tempomat tuti azért nem megy, mert utólag raktak bele kuplung pedált, és annak külön kell lennie egy érzékelő kapcsolónak, hogy ha kinyomod, kikapcsoljon a tempomat. Automata váltó hiánya miatt ezt ki kellene építeni, kábelt rákötni, és akkor lehet, hogy működne.
Pontosabban Ákos :) Az automata váltósban is ugyanúgy ott a köteg, de egy gyári dugóval rövidre van zárva a kuplung csatlakozója.
Vanosos motor, 92.09-től széria volt a légzsák az akkori eu-ban, és ott is vannak a narancssárga dobozok a motortérben mindkét oldalon. A kormányt nem ismerem.
A váltó és annak kérdéses beépítési minősége valamint a papirozás miatt - mert ugye forgalmiban automata - szerintem elengedem. A többi dolog nem zavarna amúgy de van egy ilyen sufniműhely feelingje az egésznek részemről.. na majd legközelebb. Facebook-on kint a hirdetés hátha jön másik darab is.
Az eredeti extralista alapján ez megint egy épített példány. Tuti beszart az automata váltó, és ezért inkább kéziesítették. A kézi váltó valszeg az tds kardánnal adta ki a hosszt. A kézi váltót lehetetlen beazonosítani sajnos BMW-nél.
Volt telifény, meg az alja le van alvázvédőzve, de szépen van csinálva, nem alulról minden telibefújva alvázvédővel, látszik, hogy szét volt szedve. Akár jó munka is lehet...
- vajon hátsó napellenző roló megvan-e?
- megvan a fényre billenő belső tükör a képek alapján
- könyöklős ülésekről nincs kép
- fényszórómosó hiányzik, tehát törve volt
- sárga ködlámpa (fóliázott) bukó a vizsgán
- meg az a ledes valami is bukó, ami az első rendszám alatt középen a hűtőt eltakarja
- tempomat tuti azért nem megy, mert utólag raktak bele kuplung pedált, és annak külön kell lennie egy érzékelő kapcsolónak, hogy ha kinyomod, kikapcsoljon a tempomat. Automata váltó hiánya miatt ezt ki kellene építeni, kábelt rákötni, és akkor lehet, hogy működne.
Szóóval akkor overall megéri megnézni ennyiért vagy inkább ne? 300km-re van.. Ami engem zavar az az hogy papiron automata de amugy meg kézi ha jól látom.
E30-ban kicsik a motorok, persze ez szubjektív. A régi M20-as hengerenként 2 szelepes motorokhoz képest az M50 4 szelepes motorja nagy előrelépés volt az E34-ben.
Meg az E34-ben ott volt még az M30-as 530i és 535i, később a V8-as M60 530i és 540i.
Az M5 pedig megeszi reggelire a 4 hengeres M3-at, hiába érnek az E30 M3-ak csillagászati összegeket. Sokkal erősebb motor, jobban megy, erősebb fék, van hely az autóban elöl és hátul is, és az is előny, hogy a karosszéria elemek nagyrészt megegyeznek a sima E34-gyel, lehet hozzá mindent találni. Vagyis lehetett, amíg sok volt belőle.
És én pl. szeretem, ha egy erős autó nem néz ki úgy, mint egy kigyúrt testépítő, inkább legyen sleeper, és okozzon meglepetéseket. :)
De volt E30-am is, szerettem, de sokkal egyszerűbb szerkezet az E34-hez képest. Meg hát 6 évvel korábban érkezett, és ez azért csillagászati idő volt azokban az években a fejlődésben. A kettő között jött ki az E32, és megjelent a 750i a V12 motorjával, emiatt a Mercedes kénytelen volt eltolni a W140-es bálna bemutatását, mert rájöttek, hogy V12 nélkül totális kudarc lesz, át kellett tervezni. Szóval azokban az években igen komoly dolgok történtek.
Manapság a facelift annyit tesz, hogy kicsit más az első-hátsó lökös és kicsit mások a lámpák... jah, és még lomhább lesz a gázreakció.
Jó ez a virtuális keresgélés, de el kéne menni egyet - egyet megnézni, minél többet látsz a valóságban, annál több tapasztalatod, összehasonlítási alapod lesz.
Na igen - valami ilyesmi a cél :D Szórakozásnak, hobbinak, befektetésnek - vagy legalább érték tartásnak - és egyúttal hasznos funkciónak is tekintek erre mivel azért csak elhoz dolgozni majd és jó esetben haza is visz. Keresgélek minden felé naponta hátha akad valami.
A fogyasztást ereszd el, csak élvezd, hogy mész vele. Ha hozzáér a cipőd a gázpedálhoz, és mindig a fogyasztás jut az eszedbe, akkor az nem oké, azt nem lehet élvezni. Látod, hogy kezdődik a piros a fordulatszámmérő órán? Na, arrafelé várnak rád az élmények. :D
16.1L átlagban az nem rossz. Teljesen reálisnak látszik tekintve hogy ez egy 7-es + nagyobb motor és automata szerintem pár literrel kevesebb lenne az 525i kézi. Mióta használod napi szinten?