Még maga is elismeri, hogy fogalma sincs az autóról, csak nem teccik neki:
"Jó, lehet, hogy néhány hónapot ki fog bírni hiba nélkül, vagy évet is, ha jót fogsz ki, de 10% kb. erre az esély. (...) hulladék!!!! MINT MINDEN, AMI OLASZ!!! Nem is túl biztonságos. Csomagtere 0.
Ez egy igazi olasz gyártmány. Senkinek sem ajánlom.
Hibalista
nem nagyon ismerem, de kb. 1-2 dolog "
És persze pluszban mindenre 2-3 pont, valszeg még a hűtővíz se elég jó neki... ehh.
Én is elolvastam őket, és el tudom hinni a legtöbbjét.
Szerintem ezek jóval inkább a kis magyar ganédomb tükröződései, úgy mint örökös ellentétpárok magyar módra:
Suzuki vs. Daewoo (Chevrolet) BMW vs. Audi vs. Mercedes Honda vs. mindenamidrágábbésvanpresztízse Alfa vs. mindenmásaminemolaszéscuoresportivo Renault vs. Ferrari ( természertesen giga mega LOL) stb. stb.
ezek szerint odafér már a listára a
Seat (Leon) vs. Honda (Civic) is.
Hasonló ár, hasonló méret, hasonló zsigeri utálkozás. Made in Hungary. Sajnos.
tény és való sajnos sok márkakereskedő is ír a népítéletet, és szándékosan próbálja lehúzni a konkurens márkát. Ilyen pl. az új Civic ítéletek. Ide kimondottan a VW csoport kereskedői írnak, de vannak azért más kereskedők is. Lehúzzák az autót és érdekes módon mindegyik Seat-ot vagy VW írja a következő autójának.
ID: 45992, 45437, 47542, 48370, 49246, 50161
Persze ezt megcsinálták a Hondások is fordítva:
48651, 45436, 45785, 42761
Szóval jó lenne ezeket kiszűrni, mert semmi értelmük, ja és mindkettőben van még pár ítélet amiben 2 literes olajfogyasztást emlegetnek mindkét autó esetében 10000km-en, ami hülyeség. A cégünknél kb 20 autó van vegyesen (Toyota, Opel, Ford, Nissan, Honda, Seat) amiket mind újonnan vettünk és ilyen egyikben sem volt. Szóval ezeket felül kéne vizslatni.
A többi márka új autóinak az ítéleteit még nem néztem végig, de azoknál is biztosan megvan ugyanez. Ja és mielőtt még elfogultsággal vádolnátok egy régebbi Nissan-om van. :)
Ha problémátok van valamelyik ítélettel, lécci, ha lehet, írjatok linket, vagy legalább az URL-ből az id-jét! Idő híján nem tudok nekiindulni egy egész típusnak, hogy na akkotr átolvasom, viszont a napi-másnapi, harmadnapi élesítések során a konkrét id-ket tuti ellenőrzöm.
Nyilván Neked - mint Toyota hívőnek - az szúrja a szemedet, hogy a Lexus-ról is hangzanak el olyan vélemények is, melyek nem vágnak egybe a marketing-offenzívával gerjesztett tökéletesség kultusszal, de hidd el: vastagon nem olyan tökéletes autó a Lexus, mint amilyennek láttatni szeretnék.
Nekem személy szerint nem volt, így személyes tapasztalatról nem tudok beszámolni, ám az egyik cégtársamnak pont egy LS-sel gyűlt meg a baja, de azzal aztán agyvérzésig. BMW lett a megoldás nála, az azóta is hibátlan. Nekem a Honda Accord-dal volt egy sikertelen próbálkozásom, még életemben nem szívtam annyit autóval, mint azzal, pedig állítólag az sincsen messze a tökéletestől. Én is ezt a maszlagot ettem meg, amikor belekóstoltam egy Executive felszereltségűbe, hogy aztán bukóval szálljak ki belőle egy beszámítás során, mert hirdetés útján nem kellett senkinek. Ennyit a Made in Japan-ról. Az egésszel csak azt akarom mondani, hogy minden táborban megvannak a vademberek, akik életük árán akarják bizonygatni a vágyuk tárgyának isteni tökéletességét, ettől azonban nem lesz sem jobb, sem rosszabb az adott típus.
Én jelenleg egy 2005-ös Audi A6-tal járok, (3.0V6 TDI Quattro, tiptr.), sőt a nejem is ilyen autót használ. Mindkettőnké tökéletes, hiba nélkül rakjuk bele a tízezer kilométereket. Ennek tükrében olvass bele az A6 népítéleteibe, és azt is kifogásold meg légyszíves, aki oda okádta a baromságait.
Tisztelettel kívános sok örömet az autó(id)hoz: pénzcsináló
A Népitélet mostanra komoly iránytűvé nőtte ki magát.Autóvásárlás előtt remek tájékozódási lehetőség így 20000 felé.Eszméletlen,hogy milyen erőket megmozgat.
Vegyük például a Lexus oldalon garázdálkodó fikagépet,aki a futó típusoknál(IS,RX,LS) oly szenvedélyes dühvel ,bár ugyanabban a stílusban teszteli 4-5 féle Lexusát.A konklúzió mindig ugyanaz,a következő autója a Porche Hungária egyik prémium márkája lesz.
Az RX-re kerestem,ahol szomorúan tapasztaltam,hogy valakinek nagyon nem jött be
a gép.Semmi sem tökéletes,gondoltam,ezért megnéztem az LS-t.Itt is volt egy kiábrándult tulaj,de feltűnt,hogy ugyanaz az arc írhatta.Ugyanez volt a helyzet a GS-nél.Egy Lexusnál,mivel kevés a minta,ez meghatározó lehet egy döntésnél.
Nyilván a dícsérők között is sok a bértollnok,nagyon nehéz kiszűrni.
Hogyne foglalkoznék, ez nekünk is segítség, ettől hitelesebb a rovat.
De azért nem törlök ám mindent, ami nem tetszik, általában a nagyon elszállt, rövid, e-mail cím nélküli dolgokat, elpaszásból eredő duplikációkat, rossz helyre rakott írásokat, gyanúsan egy megszállott kisiskolás által küldött sorozatokat, ilyesmit dobunk ki. Ha valaki teli pofával, de hitelesen ócsárol valamit és tisztességesen pontoz, adatol, megtartjuk.
Igazatok lehet, de akkor nem az autót kell lepontozni, hanem valami ilyesmit kell írni:
"Én meg egy akkora igénytelen ősember vagyok, hogy képes vagyok BÁRMIT tönkrecseszni igen rövididő alatt. Legjobb lenne, ha áramot vezetnék, nem autót, és a legbonyolultabb szerszám, amit biztonsággal tudok kezelni, az a kalapács."
Így el is tudnám fogadni.
Egy NORMÁLIS ember keze között nem harcolódik le egy Audi hónapok alatt. Sőt, semmilyen autó sem.