akkor addig azt hiszem ideiglenesen, hogy addig se trutyizzon ossze mindent, csinalok lyukat egy sorosdoboz aljaba, ott bevezetem a vastagot, fenn meg bevezetem a ket vekonyat a hengerfejektol. A gaz meg majd elszuszog...
ugy nez ki, az sp3-on nem volt doboz gyarilag, a robbantott abrak nem mutatjak.
a vaz egyik keresztcsoven van ket csöcs, oda megy a hengerfej szuszogocsove, megtalaltam, raszurtam.
a nagy vastag menne fel a vazba elol, de az nem fer oda a tank ujonnan keszult utkozoitol.
szolj, ha hulyeseg, amit gondolok, tudod B., mint bölcsész vagyok. Vagy B. mint balfasz? na mindegy...
szoval eleg sok olajgőzt szuszog ki most, ami a csőben lecsapodik, szabadon tavozik lefele: ez nekem most kiszaródott alul, majd kente a kereket hatul.
Ha meg fenn a csovek, a vazbol a motor lehulese utan siman vissza kene csurognia, hogy ne legyen veszteseges az olajozas?
Sziasztok! Szétbontottam a motor jobb elejét,nálam a vezeték cserével sem működik. A relét sem értem, az ötödik középső lábnak nincs csatlakozása. A jobb felső relé foglalatról van szó,igaz az alatta levő is indító relé, csak más funkcióval! Akkor marad a kerülő vezeték nyomó gombbal. Ja a válaszom guzzi75-nek: tavasszal elvittem a motor ülés átalakító műhelybe. Odáig hibátlanul ment, ott állt három hetet és már nem indult mikor érte mentem! Az udvar rendesen lejtett és a második legurításra be indult a hatodik sebesség fokozatban! Üdv Sanyi.
Én elsőre egy külön nyomó gombról vittem egy szálat a bendyx-re / gyújtáskor van áram / ez mindíg indít alacsonyabb akku fesz. esetén is. Nekem Floridám van.
Szia,üdv a klubban! Nálam ugyan ez csak brevánál. Én is itt kértem segítséget, kaptam is. Egyenlőre annyit csináltam, hogy a behúzó t. és a relé között ki cseréltem a vezetéket vastagabbra hátha segít. Viszont nálam nem volt állandó a hiba, csak meleg motornál az is kiszámíthatatlanul, inkább kánikulában. A javítást télen csináltam, az idén még nem voltak olyan körülmények amikor várható a jelenség. Úgy hogy igazából nem tudom hogy sikerült e megoldani a problémát. Üdv Peti!
Üdv mindenkinek! Sanyi vagyok 52 éves, Moto Guzzi Stelvióm van két éve. A motor kilenc éves Olaszországból hozták,eddig pár ezer kilométert mentem vele minden gond nélkül. Idén tavasszal kezdődött a gond. Nem indul az indító kapcsolóval,vettem a JP akku helyett LP akkut, új az a kis ötlábú indító relé is! Csak ha leveszem a behúzó tekercsről a csatlakozó vezetéket,és az akkuról adok neki áramot akkor indul be. Ez így működik? Mit kell kicserélni hogy megint indító gombról működjön, és ne csak a relé kattogjon? A válaszokat előre is köszönöm!