ebayrol rendeltem hozza felujito bowdent. ajtokarpit le, majd miutan szoptam vele fel napot, rajottem, hogy hogy kell osszerakni.
Valsz azert csak nyaron, mert a melegben pont annyit nyulik meg a bowden, hogy az ablakot felfele mar nem tudja parhuzamosan tolni felfele a sinnel.
ha nekiallsz, ket kibaszott dolog.
vana szettben egy bowdentarto, amit a legvegen kell, lehet a helyere tenni. ez a legnehezebb dolog. ne probald meg odaig fesziteni, nem fog menni. 45 fokban dontve a szelet odateszed, ez meg menni fog, es a masik felenel be kell hajtani. ra fogsz jonni.
Jah, ne allj neki egyedul, mert szerintem erre van valami specko szerszamuk, de kell meg ket kez, hogy a rugokat be tudd fesziteni, hogy jo legyen. :)
a megoldassal az ujrarakas 15 perc volt, plusz a bontas, kiszedes, visszarakas.
Én már leszedtem egyszer az ajtókárpitot, megvizsgáltam a síneket, de semmi elváltozást nem láttam rajtuk. Megfújtam a sínek belső felületét kenő spray-vel, két hónapig jó volt.
Azt figyeltem meg, hogy a felhúzás felső harmadában ordít az ablak... legalábbis az én autómon. Lehet, hogy érzéssel alakítani kellene az ablakkereten úgy, ahogy a Trabantokét állították be anno:
Ha a behajtható tükör állásban van akkor nem hajtja be a tükröt, még a távirányítóval sem.
Ha bármelyik más állásban van a jostick akkor behajtja a tükröket csak távirányítóval, viszont ha behajtott tükrökkel kapcsolom oda akkor meg nem hajta ki,csak akkor ha elkapcsolom onnan.
Tortent, hogy a nagy hidegben reggel a kocsi elhagyta a paratlan (felso) fokozatokat. (R-1-3-5)
Elvittem az miklosi markaszervizbe ( mert addig meg el mertem gurulni vele).
MEgcsinaltak szepen, de a szervizbol mar nem gurult ki, mert elkezdett villogni a muszerfal, majd se kep, se hang.
Hibakod alapjan nem lehet kommunikalni a muszerfallal. Nem tudom, hogy mi a retket csinaltak vele a szervizben, elotte soha nem volt ilyen jellegu gond. PErsze most a kocsi nem indul, a legnagyobb takonyban buszoztathatom az ikreket az ovodaba :)
Akku friss (novemberben csereltem Varta,).
Most nagy nehezen 3 nap alatt talaltam egy cikkszamra egyezo darabot, potom 30K ertekben. Alig varom, hogy betegye a szerviz, es gurulhassunk.
Én is kérdeznék még annyit (magyar leírás hiányában), hogy a tükörfűtés hogyan működik? Ha az a tükörállító pöcök középen áll, a fűtés jelnél, akkor mindig megy, folyamatosan? Vagy valamit kapcsolni, állítani kell hozzá?
Ha kinyitod az ajtókat, és megnézed a tetővonalat oldalról-alulról, akkor az elsőknél látsz egy-egy kis lyukat, Oda kell szerelni azt a tartót, amin van egy kis kiálló pöcök, a hátsóknál meg csak két halvány vonalat találsz, értelemszerűen a kettő közé kell szerelni.
Kaptam ingyen egy ilyen pár tetőcsomagtartót, szerintem ugyanez lehet. Valaki tudna segíteni abban, hogy pontosan hova és hogyan tudom felszerelni? Hülyén hangzik a kérdés, pedig nem tartom magam műszaki analfabétának. Egyszer nekiálltam, hogy felpróbálom az Alteára, de sehogy nem jött össze. Egyszerűen nem találtam meg azt a helyet, ahol passzentosan állna, és ne mutatna hülyén, és arra sem jöttem rá, hogy a hosszát lehet-e állítani. A felfogatás sem egyértelmű, hogy milyen módon nem sérti meg a karosszériát, vagy az ajtó gumiját.
Előre is köszönöm, ha valaki tuti infót tudna erről.
Én is ezzel a problémával küszködök. Az én 2010-es XL-es Alteámon három zár is hol kinyílik hol nem.
Valószínűleg mindhárom zár nem ment egyszerre tönre. Tavaj is volt ilyen problémám de akkor csak egyik ajtóval. Ez a probléma a nyár folyamán elmúlott, de kb. két hónja már ajtónál ismét előjött.