Egyik pillanatról a másikra meg hallt az elektronikám, hibakódokat bedobta, szagatottan ment, radió elment visszajött , duda se volt folytoszelepház kattogott gyujtasra, aztán be se indult, szervo is elment , alvázon test kábelt cseréltem de semmi változás , tipp?
Sziasztok! Lenne egy renault clio 2-esem 1.6 16v K4M motorkódú és kovácsolt erősített hajtókart keresünk bele dugattyut stb találtunk de hajtókart nem hegyi felfutóra epítenénk és jelentős kompresszió növeléshez kellene hajtókar.. Aki építi az olyan márkákból dolgozik csak aki nem gyárt hajtókart clio hoz. Köszönöm a segítséget.
Akkor volt utoljára lecserélve, köszönöm szépen! Azóta azt hiszem egyszer volt más miatt szervizben, akkor mondták a srácok, hogy töltöttek hozzá egy keveset, mert kevésnek találták.
Jól emlékszem, ennél az autónál 60e km az ajánlott csereperiódus vezérlésre?
Igen ezt a multiméteres trükköt már olvastam valahol. Megkeresem, köszi!
Nem tudod, hogy ezen az autón mennyire macerás cserélni? Lesarkítva - hűtő alján lehet a leengedő csavar, leengedem a régit és feltöltöm az újjal? Vagy van valami trükk valahol :)
...."megállapitható?".......szemmel nem.Multiméterrel inkább.Ezzel szoktam haveri-rokoni körbe.Totalcaros tesztet nézd meg hogy kell.Amugy 4-5 évente ajánlott,rózsaszin aluvédős bele.Multi egy hozzávetőleges értéket kimutat,amiből eldönthető mennyire fáradt el a hütőfolyadék.
Hűtőfolyadékot mikor érdemes lecserélni? Megállapítható, ha már itt az ideje? Mennyire bonyolult Clio 2 1.4 16v 2000 esetében, itthon neki lehet ugrani?
Nem regen epp a vilagitaskapcsolom szart be, nem lehetett lekapcsolni a tompitottat (persze gyujtaslevetelkor nem vilagitott), tavolsagi es fenykurt se volt, jobbra indexeleskor kinlehetett loni, majd az az opcio is elszallt. Az sem volt olcso mulatsag...
Clio iii kombi, azt hiszem ezt is mar grand tournak neveztek. A csavo mindnere talal megoldast, de mndig szentsegel is :) no meg a melodij is sok ora alapon a hulye francikkal. Mar reg eladnam, de nincs ertelme.
Nekem tavaly tönkrement a szervoelektronikám és egy maszek szervízben cseréltettem. A tulaj egy haverja jött Renault számítógéppel és 50ezerért beleprogramozta az új egységet. Hogy ez mennyire volt lehúzás nem tudom, de meg kellett csináltatnom, elég rosszkor szart be a kocsi.
Sziasztok.2003-as clio 2-esem van,1.2-16V.elment az index pár hónapja,azaz ha jobbra indexelek,akkor is balra indexel.nem biztosíték.egy aut.vill-szerelőnél volt eddig,most van a másodiknál,akinek van számítógépe is.az előző nem tudta megcsinálni,mondván uhc panel baja van,és azt csak a renault-nál tudják belerakni,újrakódolni az immobilisert,,stb, vagy mi. mi erről a véleményetek?nem lehet a renault szervízt megúszni? nem szivesen vinném be ilyen helyre,mert csak az uhc pamel ára elvileg 100 ezer ft, plusz a munkadíj...
Rantast ugy ertettem, erezni hogy tol a turbo, vagy soha.
A turbohoz meno gumi csovek lecsuszasa, repedese okoz erovesztest, vagy a nyomasszabalyozok hiba, csatik kontakthibaja. Nem ordongosseg vegignezni ezt otthon sem.
Ha minden renben akkor pedalgyanus.
LE mennyi, mert ha allitolapos turbos, akkor leragadas is lehet elviekben.
A nem megfelelo go szuro is okoz furcsa dolgokat, de gondolom azt nem 1,5 hete cserelted.
Amennyiben afentiek nem segitenek, ki kell olvastatni.
Nem tudom pontosan melyik hol, de innen ismerem őket a fórumról, közeliek hozzád. Fórum, vagy google kereső pontosít neked, eddig csak pozitív dolgokat olvastam róluk.
Üdv a csoport társaknak! Meg tudnátok mondani merre találom, keressem az olajnyomás érzékelőjét? Kuplung, szűrők, olajok cseréje volt az autón viszont azóta amint az "OIL OK" felirat átvált napi km-re felgyulladnak a STOP/Olajnyomás ikonok! Olajnyomás van mert a "fröcsög" a szelepfedélben. 1.4 16V K4J
Két hete volt műszakin simán átment, nem volt gond semmivel :) előtte cseréltem az olajat, és a szűrőket is. Olajból csak ELF-900-SXR5W40-et használok, (szűrők mann filter).
A szenzorokat ki lehet mérni valahogy, hogy ott van e a baj?