindenhol talalhato hitel... orszagos meretu is, szemelyi meretu is.

En keszpenzre vettem a hutot - igaz a hazat nem, de ezzel sokan vagyunk igy, nem gondolod?

 

...no meg, a takaritasrol beszeltunk.  A tejesuveg akarmekkora hutoben is foltot hagy - szoval... 

Előzmény: Petya79 (2643)
Petya79 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2643

Ja, ha egy 720 literes szekrényt vettél hűtőgép gyanánt, akkor ne csodálkozz, hogy heti rendszerességgel kell átnézni a tartalmát. :-)
Igen sok irigyelni való van jueszéjben, viszont elég sok náluk a fura dolog is. Az óriási háztartási gépek, hatalmas családi házak, és a gigantikus méretű hitelállományuk ez utóbbi kategória.

Előzmény: ZsuR (2641)
ZsuR Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2642

Par honapja vettem Whirlpoolt - eddig meg vagyok vele elegedve.

 

Ami a rozsdamentes tisztitast illeti - butortisztito (vegyes) sparyt hasznalok, ami jo marvanyra, granitra, csempere, festett es fenyezett fara, es rozsdamentesre... semmivel sem koszolodik jobban mint a tobbi - es ugyanugy meglatszik rajta az ujjlenyomat mint az elozo feheremen.

 

Kicsit a tisztito (mikrofiber) rongyra fujok - es attorolom vele a gepeket... kavefozo fekete muanyagjat eppugy mint a szekreny feher festeket vagy az uvegajtajat... ugy veszem eszre, a piszok kevesbe ragad ra mint amikor mostam vizzel es tisztitoszerrel.  Semmi csik nem marad utana... ha nem is ez a marka - mas biztos kaphato.

Előzmény: Petya79 (2640)
ZsuR Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2641

...hat... azt hittem a no frost mar alap.  Nem vennek mast.  Ami az evente egyszeri takaritast illeti - en hetenkent szoktam atnezni, mi van a hutoben ami mar nem kell.  Ugyanekkor attorlom az uveg polcokat - meg veletlenul se legyen rajta maszat.  Talan ket-harom havonta (szukseg szerint surubben is) az egeszet kipakolom es kimosom a belsejet...

 

A melyhutot havonta szoktam atnezni - ami benne van abbol fozok amig lehet.  Hust, kenyeret, zoldseg es gyumolcs felet tartok benne.  Kesz etel szinte soha.

Előzmény: Petya79 (2634)
Petya79 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2640

Én az Electrolux, Zanussi, Gorenje, esetleg Whirlpool hűtők közt keresgélnék.

Előzmény: Csacsoa (2639)
Csacsoa Creative Commons License 2017.01.15 0 0 2639

Van hely szóval a méret mindegy, de fagyasztónak elég 2 rekesz :) (lehetőleg alul) 

Előzmény: Petya79 (2638)
Petya79 Creative Commons License 2017.01.14 0 0 2638

Mekkora normál hűtőtérrel és fagyasztóval?

Előzmény: Csacsoa (2637)
Csacsoa Creative Commons License 2017.01.14 0 0 2637

100.000 HUF-ra gondoltam, elnézést.

Előzmény: Qkorica (2636)
Qkorica Creative Commons License 2017.01.14 0 0 2636

Grundig GKN 17830 X csak 73 kg....

Előzmény: Csacsoa (2635)
Csacsoa Creative Commons License 2017.01.14 0 0 2635

Sziasztok :)

Tudnátok nekem kombinált hűtőt ajánlani 100k-ig? Nem nagyon értek hozzá.
Melyik a legjobban ajánlott márka?Motor? 

Köszönöm,

Csaba.

Petya79 Creative Commons License 2017.01.13 0 0 2634

Én nem vagyok egy tisztaságmániás ember, de azért évente egyszer ki szoktam takarítani a hűtő belsejét, a fiókjait, meg átválogatom a mélyhűtött árukat. Ha nagyon lassú vagyok, még akkor is megvan 1 óra alatt az egész, leolvasztással együtt. Soha nem éreztem még a no frost hiányát. Egy üzletben vagy egy munkahelyi ebédlőben más a helyzet, de itthon...

Előzmény: homerx (2633)
homerx Creative Commons License 2017.01.13 0 0 2633

nem ertek egyet a nofrost felhasznalassal kapcsolatban. nalunk immar 17 eve uzemel egy lg nofrost hiba nelkul. szerintem azon kivul, hogy kb 6 eve egy honapra elkoltoztunk lakasfelujitas gyanant, sosem volt kikapcsolva, leeresztve, mert nem kellett.

 

ugyanitt siemens fagyasztohoz keresek szerelot, szakertot.

Előzmény: Petya79 (2632)
Petya79 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 2632

Lehettél volna egy picit lényegre törőbb. :-)
Nem olvastam teljesen végig a hozzászólásod, csak annyi jött le, hogy gond van a hűtővel.

Az én véleményem, mint egyszeri otthoni felhasználó:
A hűtőszekrények közt a Liebherr szerintem továbbra is egy etalon márka. De sajnos azt a tényt is el kell fogadnod, hogy ez még nem garancia arra, hogy egy ilyen készülék ne tudna meghibásodni. A másik pedig, hogy - bár ez nem magyarázat a történtekre, de - egy 313e forintos no frost-os Liebherr hűtő még egyáltalán nem a Rolls-Royce kategória. Itt nagyjából csak a Liebherr névért fizetsz többet a kommersz márkákhoz képest. A CNP 3913 típust elvileg egy szlovák gyártású, Embraco VEMC9C kompresszoral szerelik Bulgáriában.

 

A no frost hűtőkkel kapcsolatban pedig a véleményem továbbra is változatlan: otthoni felhasználásra semmi értelmét nem látom, csak egy lehetséges plusz hibalehetőség. Egy hasonló méretű és elrendezésű, statikus rendszerű, kommersz márkájú hűtőt harmad áron megkapsz.
A reklamációd mindenesetre jogos, ez a fajta garanciális ügyintézés vélhetően Ausztriában egész másképp zajlana.

Előzmény: pti007 (2628)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.10 0 0 2631

Csak egy idézet egy szakértőtől-

  A magyarországi forgalmazó reklámjában az szerepel, hogy a Liebherr készülékek a háztartási készülékek "AUDI"-jai, gondolom, hogy korrekt kereskedői magatartás esetén egy ennyire drágán adott készüléket háromszori sikertelen beavatkozás esetén MÁRKAVÉDELMI okokra való tekintettel ki kellene cserélni még akkor is, ha az a szerelő rutintalansága miatt következett be! Azt is megértem, hogy pénzt nem szívesen adnak vissza, mert akkor nem tudják bizonyítani, hogy ez csak egy egyedi eset volt.

Mindenesetre én kilátásba helyezném írásban az Egyeztető Bírósághoz való fordulást ha nem tudnának korrektül megegyezni, vagy a fogyasztóvédelemhez fordulást, ami legjobb tudomásom szerint január 1-től a járási hivatalokhoz lett utalva, a Fővárosban az V.kerületi hivatalhoz.

Véleményemet az elmondottak és a munkalapok tartalmának alapján alakítottam ki, a készülék manuális vizsgálata nélkül.

Egy volt Hűtő- és Klimaberendezés Igazságügyi Szakértő-

idézet bezárva.

Kellemes karácsony lehetett.

pti007 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 2630

Sose legyen rá szükséged, de a haza support siralmas!A szerviz csak alvállalkozókat foglalkoztat szerződéses alapon, senki nem ismeri a márka jellegzetességeit, cserébe még az a gerinc sincsen meg bennük, hogy ha rossz a garanciális termék, és nem is tudják megjavítani, a MÁRKAVÉDELEM jegyében szépen csendben orvosolják a problémát (csere, vagy a pénzt vissza), hanem kókler módon a te méregdrága készülékeden gyakorlatoznak, és próbálkoznak..Mindezt lekezelő,és pökhendi stílusban!Ismerősi körben van Samsung hűtő is, a márkaszerviz szerelője fordította meg kérésükre az ajtót mikor is elmondta, hogy náluk nincsen taknyolás!Ha garanciális időn belül jelentkezik a hiba ami egyértelmű, hogy nem a USER felelőssége, azonnal cserélik a készüléket...Ehhez képest a mi hűtőnket már háromszor szétbontották, recsegett--ropogott minden alkatrésze, a mélyhűtő elpárologtató szigetelését is lerángatták egy szenzor cseréhez, cserébe persze nem azzal volt a gond...

Felejtős a cég nagyon....

Előzmény: PJ Proby (2629)
PJ Proby Creative Commons License 2017.01.10 0 0 2629

"Többet ezt a márkát, és ezt a kereskedőt egészen biztosan nem választjuk.."

Számomra különösen riasztó a történeted, mert a csereprogramban én is ezt a márkát választottam, mivel hozzáértők szerint a Liebherr a hűtők Rolls-Royce-a.

Előzmény: pti007 (2628)
pti007 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 2628

Ki szeretne otthon Liebherr hűtő tanműhelyt nyitni potom  313.490 Ft. –ért?

 

Avagy a Liebherr hűtőnk, és a konyhaluxnet.hu története…

 

2015. szeptemberében vásároltunk a HPH Special Kft.-n keresztül (Konyhaluxnet.hu) 1 db Liebherr CNP 3913 típ. alulfagyasztós hűtőszekrényt 313.490 Ft. –ért .

Közel két hónapot vártunk a készülékre, de mindenképp ezt a prémium kategóriás terméket szerettük volna megvásárolni abban bízva, hogy hosszú éveken keresztül fog rendeltetésszerűen működni, valamint egy esetleges meghibásodás esetén a prémium márkához hűen, és az igen magas vételárnak megfelelően kiemelkedő színvonalú szerviz szolgáltatásban részesülhetek .

2016.12.14-én észleltem, hogy a hűtőszekrény normál hűtő része egyáltalán nem hűt (belső hőmérséklet 16c), valamint a fagyasztó teljesítménye is lényegesen lecsökkent. 2016.12.15-én jeleztem a problémát a vevőszolgálatnak, ahol nagy nehézségek árán (visszahívást ígértek, nem tették, én érdeklődtem többször, majd közölték: a szerelő hívni fog, az sem tette, nekem kellett felhívni, hogy mindenképp jöjjön, mert nincs másik készülék stb..) sikerült elérnem, hogy a készüléket megbízott javító munkatársuk délután megvizsgálja. A hűtőgép szerelő közel két órás helyszíni vizsgálata során a hűtőszekrényt kikapcsolta, megbontotta,leolvasztotta, újraindította, többször rácsodálkozott, majd arra a megállapításra jutott, hogy megítélése szerint kevés a gáz a rendszerben, az ismeretlen helyen eltávozhatott (ezt persze leírni nem merte). A hibajelenség (ami szerint a készülék nem hűt, ennek megfelelően rendeltetésszerűen nem használható!) a szerelő számára a helyszínen azonosítható volt, továbbá az a tény is egyértelműen megállapítást nyert, hogy a meghibásodást nem rendeltetésellenes használat, vagy külső behatás okozta. A szerelő tájékoztatása szerint ilyen készülékkel még nem találkozott, ezért a hibát a helyszínen megszüntetni nem tudta. Több kollégájától a helyszínen telefonos segítséget kért, de nem járt eredménnyel. Annak ellenére, hogy a szerelő a készüléket kívül-belül megbontotta, kérésünk ellenére semmiféle munkalapot nem hagyott hátra mondván, „azt nem szokták csinálni”.

2016. december 16- án telefonon jeleztem a szerelőnek, hogy a készülék továbbra sem hűt rendesen, reggelre virradóan egy nagy víztócsa állt alatta, mire azt a tájékoztatást kaptam,hogy mivel ez a típus teljesen ismeretlen a szervizes körökben, megkereséssel élnek a külföldi gyártó felé, hogy kapcsolási rajzot, és leírást küldjön a készülékről, hátha azzal sikerül beazonosítani, és megszüntetni a hibát.

Felfoghatatlannak tartom , hogy jelen esetben, mikor a meghibásodás ténye egyértelműen azonosítható (mivel a készülék NEM HŰT !), a vásárlót kiszolgáltatott, és hátrányos helyzetbe kényszerítik azzal az indokkal,hogy mivel ezt a készüléket a szerelőjük nem ismeri, ezért amíg a külföldi gyártótól kapcsolási rajz, illetőleg egyéb leírást nem kap kézhez,  garanciális igényét nem rendezik! Ehhez a vásárlónak mi köze ? Esetleg azt ne várjuk meg, amíg kiképeznek ehhez a készülékhez kompetens, és hozzáértő szerelőket?

A szerelő arra a kérdésre, hogy mégis mit csináljon a háztartás egy működő hűtő –és fagyasztó nélkül csak annyit mondott, hogy „vészeljék át valahogy”!

A fentieket követően 2016.12.21-én a Liebherr megbízott szerelője a helyszínen ismét azonosította a hibát, ami szerint a készülék maximális teljesítményre állítva, folyamatos kompresszor működés mellett nem hűt megfelelően! A hűtőszekrényben maximális fokozaton legfeljebb 15-16c érhető el, a fagyasztó pedig jellemzően -1,-2 c fokon üzemel (jó esetben -8), de időnként még ennél is magasabb hőmérséklet észlelhető ( +1,2 c, ), és olvadni kezd. A szerelő munkatársuk ismételten több mint két órán keresztül tett kísérletet a készülék javítására (a korábban hiányolt kapcsolási rajz alapján), aminek során a hűtőt megbontotta,egy érzékelőt is kicserélt, de a hiba továbbra sem szűnt meg sőt, napról napra rosszabb lett. Természetesen munkalapot ebben az esetben sem hagyott hátra.

A készülék meghibásodása, és helyszíni javítási kísérletei (2x2óra)  következtében a fagyasztószekrényben tárolt élelmiszerek kiengedtek, kb. 30.000 Ft. értékben kidobásra kerültek fagyasztott termékek.

2016.12.22-én telefonon ismét egyeztettem a szerelővel, hogy nagy a gond, a hűtő egyre rosszabb,mire közölte, hogy fogalma sincs mi lehet a gond, de ha szeretnénk kijön másnap, de előre megmondja, hogy nem fogja tudni elhárítani a hibát. Abban maradtunk, hogy szenteste előtt egy nappal azért ne jöjjön ki, hogy megint két órát nézze a számára ismeretlen készüléket, de ígéretet tett arra, hogy utánajár a szerelő körökben, hogy mi lehet a probléma, és jelentkezik. A beszélgetés során persze még kitért arra is, hogy a két ünnep között Ő bizony nem dolgozik.

A hiba miatt a két ünnep között folyamatosan kerestük a márkaszervizt és a képviseletet, de senkit nem lehetett elérni.

Az üggyel kapcsolatosan már három panaszt is küldtem faxon (2016.12.17., 2016.12.22.,2016.12.28) a Liebherr Vevőszolgálatnak amiben kértem, hogy akkor cseréljék ki a rossz készüléket, vagy adják vissza a pénzt, nem tudunk hűtő nélkül létezni, de január 03-ig még válaszra sem méltattak . Telefonos megkeresésemre úgyszintén semmi érdemleges intézkedés nem történt. Egy alkalommal sikerült elérnem a szerviz vezetőjét aki közölte, hogy Ő szabadságon van, nem tud senki mást kiközvetíteni , amúgy pedig szakmai oldalról sem tud segíteni, mert Ő nem hűtőgép szerelő!!!???? (WTF??) A külföldi anyacégnek is írtam angolul emailt, de válaszra sem méltattak.

Ezt követően Január 03-án egy hölgy felhívott a Liebherr vevőszolgálatról mikor is megkérdeztem, hogy mégis mit csináljunk, több mint 21 napja nincsen hűtőnk, meddig tart még ez a procedúra? Erre pökhendi hangvételben kioktatott, hogy ők szabadságon voltak, és amúgy pedig addig fogják próba szerencse alapon taknyolni a készüléket, míg meg nem oldódik a hiba, mert szerinte egy autónál is van olyan, hogy a szerelő nem tudja elsőre megcsinálni . A munkalapokról kérdésemre annyit mondott, hogy azt nem szoktak ott hagyni sehol, de a vállalkozók minden hónapban elszámolnak velük. Kértem, hogy akkor a két elmaradt munkalapot pótolják,mégis csak a mi tulajdonunkat mókolták.

Végül a szerelőjükkel abban maradtunk, hogy egy plusz kollégával 2017.01.05-én ismét megtekintik a készüléket, immáron harmadszor, és pótolják az elmaradt munkalapokat.

2017.01.05-én a szerelő egy plusz kollégával ismét megjelent a helyszínen. A szükséges teszteket lefutatták, majd gyanakodni kezdtek a mélyhűtő elpárologtató ventilátor meghibásodására, ezért ismét szétkapták a belső burkolatot. Ekkor állítólag észlelték, hogy kontakthibás a csatlakozó, újból széthúzták-összedugták, visszaszerelték a burkolatot és közölték, egészen biztosan ez volt a hiba oka.

Az a szerelő, aki korábban már két alkalommal járt kint a helyszínen kicsit bátortalanul azért előadta a kollégájának, hogy a ventilátort Ő a múltkor már ellenőrizte, és a műszere szerint rendben működött, egészen pontosan 5w teljesítményt vett fel (ami legyünk őszinték, hogy szétcsúszott csatlakozó mellett nem igazán lehetséges). Ennek ellenére mindketten keresztet vetettek, hogy innentől kezdve ez a készülék jó lesz…Személyes meglátásom szerint a ventilátor csatlakozó akkor csúszhatott szét, amikor az előző szerelési kísérletnél a szaki kicserélte a mélyhűtő elpárologtató szenzort, és össze-vissza tekergette azt a hűtőlamellás egységet, hogy kiszedje a régi érzékelőt, és visszaépítse az újat…Az egyszer biztos, hogy a második szerelés után drasztikusan romlott a helyzet az alaphibához képest, mert éjszaka egy nagy tócsa víz állt a hűtő alatt, és a mélyhűtő olvadni kezdett..

2017.01.05-én este már a következőket észleltük : maximális fokozaton a hűtőtérben +8c (1c helyett) a fagyasztóban pedig legfeljebb -15c (-32C helyett), és óráról-órára romlott a helyzet… éjszaka pedig sípoló hibajelzésre keltünk.

A hátsó hőleadó csövezés pedig jég hideg, egyedül a kompresszor langyos egy kicsit, ami viszont folyamatosan dolgozik, és már furcsa búgó hangot is ad!

Ügyvéddel való konzultáció után arra jutottunk, hogy 21 nap óta hűtő nélkül vagyunk, és a tapasztaltak alapján köszönjük szépen, de inkább nem kérünk a Liebherr márka nyújtotta „prémium” szolgáltatásból, ezért írásban jeleztük a kereskedőnek, hogy hibás teljesítés miatt elállunk a szerződéstől, és kérjük vissza a vételárat.

Erre a Konyhaluxnet.hu ügyvezetője küldött egy lekezelő, és kioktató hangvételű levelet amiben leírta a történeti tényállást a saját szemszögéből . Szerinte itt mindenki annyira törekszik, hogy megszüntessék a hibát, szóval a törvényi kötelezettségnek eleget tesznek, és különben is prémium termék ide vagy oda, az Audi, vagy a BMW is meghibásodik, mégis népszerűek (úgy látszik, hogy ez az autókkal való példálózás a szenvedélyük).  Ezután még olvashattunk egy litániát arról is, hogy a kereskedő Miele hűtőszekrényét is 4 alkalommal kellett javítani, mégsem kérte a cseréjét. Záró akkordként az ügyvezető úr hozzátette, hogy szerinte a kereskedő joga eldönteni azt, hogy javítással, cserével, vagy a szerződéstől való elállással rendezi a garanciális igényt, és álláspontja szerint erre csak akkor kerülhet sor, ha gazdaságtalan a javítás. Ügyvédünk szerint az ügyvezető úr ezt nagyon rosszul tudja.

Időközben több szerelőnek is felvázoltuk telefonon a hibajelenséget, és a tüneteket. Ezek egymástól függetlenül arra az álláspontra jutottak, hogy szinte a bizonyossággal határos a valószínűsége annak, hogy a hűtőkörrel van a probléma (elszökött a gáz, dugulás van a rendszerben, vagy a kompresszor kezd tönkremenni), és garanciális készüléknél ragaszkodni kell a cseréhez..

A jelen állás szerint az inkorrekt kereskedő és hazai support miatt csak peres eljárásban tudjuk érvényesíteni az érdekeinket, amit el is indítottunk…

Többet ezt a márkát, és ezt a kereskedőt egészen biztosan nem választjuk..

 

Valakinek esetleg valami ötlete?

üdv.

Qkorica Creative Commons License 2016.12.18 0 0 2627

Majdnem olyan mint ez Grundig GKN 17830 X.....

Előzmény: serussel22 (2625)
Petya79 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 2626

Goddess...szerintem nincs miről beszélni.

Előzmény: serussel22 (2625)
serussel22 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 2625

Sziasztok! Szeretnék véleményt kérni erről a hűtőről. 

 

https://www.mall.hu/kombinalt-hutoszekreny/goddess-rcc0177gx9-kombinalt-hutoszekreny

 

Köszönöm!

Qkorica Creative Commons License 2016.12.13 0 0 2624

Ez való inox felületre

 

CIF INOX FÉMTISZTÍTÓ SPRAY 500ML

Előzmény: Zsolti27x (2622)
H_G Creative Commons License 2016.12.12 0 0 2623

Pont hűtőről még nem próbáltam, de ragasztómaradványok ellen ált. legjobb a petróleum.

 

Előzmény: Zsolti27x (2622)
Zsolti27x Creative Commons License 2016.12.12 0 0 2622

Sziasztok!

LG GBB59PZJZS alul fagyasztós hűtőszekrény és garanciális intézésének tapasztalatait szeretném megosztani, mert annak idején sajnos erről a hűtőről semmilyen netes tapasztalatot nem tudtam olvasni és jó lett volna.

Aki ebben az úgynevezett "hamvas ragyogó acél" színben szeretné, az jobb ha másik gyártótól választ. Saját személyes tapasztalatom az, hogy az ajtó frontja nem tisztítható anélkül, hogy a felülete ne rongálódna.  Amikor megkaptuk, leszedtük róla a védőfóliát, de ragasztó anyag maradt a fólia után a az ajtó frontján. Ezt próbáltuk eltávolítani szappanos vízzel és mikroszálas törlőkendővel. Az eredmény: bemattult a felület azon a helyen ahol kicsit dörzsölve tisztítani próbáltuk, illetve baromi karcos lett és még a ragasztó sem jött le. Ügyfélszolgálaton jeleztem az esetet, de szerintük ez nem tartozik a garancia hatáskörébe, viszont külön díjazás fejében szívesen cserélik az ajtót. Mikor megírtam, hogy fogasztóvédelemnek is jelezni fogom az esetet, még csak nem is válaszoltak. Ennyit az lg magyarországi ügyfélszolgálatáról. Aki tisztítani akarja a hűtő felületét, illetve nem szándékozik telerakni mágneses szarokkal a tisztított, karcos felületeket az inkább válasszon fehéret, vagy inkább egy másik gyártó termékét. Hogy jót is mondjak a hűtőről, más területen eddig nincs panaszom.

archlinux Creative Commons License 2016.12.03 0 0 2621

Aki keskeny alulfagyasztós hűtőszekrényt keres, nézzen rá erre a Liebherre:

http://www.arukereso.hu/hutoszekreny-fagyaszto-c3168/liebherr/cuef-3311-p261507603/#velemenyek

 

December 6-ig a MediaMarktban elég combos akcióban van, 160k helyett 100k. (Van fehér kivitel is.)

''csiga Creative Commons License 2016.11.26 0 0 2620

Sziasztok!

 

Fagyasztószekrény vásárlás előtt állunk, segítséget kérnénk márka, esetleg azon belül típus iránt.

 

Nagy igény nincs, (javarészt kutyának a kajája lesz fagyasztva benne) amit nézegettünk, az a kb 220 L körüli álló lenne a szimpatikus. hangja nem érdekel, nem lakásban lesz, az energiatakarékosság, illetve a megbízhatóság leginkább.  

Zla72 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 2619

Sziasztok! Van még megbizható hütös kompresszor? Ha igen akkor valaki megirná. Hütöszekrénybe kellene, mert a régi kompresszor anyagtakarékosság cimén elhalálozott. Köszi

szeszil87 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 2618

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata a Haier márkával? A hűtők felszereltségében, praktikumban, jó elosztásban, "dizájnban" veri a Magyarországon jobban elterjedt márkákat. Annyit találtam, hogy van magyar szervize, de képviselettel is rendelkezik? 

 

 

Tanis_ Creative Commons License 2016.11.11 0 0 2617

Sziasztok,

 

Side-by-side hűtőt szeretnénk vásárolni, hamarosan.

Ennél a típusnál mely márkák az ajánlottak?

 

Fő paraméterek:

 - ne legyen belső elválasztó fal (szóval ne legyen két részre osztva a tároló rész függőlegesen)

 - maximum 90 cm széles legyen

 - A+ de inkább A++ energiahatékonyság

 - minibár, jégkása készítő future nem előny, jobb ha nincs ilyesmi rajta

 

Sok helyen a Sharpot ajánlják, igaz nem a legolcsóbb típus.

Blomberg, Bosh, Siemens ...stb. ?

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

svedmalac Creative Commons License 2016.11.07 0 0 2616

Na ez engem is érdekelne, csak nekem sörrel kellene etetni :-))

Előzmény: babolat (2615)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!