Az én adagolómból folyt mindenhonnan a gázolaj, erre tippelek első körben, végülis indult, de a gázolaj ráfolyt a generátorra, mindegyiknél így lesz majd. :(
Hiába cseréltem volna ki a generátort, az is gázolajos lett volna. Amúgy nem is romlott el, kiszáradás után műxik megint.
Érden van egy adagolós, 20 ropiért kicseréli az összes tömítést az adagolón. Csak le kell venni a motorról, és odavinni neki. :(
Amúgy résolajcsövek, kézipumpa, meg azokhoz menő csövek bármelyikén lehet ilyesmi. :(
Üdv mindenkinek! 1,5-ös dieselem hengerfejesen vettem, tömítést cseréltem, az óta jó reggel hidegebben is pöccre indult. Még nyáron a javítás után alapjáraton rettenetesen füstölt alig láttam mögöttem, és rángatva járt a motor. 200 km-t mentem 90-110-es tempóval és elmúlt a füst, és hidegen is szépen járt. Hosszabb városi utak után ismét kezdett rángatni, de füst már nincs. Hosszabb országút és szépen megy. Érdemes gázolaj adalékkal próbálkozni, vagy kidobott pénz?
Nekem is adagolóbajom van, de nem vagyok szívbajos, szétkaptam, mint majom a zsebórát. Veszteni nem vesztek. :)
Lucas adagoló ugye, és nem az adagoló tengelyénél ereszt, hanem körbe a felső fedél alatt van egy nagy gumitömítés. Az összes Lucas ennél döglik meg. A gázkar tengelyén 2 darab O gyűrű van.
Bronzperselye nincs, az aluminiumban(spiáter) forog a tengely. Jó gagyi.
Már belemart rendesen. Tömítéskészletet keresek ehhez, de nem nagyon van. Boschhoz van mindenféle. :(
Üdv mindenkinek! Adagoló probléma van 106 1.5 d-mel. Gyárilag lucas van rajta, mely 360000 km van benne. Az alapjarat már egy ideje hullámzott, a gázkarnál csöpög a gázolaj és elégé lóg is. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, érdemes felujíttatni, és ha igen, akkor hová vigyem? Vagy létezik valami alternatív megoldás? 1995ös 1527ccm.
S2 1.0-hoz keresek balos (világításhoz) bajuszkapcsolót. Van valakinek elfekvőben?
Plusz egy problémával is szembesültem, hátha valakinek volt már ilyen. Hidegindítás után fél perccel leesik az alapjárat, és leáll a motor ha nem játszok a gázpedállal. Tipp esetleg? Fojtószelepház takarítás?
Ha valaki otthon van ebben a motortípusban vagy tud hozzá értő szakit, akkor jelezze mindenképp.
Nagyon olcsón keresek hibás, hiányos, törött 106-ost.Csak dieselt és öt ajtósat. Mindenképpen magyar papírosat keresek, akár lejártat is, esetleg olyat, amit üzembentartóival lehet üzemeltetni.
'94 1.0 CDZ-ben kellene kicseréljem az alapjárati léptetőmotort (bosch), de sajna az egyik csavart nem tudom kicsavarni... Kifúrnám a csavart, de pont az alsó középső rohadt be, amihez nagyon nehezen lehet hozzáférni.
Ha leszedném a komplett fojtószelepházat, úgy már szerintem menne.
Az lenne a kérdésem, hogy a fojtószelepház alatt van tömítés? Ha leszedem kell alá rakni valamilyen tömítő anyagot vagy szimplán visszacsavarozhatom?
Heló, én 3 hete vettem egy ugyanilyet, van vele pár gond, pl nem tölt a generátor, adagolóból, motorból folyik a gázolaj, nehezen indul, féltengelyek kukák. 201e km van benne.
Evvel szerencsére foglalkoztak vizsgák előtt, de úgy látszik a szimering csere nem tartozott a szerelője erősségei közé. A vez tengely szimeringjét kicseréltem, de lehet, már a karternyomás miatt nyomja ki az olajat mindenhol. :(
Sziasztok! Bejelentkeznék egy '96os 1.5d 106ossal. 😉
Egyenlőre a fél autót cseréltem ki, mert azok nem működtek 😁😁 nem értem, hogy tudnak az emberek olyan autókkal közlekedni, (ami egyébként jó, megbízható) kiégett égőkkel, félsötét műszerfallal...
Egyenlőre a nagy dolgokat megcsináltam,amit tudtam...
Sajnos kasznis segítség is kell a csomitartóban... de csak ott 😉
Sziasztok. Eladóvá vált 92-es 1.4-es benzines metálzöld 106-osom. 2év műszaki van rajta, nem rohad sehol, viszont foglalkozni kell vele. Az autó 2002óta van nálam, úgyhogy azt szeretném ha olyasvalakihez kerülne aki nem lomizásra használná, hanem törődne vele. Budapesten tekinthető meg Ár alku kérdése, részletek telefonon, vagy e-mailben. (szepvolgyi.i@gmail.com, 06204727193)
Abban kérném a segítségeteket, hogy ha valakinek 106 s16 GTI-je van, meg tudná mondani, milyen viszonyban van a gyári 11-12literes városi fogyasztásadat a valósággal?
udv,mindenkinek,az elozo bejegyzesemhez kepest annyit valtozott a helyzet hogy vettem egy generatort es a toltes problema mar meg is oldodott,elaludt a toltes lampa es tolt is az uj generator rendesen,de most meg vilagit a motor lampa a muszerfalon es tovabbra sem lehet leallitani a gyujtaskapcsoloval az autot,csak annyit valtozott a dolog,hogy mostmar nem eleg levenni az akksi sarut,mivel van toltes,hanem csak lefullasztani lehet az autot,lenne valakinek tippje,hogy mi lehet a gond,a gyujtaskapcsolot mar kompletten csereltem az sem segitett,megkoszonok minden segitseget :)