Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Fiat Doblom 2006 os év járatu 1.9 diesel.
Olyan hiba jelentkezett hogy amikor beindítom és még hideg a motor olyan mint ha egy henger néha kihagyna picit dadog. Ezt kb addig csinálja míg a víz nem lesz kb 20 fokos max 10 perc utána kisimul a járása és megszűnik a dadogás.
Találkozott valaki hasonlóval vagy tapasztalat esetleg valakinek?
Sziasztok! Van egy 1,2 (8V) Doblom, amiben pollenszűrőt szerettem volna cserélni. Megtaláltam a helyét, viszont gyárilag még ki sincs vágva, hogy lejöjjön a fedlapja. Létezhet ilyen? Találkozott már valaki ilyennel?
Sziasztok! 1,9 Fiat Doblo Cargo JTD (2004). Mitől lehet az, hogy nem melegszik fel benne a víz üzemire? Mit javasoltok? Termosztát csere, vagy esetleg takarjuk le a hűtőt? Most jelentkezett a probléma, hogy lehűlt az idő reggel 1-2 fokra.. Köszönöm a válaszokat!
igen valszeg ez lenne a normalis ,sajna nekem nem regeneral automatikusan hanem egyszeruen kigyullad a hibakod lampam (kis sarga motorblokk ikon) veszuzembe rakja a motort ami igy max 3100 fordulatig porog es arra is baromi lassan es csak a hibakod kiolvasanal derul ki hogy regeneraciot ker a 0%telitettseg ellenere,en is ezzel a felvetessel jottem a szerelonek hogy szenzor gondja lehet esetleg de o azt mondja hogy akkor azt irna hibanak...persze laikuskent bizok a szakemberben, raadasul mar vagy 10 eve ohozza jarok nem szivesen mennek senki mashoz de lehet hogy ez lenne a megoldas....
Sziasztok tudna tanacsot adni valaki? vettem egy 1,9 multijet doblot nemet import,2 hete jarok vele es mar 2-szer kellett reszecskeszurot regeneralni rajta pedig 0%tomitettseget ir,mondanom se kell hogy a szivem szakadt meg mikor lattam kb 4-5000en forogni a motort kb 10 percig ennyi ideig tartott kb a szoftveres regeneracio,mikor 3-adik alkalommal visszavittem a szerelo leszedte a reszecskeszurot es atmosta specc szerrel visszarakta de 60-70km utan ujrakerte az auto a regeneraciot,fogalmam nincs mihez kezdjek vele a szerelosrac azt mondta hereljuk ki a szurot es irassam ki szoftveresen is ,nem letezeik mas megoldas ????sajnalnam szetberhelni a verdat plane meg szoftveresen piszkalni,ja azota 4-5 napja hibakoddal jarok illetve letiltott teljesitmenyu motorral....
Kicsit hosszú a történet Három éve volt kuplung csere 1hónapja kezdte, hogy egyre nehezebben tudtam sebességbe rakni. (1) szerelő nagy valószínű kuplung csere… de előtte vigyem el a Fiat szervizbe és kérjem ki a véleményüket… gondoltam elviszem egy (2) szerelőhöz nagy valószínű kuplung csere 120 000 Ft Kb… de ha esetleg nem az a hiba, akkor olcsóban is megúszhatom… Gondoltam elviszem egy (3) szerelőhöz, aki annak idején 3 éve csinálta a kuplung cserét Kb 1órát dolgoztak a gépen mondta, hogy "kuplung-főhenger” ment el ezt kell kicserélni ez ment tönkre…Szerintem igaza lehet mivel mikor megszerelték a kocsit érezhetően javult a sebesség váltás egyelőre nem recseg hátramenetbe ha rakom .és egyesbe is jóval könnyebben tudom be rakni….jövő pénteken tudja kicserélni ”””horror ára van kuplung-főhengernek legalább is ezt mondta….”””Nos azt még nem tudom menyibe fog ez kerülni.
A kuplung hidraulikus. Valószínűleg beszart valamelyik munkahenger (asszem 2 van, tán a "kuplung-főhenger" névre hallgató szokott ilyet produkálni). Szélsőséges esetben addig fajulhat a dolog, hogy csak álló helyzetben és leállított motornál lehet váltani.
Sziasztok. Nem rég vásároltam egy 2.0 multijet doblot, és olyan problemam van vele H 3000 fordulat folott abszolút nem huz, de addig megy rendesen. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Nincs semmi hibakod. Köszönöm
Igen, eddig eljutottam én is! Csak sajnos mindig valami "ingyenes" letöltési lehetőséghez lyukadok ki, amihez aztán kér mindenféle bankkártya adatot :/
Azért köszönöm!
De sajnos más problémákba is ütköztem, mert a középkonzolon nincs háttérvilágítás. Az izzók jók, úgyhogy elakadtam... Esetleg elektromos rajza valakinek?
Fiat Doblo 1,9jtd 2001. Egy kis súlytól is már kopog a hátulja. Kiderült hogy nincs benne felütközésgátló. Megvettem de üresen is kb annyira ül az autó hogy fele akkora a táv a laprugó és a kasztni között mint maga a felütközésgátló. Laprugó is furcsa mert alap helyzetben is már egyenes, ha beülnek hátra ketten akkor pedig már "visszafele" hajlik. Lehetséges hogy laprugót kellene cserélni?