pont ilyet használok. Nem tartom egy jó hosszútávú megoldásnak, ugyanakkor nem fér el a motorháztető alatt. Csak úgy lehet használni, ha ki van nyitva a motorháztető.
Új-régi vagyok a fórumon, mivel a 8 év után újra szereztem egy bakancslistás 328i coupe-t. A nagy felújítás után egy-két módosítást is elkövetek rajta. Az egyik ilyen, hogy szeretnék a kesztyűtartóba egy OBD2 interfészt, hogy a diagnosztikát az utastérből is el tudjam érni, ne csak a motorháztető alatt lévő OBD1-en keresztül.
Ehhez szükségem lenne a tápon és földön kívül a L-Line (fehér/sárga) és a K-Line (fehér/lila) vezetékekre. Esetleg tudnátok benne segíteni, hogy a központi konzol környékén ezek hol érhetők el?
A leírásodban benne van, hogy az akkori autók túlmotorizáltak voltak. Nem nagyon voltak képesek leadni az erejüket. Kellett némi küzdelem az életbenmaradáshoz.
Tökéletesen megértelek ! Viszont a modern autók és gyors autók más tészta ..szerinted ehhez nem kell vezetéstechnika ..,de igen kellene , csak sajnos nincs . Egy e34 avatott kézben már a múlt , de mehetünk régebbi autókra is.
Egy biztos, bármilyen újabb autóból visszaülök az E34 M5-be, mindig érzem, hogy az egy gép, egy technika, egy összetett szerkezet van alattam, nem egy ablakos doboz 4 kerékkel.
Érzem a rezgéseket, a hangokat, teljesen másképp mozog, mint bármi, amit már vezettem.
És ha hideg vagy nedves aszfalton akarok kigyorsítani, akkor tudni kell összeszedni és uralni az autót, ha megcsúszik.
Ehhez rutin és tudás kell, és emiatt nem adom kezébe az autót, mert ők ezt nem tudják, soha nem tapasztalták. Nincs 3 betűs elektronika, ami segítene. És ez a fantasztikus. Nincs ilyen orbitális hülyeség, hogy "eddig még nem mertem kikapcsolni a kipörgésgátlót". Az ilyen nem tud vezetni.