Mi a véleményetek a Fabia2 kombiról? Van valami amire fel kell készülni persze ami negatív... 1-2 tesztben azt mondják hogy ronda, bár én ezt nem így látom... Mi a véleményetek?
A Skoda Racing Day időpontja augusztus 8.-ra változott!
A teljes programlista és időterv megtalálható a következő címen: http://skodaklub.com/index.php
Tedd próbára magad az autódat és az új Fabia RS-t(!) több versenyszámban!
Skoda találkozó igazi versenyhangulatban a Kakucs ringen!
Figyelem! Lehetőséget biztosítunk klubok, topicok, baráti körök együttes megjelenésére! Külön kérésre előre lekerített területet tartunk fenn a megérkezésig. Amennyiben igényt tarotok rá, kérlek jelezzétek hány autónyi helyet kértek!
Tisztelettel: Horváth Krisztián - Skoda Klub skodaklub96@gmail.com Tel: 20-500-6079 (H-P 10-18 óráig)
Én a Skodánál ilyet a vezető felőlinél tapasztaltam. Ilyenkor egy kicsit visszatolom és úgy próbálom ismét kihúzni. A szétszedését nem ajánlom (bár én még nem szedtem szét.) Régebben ladáknál volt ilyen probléma. Ott segített ez a kicsit visszatolom módszer. Szétszedésnél csak óvatosan. Mert a rugók könnyen kiugranak, és nehéz összerakni.
Detto! Az én Fabia kombim is 7 éves, és nem látok rozsdát sehol. (Persze aztán lehet h. egyszer csak valahol előbukkan majd hirtelen, de jelenleg rozsdamentes.)
Nekem is felicia volt előtte. Azután váltottam Fabia kombira. Nekem 7 éves múlt a kocsi. Hóban fagyban télen sárban esőben kint áll, és járok is vele. Én semmi rozsdát nem tapasztalok rajta. Persze néha néha egy mosás nem árt meg. De én ezt is kézzel szoktam, nem igazán jártam még mosóban vele.
Kedves Fórumozók! Érdeklődnék, hogy mik a tapasztalatok, mennyire rohad a Fabia kasztnia? Mik a kritikus pontok? Nekem Feliciám van mely eléggé rohad.... Előre köszönöm a válaszokat.
Én nem vagyok profi ebben, de elmesélem, hogy látom a dolgot. Szerintem nem a bowden hibája. Inkább az a gond, hogy a csap, ami körül a fékpofa elforog, egy kissé szennyeződik vagy rozsdásodik, és ettől hajlamos úgy beállni, hogy a rugó nem tudja visszahúzni. Szét kell szedni, és alaposan megtisztítani, esetleg megkenni, vagy kicserélni az egészet újra (ez nyilván egy kissé megdrágítja a dolgot). Egyébként én tartós parkolásnál soha nem szoktam behúzni a kéziféket, csak sebességbe teszem a váltót, rövidebb várakozás esetén viszont általában a kéziféket szoktam használni (vagy azt is). Mindezt éppen azért, hogy lehetőleg ne álljon be a dobfék, és a bowdent is kíméljem, amennyire lehet.
Olyan gondom van a Fabia Combimmal (40e km), hogy a jobboldali dobfékem kézifék használata után nem engedi vissza teljesen a fékpofákat, állandóan a dobhoz érnek, ami iszonyatosan felforrósodik. A fék tele volt fékporral, kipucoltam de sajnos nem oldódott meg a gondom. Már csak a kézifékbovden hibájára tudok gondolni. Ha valakinek már volt ilyen jellegű gondja, vagy tudja a megoldást, kérem írjon. Előre is köszi.
sziasztok! ALUFELNI 5x98 15ös gumival.szép peres kinézet!frissen szerelve,centírozva!!!!! most hallom,h a Fabia 5x98as.bridgestone a gumi. Gyári alfa147 kerék,nem replika!!!nagyon májer cucc,80%os gumikkal eladó. saskacsa@citromail.hu küldök képeket! 68000ft a 4 alukerék gumival. ilyen kereket nem látsz másik Fabián!!!! 06702489805 hívhatsz is!
Na de miért csak négy? Pótkereket nem szoktál használni? Én biztos nem vennék meg négyet, ha nincs meg hozzá az ötödik. Amikor tavasszal és ősszel lecserélem a kerekeket, akkor is mind az ötöt cserélem. Mások nem?
Köszi, már meg is csináltam. Közben rájöttem, hogy a használati útmutatóban is benne van....Természetesen van szerelőm, hozzá fogom vinni átvizsgálásra. Mivel jó barátom egyben, anyagárban azért olcsóbban kijön mint egy hivatalos szervizelés:)))
Találtam erről egy leírást, de olvasd végig: skodafabiaclub.com Viszont vannak olyan szervizek, ahol meg tudják csinálni, a szükséges dolgokkal együtt (mert az a villáskulcs nem véletlenül jelenik meg), és jóval olcsóbban, mint a márkaszervizekben. Ha megírod, melyik városban laksz, akkor talán tud valaki ajánlani egyet. Vagy keress rá a neten!
2005-ös 1,4 16V 100 le Fabia kombim van. A km óra alatt megjelent egy kis villáskulcs és villog egy felirat is. Ellenőrző szervizt jelez. Miután a garanciám lejárt, nem kívánom a márkaszerviz szolgáltatásait igénybe venni. Valahol hallottam, hogy ezt a jelzést könnyen el lehet tüntetni szerviz beavatkozás nélkül is. Tud valaki tanácsot adni nekem??
Ha nem tapasztalsz semmi különöset nem kell vele törődni. Próbáld meg, hogy egy pillanatra leveszed az akkusarut. Vagy kormold ki egy picit a rendszert, forgasd meg a motort max. 3. sebességfokozatban pár km-en keresztül. Gondolom sok volt a városi menet mostanában. Meg csapadék is volt bőven. Nekem akkor szokott jelezni. Ha huzamosabb időn, több héten keresztül nem alszik ki a jelzés érdemes kiolvastatni a hibakódot.
Üdv Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni. 14.16v fabiámon kivillant a kipufogógáz-ellenőrző lámpa. Iyen már korábban is előfordult, akkor egy féklámpa izzó cserével megoldódott, most az izzók rendben vannak. Köszönöm
Ha a fogyasztás áll mindenek fölött és sokszáz ezer km-ert szeretnél megtenni az autóval, akkor talán érdemes a szívós dízelt választani.
Nem hiszem egyébként hogy az 1.9es turbo dízelekkel bármi gond lenne. Az RS ben is ez a motor van 135Le-vel, a 100lovas verzióval szerintem minden további nélkül el lehet menni 2-300 000km-ert és menetdinamikában ezerszer jobb az SDI-nél
Igen csak ha a jobb első ajtó, amikor kinyitom kb. 3/4 ig. Még a jelenség kezdetén azt hitten, hogy a beszálló személy nyomja le véletlenül a gombot, de utánna megfigyeltem, hogy nem az történik. (ill. nyitogattam az ajtót) Ma reggelre pedig kinyitott a központi zár magától, úgy vettem észre, hogy kiartam nyitni a riasztó távíkapccsal, akkor zárt -élesdett a riasztó. (szerencsére a kocsi a garázsban volt).
kissebb gondom van a központizárral. Egy 2007 évi combim van, ha kizárom a kulccsal, vagy ha risztó távírányítójával a kocsit, és kinyitom a jobb első ajtót, akkor a központi zár bezár. A hiba szorványos nem minden nyitáskor jelentkezik.
két szervizben voltam, mindkét szervízben látták a hibát, de nem tudják mi lehet a hiba. (nem találtak hibakódot a számítógépben)
Sziasztok! Olyan problémám van 1.4mpi faábiával ,hogy hidegen indításkor eléggé egyenletlenül áll be az alapjárat ill. ahogy melegszik úgy javul! Olvstam már több helyen ilyen problémát fábiáról,szerintetek?
Sorry, én nem nagyon ismerem ezeket a motorokat, de szerintem egy átlagos dízel ennél jóval többet is kibír. Így azt gondolom, hogy ha eddig rendesen szervizelték, akkor nem túl sok, de legalábbis még sokat ki kell bírnia. De talán jár még erre valaki, aki megmondja Neked erről a tutit.