Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GSdriver Creative Commons License 2016.08.10 0 0 3861

FeZ mesterrel biztosan jobban jársz, mint az Ebay-jel.

Bár most lehet, hogy adtam neki egy tippet (ha amúgy nem tudta volna), hogy milyen kincseket birtokol ... ;) ... oszt jól kiüríti a pénztárcádat :))))

Előzmény: GSdriver (3860)
GSdriver Creative Commons License 2016.08.10 0 0 3860

Ebayen szinte mindig van, bár nem egy olcsó mulatság.

 

Kuplung szett (de másik eladónál találtam csak tárcsát is 40-50 uniós pénzért):

http://www.ebay.fr/itm/CITROEN-AMI-SUPER-GS-AXEL-EMBRAYAGE-COMPLET-NEUF-VALEO-/361674718331?hash=item54357e3c7b:m:mpkjLEayLCpf9jyTuAFPPjQ

 

Gumibak (itt van 2db, 50 fenti pénz darabja :/):

http://www.ebay.fr/itm/Support-moteur-Avant-Citroen-Gs-engine-mount-getriebelager-/111872974791?hash=item1a0c261fc7:g:R9oAAOSwL7VWlS~Q

Előzmény: Tiber_78 (3858)
FeZ_ Creative Commons License 2016.08.10 0 0 3859

Nekem még van 2 v. 3 db új motortartó bakom GSA-hoz. 

Már Ha érdekel. :-)

 

Előzmény: Tiber_78 (3858)
Tiber_78 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 3858

Mégegyszer köszönöm az infót Gsdriver!

 

Még a motor tartó bakokkal is gondban vagyok, sajnos mind a kettő elszakadt. Webáruházakban nem tálalható már és szilentes műhelyben sem vállalták a felújítást. 

 

Eszembe jutott, hogy lehet-e ezt javítani, illetve amúgy is hajlamos elszakadni az egyik oldal (amit felfelé emel a motor forgatónyomatéka).  Ebben a témában van valakinek tapasztalata?

 

Üdv: Tib

Előzmény: GSdriver (3857)
GSdriver Creative Commons License 2016.08.09 0 0 3857

Emlékeim szerint igen.

A

Előzmény: Tiber_78 (3855)
Tiber_78 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 3856

Lámpát szívesen adok a Feri autójához, ha valaki meg szeretné menteni. Sajnos nekem nincs rá lehetőségem.

Előzmény: rugaferenc (3854)
Tiber_78 Creative Commons License 2016.08.03 0 0 3855

GSdriver, illetve FeZ!

 

Köszönöm az értékes infót!

Tehát, ha jól értem, csak a kuplung TÁRCSÁT cseréltetek és ez megoldotta a problémát. A kuplung szerkezetet nem kellett cserélni?

 

Kevés kilóméter van a kuplungban, azért kérdezem.. de már ott tartok, hogy bármit kicserélek, ha attól végre megoldódik ez a probléma.

 

Üdv: Tib

Előzmény: GSdriver (3849)
rugaferenc Creative Commons License 2016.07.21 0 0 3854

Sziaszok!

Volna egy nevemen lévő Citroen GSA X3. Veterán előminősítve van.Forgalomba csak OT-ként kerülhet. Jelenleg nem üzemképes. Elejéről hiányzik a két első lámpa, index, hűtőmaszk. Hátul a csomagtartó szárny és az ablaktörlő mechanika. Csak trélerrel vihető. KB 10 éve áll. A lenti linket a 10 évvel ezelőtti állapota látható. Legnagyobb baja a korrózió, ezen belül is a jobb hátsó(ha jól emlékszem) segédkeret felfogatása. Ki van szakadva a helyéről. Volt már javítva. Erdőkürtön van. Tárolni nem tudom tovább. Tényleg sürgős volna. 

Árra mondjál valamit vagy elcserélhetem valami GS specifikus dologra. Szeretném ha innen vinné valaki. Jó lenne ha egészében vagy darabjaiban tovább élhetne még. 

 

http://indafoto.hu/rugaferenc/alap_album

Pug 306 GTI Creative Commons License 2016.07.19 0 0 3853

Sziasztok! 

 

Sajnos az év legnagyobb Francia autós találkozóját elmosta az eső így az új időpont a következő: 2016 09 10-11

 

Gárdony Tó Party rendezvény strand. Gárdony Ibolya utca 2

 

Várunk mindenkit szeretettel mindegy milyen az autó az egybe gyűltek a lényeg....!!! 

 

https://www.facebook.com/events/655909344558935/

 

 

 

GSdriver Creative Commons License 2016.07.18 0 0 3852

Klassz! Köszi. Meg is rendeltem (kár, hogy hollandusul van a szöveg, de majd csak sikerül megfejteni). :)

 

Előzmény: CsXGTI (3851)
CsXGTI Creative Commons License 2016.07.13 0 1 3851

Mostanában jelent meg az alábbi, a GS & GSA típusok történetét bemutató könyv:

 

http://www.citrovisie.nl/citroen-gs-gsa-standaard-en.html

FeZ_ Creative Commons License 2016.06.01 0 0 3850

Nálam is.

 

Előzmény: GSdriver (3849)
GSdriver Creative Commons License 2016.06.01 0 0 3849

Rángatás - nálunk pontosan ugyanez a hiba egyértelműen és véglegesen megoldódott a kuplungtárcsa teljes cseréjével. A motortartó bakoknak nem volt köze a dologhoz. 

Előzmény: Tiber_78 (3848)
Tiber_78 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 3848

..rég jártam erre..

 

köszi Feri a tippet, erre nem gondoltam, hogy a lendkerékben persely is lehet.. Azóta annyi derült ki, hogy kettesben indulva nem rángat, illetve hidegen sem. De amint bemelegszik, már csak nagyon kis fordulaton, röviden csúsztatva lehet vele elindulni, valamint a motor tartó bakok is cserések lettek. Terveim szerint augusztusban fogok a végére járni az ügynek.

Előzmény: rugaferenc (3841)
Milan Szatmari Creative Commons License 2016.05.13 0 0 3847

Helyileg Debrecenben található!

Előzmény: tcaoe (3843)
rugaferenc Creative Commons License 2016.05.13 0 0 3846

Köszönöm szépen! :)

Érdekes, hogy nem hoz szürke színt az én évjáratomhoz. 1978.
1981-től van egy FVA kód. Illetve egy AC 089 . De ez sokkal sötétebb.

Előzmény: CsXGTI (3845)
CsXGTI Creative Commons License 2016.05.13 0 0 3845

A jobb oldali sávban találsz pár felni színkódot, évjárattól függően (Felgenfarbe):

http://www.gs-gsa-ig.de/gs-gsa/color.htm

Előzmény: rugaferenc (3844)
rugaferenc Creative Commons License 2016.05.13 0 0 3844

Valaki meg tudná mondani, hogy mi a Ral száma(vagy bármilyen másik szabvány) a GS gyári lemezfelninek? Szürke.

tcaoe Creative Commons License 2016.05.11 0 0 3843

Merrefelé van az autó?

Előzmény: EszEm-Onee (3842)
EszEm-Onee Creative Commons License 2016.05.11 0 0 3842

Sziasztok!Sikerült megmentenem egy citroen gsa veteránautót a végső pusztulástól de sajnos nincs kapacitásom a felújítására így eladnám beszerzési áron.A motor hiányos a belső komplett a hidraulikában is felfedezhetőek hiányosságok.Az elektronika jó állapotú mint ahogy az üvegek és a sárvédők is!5 darab felni és gumi van meg hozzá.Remek alkatrészbázis lehet valakinek a felujítandó autójához.Okmányai sajnos nincsenek!Az ára: 40.000,-Ft érdeklődni telefonon ( 06706267266 ) vagy emailon (milanszatmari64@gmail.com)keresztül lehet.

rugaferenc Creative Commons License 2016.03.29 0 0 3841

Lendkerékben cserélted a perselyt? Csapágy is jó lehet. 

Előzmény: Tiber_78 (3838)
jokalaci Creative Commons License 2016.03.28 0 0 3840

Megint én vagyok,valahogy lemaradt a szöveg eleje,szóval amikor vettem az enyém (amig meg volt) egy bizonyos sebességnél ugyanezt csinálta.Gyanakodtam csapágyra,centírozó ólomra,még gumira is.

jokalaci Creative Commons License 2016.03.28 0 0 3839

benyúltam a motortérbe,kipufogócsonknál megcibáltam a motort,hoppá meg lehet emelni,litty-lotty.Az egyik motortartó gumibak (kettő van) megadta magát,a másikat sem tartotta sok!-Öregautó betegség,hogy a tömítések előbb-utóbb elfáradnak,ezer helyről szivároghat a motorolaj ez aztán szépen lassan lefolyik a blokk oldalán és a hossztartónál szépen pihenget.Pont a tartóbakok mellett-alatt.A takaró-védőlemez egy darabig fölfogja,van ugyan kifolyó nyílás a lemezvályúban,de az többnyire eldugul.-A másik tippem,hogy a cserénél nem lett rendesen kiközepezve a tárcsa,vagy gond lehet még a nyomólappal,nagyon kopott és elvetemedett,bár ha előtte nem volt vele gond akkor nem valószínű.Mindenképpen valami kiegyensúlyozatlanság a ludas,de remélem nálam avatottabb márkatársak is tudnak segíteni.-Bocs ,én most már csak kibic vagyok citroen ügyben,de amíg megvolt az öreg vas,szinte mindent magam javítottam.-Ahogy a közmondásban is van:Kell valami?Csináld magad!Nem kell semmi?Bízd rá másra.-Ha rendbejön a szerkezet,azért írd meg,kíváncsi vagyok hol volt (van) a bibi.Tudod,mindennek oka van.Sok sikert kívánok!Jókalaci

Tiber_78 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 3838

Üdv és kellemes ünnepeket!

 

Sajna nem tartott sokáig az örömöm a megjavított, pöpec váltó miatt.

Hiába kértem, hogy nézzék meg a kuplungot is, most újra rángatni kezdett, 1-2 sebességben csúsztatásnál. Azt a magyarázatot kaptam, hogy ki volt szálkásodva a bowden, de kicserélték újra. A szerkezet, tárcsa, csapágy hibátlan, kár hozzányúlni. Ez valószínűleg így is van, csak az a baj, hogy most is rángat.

 

Ami igazán fejtörést okoz, hogy tényleg új a kuplung szerkezet, új a kinyomó csapágy, mostmár új a bowden is. Tárcsát nem cseréltem anno, mert szemre jónak nézett ki, csak a kopó réteg lett cserélve rajta. Csere óta nem ment 3000 km-t sem. Ritkán, rövid utakon használtam, de így is egyre rosszabb lett az állapota, talán bemelegedés után volt még rosszabb.

Motor tartó bakok sem szakadtak.. bár ez nem tudom meddig lesz így, mert elindulásnál nagyon rázza az egész kasztnit, motort, váltót.

 

Tegnap utána olvastam a témának, felmerült, hogy esetleg nincs egy tengelyben a motor és a váltó.. mert most másik váltó került az autóba, pontosabban új házba költözött az eredeti váltó szerkezet az öntvény ház törése miatt.

 

Van valakinek tapasztalata ilyen hibával? Hogyan lehet ellenőrizni a motor és a váltó egytengelyűségét? Lehet esetleg a lendkerékben akkora kopás, hiba, egyenetlenség, hogy ilyen hibát okozzon?

Attól tartok, hogy ha szétszedem, nem fogok látni rajta semmi rendelleneset.. esetleg egy új tárcsával is ezt fogja csinálni.. Márpedig nem szeretném folyton szét meg összeszerelni. Legjobb lenne egy olyan műhely, aki váltó - kuplung témára van szakosodva és nem retten meg egy GSA-tól.. 

 

Minden ötletet szívesen fogadok :)

rugaferenc Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3837

Ne rohadjon, a többi másodlagos. Uccu neki :)

Előzmény: Tiber_78 (3836)
Tiber_78 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 3836

Nagyon szépen néz ki az autó elsőre.. ha tényleg ilyen jó állapotban is van, akkor ajándék ennyi pénzért. Lehet felesleges is ilyen új műanyag holmikat nézegetnem. Veszek mégegy GSA-t, oszt jónapot :)

Előzmény: rugaferenc (3834)
Balliszticku.s Creative Commons License 2016.03.24 0 0 3835

Szervusztok!

 

Ez a GSA Jokalacié volt. Korábban a "használtautón" láthattuk, akkor még Pécsen volt, most Komlón van.

 

Üdv: B

 

 

Előzmény: rugaferenc (3834)
rugaferenc Creative Commons License 2016.03.23 0 0 3834
Tiber_78 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 3833

Üdv Mindenkinek!

 

Látom, kicsit lassú mostanában a fórum :)

 

Az én GSA-m végre elkészült, a tavalyi Nagy Féktárcsa Elszabadulás után mostanra sikerült újra működőképessé tenni.

Sajnos azonnal be is kellett ugrania a családi igásló szerepébe, mert a Xsara sajnos csúnyán összetört, s ez meg is pecsételte a sorsát.

 

Sokat gondolkodtunk a váltó típuson, de végül csak a Citroen felé húz a szívünk, ezért ha valakinek Citroenes körökben forogva tudomása lenne egy megbízható, stabil

 

- OFF - C5ösről, reális áron úgy 2004-2006 környékéről - ON -

 

azt szépen kérem ne tartsa meg az infót, hanem dobjon nekem egy emailt.

kertesz.tibor.78kukacgmail... a címem.

 

 Előre is köszönöm és kellemes tavaszi GSA-zást kívánok mindenkinek. Én kb két hét múlva jutok az autó közelébe, de alig várom már :)

 

Üdv: T

jokalaci Creative Commons License 2016.03.11 0 0 3832

Hát fiúk...!-Tudom, háttal nem kezdünk mondatot,nyelvtani szabály amiért a 60-as években még kemény hátbavágás járt a tanító (tanár)úrtól.-Bocs a kitérőért!Köszönöm a segítő szándékot,a helyzet az,hogy mások is nézik a hirdetéseimet.-Szóval elment a GSA ahogy illik délcegen,emelt fővel (orral),kisebb autóért cserébe.-Mondjam azt,hogy megkönnyeztem?-Saját lábán.Hátrahagyva szép és kevésbé szép emlékeket és egy csomó megmaradt alkatrészt.Uraim!Megöregedtem,elfáradtam ez van.Meg jónéhány feleslegessé vált porcika a Citroenből. (hez)Néhány éve kaptam egy "Autodata" szerelési könyvet,angol,de tökéletes leírással ábrákkal.Köszönöm mégegyszer a segítő szándékot és a bíztató szavakat.Üdv mindenkinek!Jókalaci

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!