Már megvan a GPS rádió. Csak nem szeretném, ha szétvan szedve és akkor derülne ki, hogy kell még valai hozzá :( Ezért inkább a beszerelés előtt próbálok utánajárni, hogy egy szereléssel megússzam. :)
Ez is sok mindent tud Wifi, DAB, TV, első-hátsó kamera, stb. De pl. egy villamossági szerelőt kérdeztem és ő semmit sem szerez be. Mindent nekem kell. Még az ISO átalakítót is nekem kell vadásznom, laikusnak!
Kérdeztem egy Hyundai márkakereskedő-szervízt is. Ők még azt sem tudták megmondani milyen ISO átalakító kell hozzá :(( Szóval ennyi.
Ja és ha esetleg valakinek van a gyári rádió tüskekiosztásáról leírása azt is szívesen veszem. Teszek fel egy képet milyen a rádió csatlakozója. (szerencsére ezt megtaláltam a neten).
Olyan "beszerelőket" keress aki tud ilyet. Egyébként a leggagyibb kínai is tudja a kormányvezérlőket. Akinek van ilyen, - az amit én megjegyeztem, - tudta a telefon tükrözést, három vagy négy féle off és on GPS-t, stb. Persze lehet venni kell hozzá még néhány kiegészítőt, de aki ért hozzá az be is tudja szerezni.☺
Van egy 2018-as I20-om. Gyári rádió van benne. Szeretném egy 2DIN-es androidos GPS-esre lecserélni, ami persze nem gyári. Állítólag a kormányról vezérlés nem fog menni az új rádión, pedig az tudja Wheel controll-t. Tehát elvileg lehetne rákonfigurálni, van is a rádiónak Key1 és Key 2 csatlakozója. Van erről valakinek valami tapasztalata? Meg lehet oldani?
Az enyém 2014-es benzines i30, hasonló hangokat hallok én is amíg be nem melegszik a motor. Most a télen kezdte, tavaly télen még nem tapasztaltam a jelenséget, 85000 km van benne.
Ok lehet több is. Szelep, lánc, stb. De. A diesel azért hajlamos a hidegindítás utáni csörömpölésre akármilyen jó motorról beszélünk. Inkább hidegen legyen hangja mint melegen. Amíg nem kopog nagy gond nincs. Egy próbát megérne ha az olajat valami jobbra cserélnéd, mert én például pont nem szeretem a gyári előírt shellt. Igaz kicsit castrol mániás vagyok, de az eneos is nagyszerű. Nekem pont a gyári olajnak mondottól volt zajos hidegen, de még melegen is.
Ám ha zavar akkor keress fel egy hozzáértő "fülest" aki megnyugtat, mert a 140 ezer km nem ok a csörgésre.☺Még a 400 ezer sem!
Egy 2015-ös 1.7 i40-em van 140 ezer km-rel.Hidegen elindítás után csörgés szerű hangot hallok a blokkból.amint melegszik egy kicsit elmúlik és aznap,ha melegen leállítom pár órára és újra elindítom már halkan jár.Izzítógyertyák 200 km-rel ezelőtt lettek cserélve.Amennyiben valakinek van ötlete mi lehet írja meg legyen olyan kedves..köszi..üdv..
Bármit keresel itt szoktunk nézelődni Típus, évjárat és rajzok. De. Csak példa: mikor keresem a hűtőmaszkot - grille - azt a biztonsági övnél találtam meg! Kutakodj itt!☺
Egy csodás 2004-es Hyundai Accent büszke tulajdonosa lettem. Azt autó előéletéről annyit, hogy 208 ezer km van benne, szívó benzin, első tulajától vettem akit jól ismerek, ültem is mellette ebben az autóban több ezer km-t. Ezért mertem megvenni. Nincs is semmi különösebb baja, a következőt leszámítva:
1. A váltó néha akad, de nem maga a váltómű, sokkal inkább a váltó-harang alatti műanyag akatrész (nem tudom mi a neve) kopása érzékelhető (ami közvetlenül a váltó harang alatt van). Kérdésem az, hogy valaki tudja-e ennek a nevét, illetve hogy hol lehet beszerezni ezt az alaktrészt?
2. A másik apró gondom az, hogy kicsit nagy a holtjátéka a kormányak, illetve mintha az első felfüggesztés sem lenne olyan feszes mint kéne lennie. Itt nem tudom eldönteni, hogy amit érzékelek az teljesen normális egy 14 éves autónál vagy sem.
Ezt leszámítva nem rohad, hátsó felfüggesztést cserélték, elsőre fél éve azt mondták, hogy még jó az. Műszakin 2 hónapja volt (ha jelent ez bármit is). Kompresszió mérésen egy éve volt, akkor a gyári érték 94-95%-át mérték, ami egy 13 éves kocsinál határozottan nem rossz szerintem.
Ha valakinek a fenti két témán túl van bármilyen karbantartási jótanácsa, azt is szívesen veszem.
http://fortunamotor.hu/ Akit jó szívvel tudok ajánlani. Nekem újítottak fel kia motort és hibátlan. De egy hyundai szervizben sem okosabbak mint máshol. Főképpen, hogy nem sok motort kell javítaniuk és megbontani. A honlapon kérj tanácsot, akár BP akár Mezőszilas - ahol a felújítás történik. Negyven éve ez a profiljuk. ( Én ha gondom lesz újra őket keresem meg.)
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy i40 em 1.6 benzin. És meg vétel óta, vagyis emlékeimben úgy van hogy sajnos az első olaj csere utan elkezdett kopogni. Ugyan is ha így kopog vetelkor nem veszem meg. Vissza meg nem tudtam már vinni. Na szóval. Azóta bele raktam 35 000kmt. Most 186 nal vagyok. 2 helyen is lett nézve. Egyik helyen csak a motor teteje lett meg bontva. Nem találtak semmit. Rá 2 hónapra meg untam és szét szedettem a motort. Ők se találtak semmit. Vagy is annyi volt hogy dugattyú csapokat meg magát a dugattyút lehetne cserélni. De ment a telefon csak gyári van azt is Hyundaibol és 2 honap a ki szállítás max... Mondta a szerelő osszerakjak ne rozsdasodjon. Megpoliroztak a csapokat és vissza lett minden szerelve. De lényeges kopast amitől ez a szabályos kopogas vagy csattogas lenne nem találtak. Ezért döntöttek úgy hogy össze rakják. Kérdésem... Hyundai szervizbe bevigyem e vagy ott is hülyék lesznek hozzá? Már kezdem feladni :( mert az az érdekes hogy csak kopog minden más jó. Nincs olajfogyasztas olaj nyomás is megvan hengerfala jó nem kopott láttam én is mert behivtak h nézzem meg szetszedve. Jah hidrotoke nincs is benne valami koszorult bigyot mondtak nekem. Fogyasztásom is jó ennyi h kopog... 35ezret vertem így bele....alapjaraton hallani nagyon ez fordulat növekedésével kezd eltunni. Motor zaj elnyomja.. Mi lehet a baj. Szerviz elvolt húzva könyv szerint... Tudom h baj. De vetelkor 1000 százalék hogy nem hallodtuk így. Valószínű jól átbasztak másik olajjal... Lehet meg kopott volna valami ennyire. Mivel kívannak hegyezve a mai motorok kis kopás a vezermu tengelyen okozhat ilyet? :( köszönöm a válaszokat.
Nincs igazán infó róluk, mert szerviz még nem szerelt ilyen motorokat. Vélhetően nincs gond velük. A benzines egyébként is kevésbé beteges, mint a diesel - bár a szívószelep kokszosodás valós gond lehet úgy 100-150 ezrenként. tisztítás és kész.
Üdvözlök mindenkit. Nem rég vettem egy 2010-es (2005-2010) szériás Hyundai Sonata-t. Érdeklődnék kinek milyen tapasztalata van a típusról. 2,4-es benzin 162Le. Milyen motor ez a 2,4, illetve milyen hibákra számíthatok. Segítségeket előre is köszönöm.
2015-ös Hyundai Tucsonnál nagyobb sebességről történő fékezésnél erős súrlódó hangot lehet hallani, illetve a karosszérián rezonanciát lehet érezni. Bevittem a kereskedésbe, ahol azt mondták, hogy vélhetően a féktárcsán keletkezett rozsdásodás okozhatja, de a fék nem garanciális, mert kopó alkatrész, így nem csináltak semmit. Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata a fékkel kapcsolatban? Egyszer, egy esős idő után a következő indulásnál be volt tapadva a fék, alig akart elindulni az autó. Lehet, hogy ez okozza a jelenséget? Mi a véleményetek?
egy ismerősöm vett egy ix35-öt kint németben, és van egy kapcsoló a váltó mellett, ami csak most tűnt fel nekik, de nem tudják, hogy mi az kerestem volna én is gyári kézikönyvben, de semmi, valószínűleg utólagos beépítés
a II-es állást egyébként nem is sikerült még eddig kapcsolni rajta, így volt, ahogy látható