Kedves Topiktársak, a tönkrement (lemerült elemű) guminyomás szenzort mivel érdemes pótolni a tapasztalaitok szerint: van gyárilag előírt, vagy lehet valamilyen univerzális típus is? (W215)
Valaki esetleg nem tudja, hogy a "hagyományos" Sprinter (1997, 212 D) üzemanyag tank és a túra tank (kb. 70 l vs 120 l) felfogatása megegyezik? 2 db pánt fogná a nagyobbat is?
CLS 320 CDI autómban meghibásodott az üzemanyag szintjelző. Már akkor kigyullad a műszerfalon a piros lámpácska, amikor még vagy 20-25 liter van a tankban. Ha ilyenkor tankolok, csak 50 liter megy bele és bár csordultig van, a szintjelző mégis csak háromnegyedet mutat.
Javítható, vagy cserés? Mennyire bonyolult a cseréje?
Olajteknőt hogyan tudom kiszedni a motor alól? Fel kellene emelni a motort?
Az első pajzs visszaszereles miatt lebontották, hogy ne tegyem tönkre a hengerfej tömítést, de most fel kellene tegyek új olajteknő tomitest. Csakhogy nem tudom kiszedni a motor alól :);
Következő lenne a kèrdèsem.Egy 2004 Mercedes-Benz C180 CGI Avantgarde-ról lenne szó. Az ASR-t hogyan tudom benne kikapcsolni manuálisan,van erre lehetősègem vagy nincs,milyen opcióim szolgálnak ennek kikapcsolására? Válaszaitokat előre is köszönöm!
200D az alany. Tapasztalt valaki olyat, hogy az új vezlánc rövidebb? Vagy a vezkereket vagy az adagoló lánckerekét nem tudom felrakni. Régi és új is 126 fogas. Elképzelhető, hogy míg a hengerfejet tettem vissza, nem figyeltem és vissza csúszott a házban, és a főtengely lánckereken lett egy "hupli"?
Rengetegszer körbeforgattam már, kb oda vissza, de nem sikerült rájönni, mi a gond.
Az volt az egyik tipp, hogy utángyártott lánc szar, de van nálam egy motor, amin jelenleg nincs adagoló és vezlánckerék, és az is ugyanígy rövidnek tűnik.
Ha viszont a főtengely lánckeréken van egy lanc-ugrás (nem tudom, hogyan nevezzem, de a lényeg, hogy több láncszem van rajta a kelleténél, és alul a gravitáció miatt lóg), arra van valami trükk, hogyan lehet nagy bontás nélkül visszafűzni?
325 nap várakozás után végre felkerült a tetőnkre a 34 db 410W-os napcella, valamint felszerelésre került a Sungrow 15 KW-os inverter. A rendszer működik, tegnap este, mikor már nem is érte a nap még 2,6 KW-ot termelt. Még 2db cellával lesz kibővítve, aminek a felfogó sín már fel is lett szerelve. Így 14,76KW lesz a rendszer összteljesítménye.
Az inverterről pedig kiderült, hogy 2db saját hűtőventillátorral van felszerelve, így automatikusan szabályozza önmagát.
Miután az új mérőórát még tavaly felszerelte az OPUS TITÁSZ, így már csak pár nap, és be is programozzák, hogy rátermeljen a hálózatra.
Nem túl gyors az EON Solar, de így is nagy a bódottá.
Csatoltam volna fotókat, de a rendszer nem engedi, azt írja, hogy tegyem föl az indafotóra, azt pedig nem ismerem.