Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adren Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13331

ha valaki tiszteli és szereti itt Tittát akkor az én vagyok. tudom mit rakott le az asztalra, az első kitcar amit láttam az övé volt. örülök a barátságának, és azt gondolom, tudja a tréfát, én meg azt tudom, hozzá bármikor fordulhatok tanácsért, segítségért!

Előzmény: big-dewil (13330)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13330

Nagy a xátok nagyon. Titta már tett le ezt, azt az asztalra, ti meg csak fröcsögtök mindenféle marhaságokat, miközben sehun semmi produktum. ppp

vpe5 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13329
ennyi :)))))))))))))
Előzmény: adren (13328)
adren Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13328

igazad van kartárs, nem kell belépni, elég itt hallatni a hangod, támasz vagy te, erős várunk, kiben bízvást megleljük a választ, ha kérdések gyötrelme szaggat...

Előzmény: tittadili (13327)
tittadili Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13327

Én nem lépek be... Szegény Anti gyereknek már inge sincs, ha elkezd kit car-ozni, rámegy a gatyája is... Én meg meztelen pasikkal nem szeretnék egy csoportban lenni... :-)

Előzmény: adren (13325)
Radocz Antal Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13326

Köszönjük, hogy be léptél! :)

Előzmény: adren (13325)
adren Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13325

a fészen is van egy kis különálló zseni csapat, és csapatnak ezerrel,  és én rettenet büszke vagyok hogy oda tartozhatom. :-)

Előzmény: A tatinson (13324)
A tatinson Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13324

ja a fészbukon is akkora a mozgás mint az iwiw-en  :)

 

4umcolon Creative Commons License 2014.08.12 0 0 13323

Nem is rossz, csak nincs fészbúkom (vagy ekszeszájzbúkom). Az indexen elég segítőkész a csapat úgyhogy ez a fórum szerintem nagyon jó.

Előzmény: Radocz Antal (13322)
Radocz Antal Creative Commons License 2014.08.11 0 0 13322

Itt van élet most is készül pár project amit posztolgatnak a csopi társak! :) https://www.facebook.com/groups/266402013530926/

Csokis Creative Commons License 2014.08.11 0 0 13321

Akkor tessék olcsón venni azokat a külföldi papírokat! :-) De tényleg, nekem is úgy lett autóm, mint Biginek, ebayen lecsaptam, kimentem, hazahoztam, gatyába ráz(at)tam, levizsgáztattam. Nekem plusz egy húszas volt a pénz a "segítségért", mert a lengéscsillapítóim nem voltak frankók (azóta azok is fel lettek újítva), és nem szaroztak azzal, hogy az angol papírokban szerepló motorszámot sehol nem lehetett megtalálni a blokkon. (Pedig isten bizony nem mókoltunk rata semmit, egyszerűen nem volt.) Egyébként mindenben megfelelt a Mozaikban. Kapott régi Skoda H4-es lámpákat CE jelzéssel, új fékeket, meg még pár apróságot, oszt' azóta is megy, mind az 1300 cm3-jével, és elméleti 60 lovával. A procedúrát meg leírtam már itt is párszor, nem egy halál:

  • Ha a tied lesz az első ilyen autó, akkor egy délelőtt Mozaik utca, előtte biztosítás kötés a neten, vagy még jobb, ha legalább youngtimer korú, és akkor valami klubon keresztül "occójér". Itt lassú a dolog, mert fel kell vinni a kocsit a rendszerbe.
  • Egy reggel a NAV-nál, amíg kiváltod a VPID-t, plusz itt is felviszik az autódat a rendszerbe, mert ilyet az életben nem láttak még, meg be is kérik az angoloktól, hogy akkor ez tényleg élő autó típus-e? (1, max. 2 óra, utána már mennek maguktól a dolgok, te mehetsz dolgozni. Különben meg a faszér' nem ugyanabból dolgoznak, mint a KKF?)
  • Pár nap múlva újabb reggel a NAV-nál, amíg fizetsz. (Megint kb. 1 órás processz.)
  • Egy reggel az ocsmányirodában, itt is elhajtanak elsőre, mert fel kell vinni az autódat a rendszerbe. (A faszér' nem ugyanabból dolgoznak, mint a NAV, meg a KKF?)
  • Két nap múlva megint egy reggel az ocsmányirodán, a végén a kezedben a rendszám, meg a forgalmi.
  • Ha olyan autót veszel, ami már jött be (Super7, Dutton, Gentry), akkor egy NAV-ot és egy ocsmányirodát megúszol.

 

2012 október:

[...] nekem is csak a hátsó üléseket nézték meg, mielőtt beírták volna, hogy négy személyes. Elmondom tömörítve, hogy ment:

 - Ez mi?

 - Kit car.

 - Milyen?

 - Triumph Gentry.

 - Van erről valami papírja?

Előadtam az angol biztosítási papírt és műszaki vizsga lapokat, amiken rajta volt a Gentry is (a V5C-ben csak Triumph volt), meg a klubos értesítő füzeteket, meg egy korabeli újságcikket. Kis hümmögés, utána a pasi behozta guglit, beütötte, hogy Triumph Gentry, megnézte az első oldal képeit, majd kimondja a verdiktet:

 - Oké, Triumph Gentry.

Utána persze fékek, lámpák (addigra kicserélve EU-sra), lengéscsillapítók, alvázszám (mezei, beszegecselt VIN plate), motorszám (nem egyezett, de beírták a meglevőt), szóval rendes vizsga, és mehettem.

 

 

Előzmény: 4umcolon (13315)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13320

Nincs Angliában senkim. :) Vajon hogy juthatok ki vendégmunkásként? :) Akkor talán nem lenne az anyagi vonzata is kész anyagi csőd, mint itt :(

Előzmény: tittadili (13319)
tittadili Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13319

Bejelented angliába magad, valami ismerős címére. Lesz angol lakcímed, be lesz kint fizetve a biztosítás, nem nagyon kötekedhetnek szerintem. 

Előzmény: 4umcolon (13318)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13318

Erre mostanság itthon ugranak a rendőrök.

Előzmény: Zsoltijtd (13317)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13317

Vagy használod angol rendszámmal. Okosba. És egy csomó pénzt spórolsz.

Előzmény: 4umcolon (13315)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13316

Aha, hát a regadó kalkulátor szerint ez "csak" 780eFt. Talán nincs is plafon.

Előzmény: 4umcolon (13315)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13315

Igen, ehhez hasonlót tanácsolt eddig mindenki. A jobbkormány megmaradt. Ezt csak most látom a képeken (ezt az egyet nem figyeltem).

 

Lé "nagyon régi" + teljes átalakítás nem lenne túl sok lóvé? Egy nagyon régiben már biztos nem az a moci van, de még távolról sem, amit beleépítenék. Egy erősebb motorhoz esetleg a westfield egy kicsivel megerősített vázat is javasolna (nem véletlenül ám) és akkor ott tartasz, hogy vettél külföldi papírokat.

 

Nekem tetszik a rendeld meg, szereld össze, vizsgáztasd le angliában, aztán itthon beköszön a disznó regisztrációs útonállás. Ennek amúgy van plafonja, mert lehet, hogy ez már egy tök új autó árában regisztrálódna szép kis hazánkban.

Előzmény: big-dewil (13314)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13314

Eccerü, mint a pofon.

Kell wenni egy jo régi, már rendxámos werdát, bárhol.

Azt hazahozni, kipofozni, lewizsgáztatni.

Minél régebbi, annál kewesebb a regadoja.

Miwel az itteni wizsgáztatoknak gözük sincs, h mit tartalmaz egy ilyesmi werda, azt és ugy épited át, ahogyan azt xeretnéd.

Itthon ez az egyedüli járhato ut, mindenféléwel lehet probálkozni, de ez jár a legkewesebb utánajárással, illetwe pizráforditással.

Az enyimen wolt külföldi rendxám. Azota ki lett cserélwe a motor, a wálto, a komplett futomü, át lett épitwe a kaszni és az elektromos rendxer. A két ülés az eredeti, de terwezem azok cseréjét is. )))

Igy nézett ki eredetileg, és ilyen lett.

 

Előzmény: 4umcolon (13310)
tittadili Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13313

Angol, rendszámos autó volt, így kapott magyar rendszámot. Ennyi.

Előzmény: 4umcolon (13310)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13312

A probléma csak ott kezdődik, hogyha megépíti a ember forgalomba helyezik, de a magyar regadó a forgalomba helyezéstől számitandó. Tehát új autó után fizetsz, nema 82-es zsiguli donor után. Nem?

Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13311

Hobbi biztositás otthon is van. 2000cm3-isre 20000/év.

Előzmény: 4umcolon (13305)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13310

Ha a tiéd, oszd meg velünk a procedúrát. Talán sokak nevében kérlek rá.

Előzmény: big-dewil (13307)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13309

Jah,  az éwes biztositásom nem egéx 9.000.- Ft, hobbiautoként.

4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13308

Ha meglátja a westfield játékautóra hajazó, aranyos, álló lámpás, apró autóját, rögtön beleszeret. Aztán meg kiszeret belőle, ha bele akar ülni, mert az nem megy könnyen. :)

Előzmény: Zsoltijtd (13306)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13307

wan akinek wan rendxáma és semennyi kenöpiz nem jáccott benne, elhihetitek.

Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13306

Tüszentő, prüszkölő autós fiatalok itt is vannak, de nemversenyeznek. A büntetés óriási! Jövő honapban megyünk gyárlátogatásra, remélem megváltozik a véleménye.

Előzmény: 4umcolon (13305)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13305

"Ez így lenne." - Csak ez lehet a megoldás.

"A feleségemet fűzöm, hogy kell nekünk egy ilyen." - Sok szerencsét xD

 

"Az a gond, hogy én mindennapokra használnám (hol ahol mindig esik az eső"?)." - Az angolok imádják az ilyen autókat. Ha ők nem finnyásak az utastérbe és persze a vasalt öltönyre :) fröcsögő sárra, akkor te sem leszel az. A menet közbeni korábban sohasem érzett halálfélelem úgyis elnyom minden más érzést :D, de az tuti, hogy te is imádnád.

 

"De igen erre lenne, csak hát harmadik autó pár ezerért? Itt vannak ilyen hétvégék, lezárják az utat oszt jönnek, gyorsan mennek és utána go home." - és micsoda élmény lehet az! Ehhez képest elnézem az itthoni jampikat a kiglancolt, hangos (legtöbbször csak hangos) furikokban, akik a zebrát nézik versenypályának (csúcsidőben, átkelő gyalogosokkal természetesen). Mire megépítenének egy ilyet (nagyon sok munka, türelem és szakértőkkel való konzultációk végeláthatatlan sora), elmenne a kedvük attól, hogy vadállatként viselkedjenek az utakon.

 

"A biztosításon is látszik. Egy évre 150 font, a mi espace IV-ünk 200font/hó (lenne, de van okosság)." - na ez itt vajon milyen összegekre rúgna? Vajon mivel lehet azt megindokolni, hogy egy ilyen járgányra több biztosítást kell fizetni, mint egy szériában gyártott kacatra? (Csak retorikai a kérdés.)

Előzmény: Zsoltijtd (13304)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13304

Ez így lenne. A feleségemet fűzöm, hogy kell nekünk egy ilyen. Az a gond, hogy én mindennapokra használnám (hol ahol mindig esik az eső"?). De igen erre lenne, csak hát harmadik autó pár ezerért? Itt vannak ilyen hétvégék, lezárják az utat oszt jönnek, gyorsan mennek és utána go home. A biztosításon is látszik. Egy évre 150 font, a mi espace IV-ünk 200font/hó (lenne, de van okosság).

Előzmény: 4umcolon (13303)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13303

Öröm az ürömben, hogy ezek szerint Angliában nem szaroskodnak vele és simán forgalomba helyezik. Szóval meg kell építeni a westfield cuccokból.

 

Mivel vérprofik az angolok, naná, hogy van balkormányos ...minden... hozzá. Egyébként is piszkosul megtervezték és csak a jó ég tudja, milyen sokat tesztelték mindenféle körülmények között. Még hogy egy magyar mitugrász az ő munkájukról mondja meg, hogy az "nem megfelelő".

 

Kicsit megpiszkálni egy hayabusa motort (csak amennyire a gazdájának tényleg jó is, mert egy szappantartó tömegéhez konvergál alulról, szóval csak óvatosan), aztán az egészet elhurcolni Angliáig. Ott valaki, aki ráér (pl. ott dolgozik) levizsgáztatja és itthon megterhelnek egy regisztrációs adóval - miért is ne? - aztán jöhet a szolid döcögés a közutakon. Bizony ám, nem versenypálya, mindenkinek csak egy élete van - dehát egy igazi kitcar-os ezt alapból tudja - vajon miből gondolják, hogy nem?

 

Majd ha elszabadul az adrenalin a vérben, akkor egy-egy amatőr versenyzés (márhogy teljesen lezárt pályán), hogy lecsillapodjunk, meg mert erre való igazán egy ilyen szépség, amit hónapokig, évekig dédelget az építője és vigyáz rá, mintha aranyból lenne. Szerintem annál is értékesebb.

 

Erről lenne szó?

Előzmény: Zsoltijtd (13302)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13302

Talán fent van még az ebay-en is egy 10000font körül.

Előzmény: 4umcolon (13300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!