Keresés

Részletes keresés

tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37185

valora valt alom lenne

Előzmény: 20-as vonal (37184)
20-as vonal Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37184

Csak óvatosan a humorral,mert valaki még komolyan veszi és megépítteti....

Előzmény: tocsikolnak (37180)
NAR Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37183

"Ha lenne nagy kapacitású út, majd lenne ott kihasználtság is bőven!"

 

Mint az M6-os déli része? Tudom, nehéz gondolkozni, de néha nem ártana túllépni a hangzatos szlogeneken...

Előzmény: Hírfigyelő (37174)
NAR Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37182

" pl. a Tihanyt keletről amúgy is már elkerülő összekötő utat "

 

Tihanytól keletre a Balaton van. Tudod, víz. Nem autók, hanem hajók járnak arra.

Előzmény: Hírfigyelő (37173)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.28 -2 1 37181

olvasva a mai termésedet nem tudom eldönteni, hogy

te hülye vagy

esetleg troll

vagy egy hülye troll

 

na lehet nyomni a mínuszokat

Előzmény: Hírfigyelő (37169)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 1 37180

a szantodi hidat a volgyhidig kellene es abba bele, kulon labakon allo (ion stilusu oszlopokra gondoltam)  korforgalommal mindketto tetejen. Hodmezovasarhelyrol hozatnam at a gloria reszet, ott ugyis a feltamado Lazarnak epul tatooine-i csillagflotta garazs.

Előzmény: Hírfigyelő (37179)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.28 -1 1 37179

Az alagút valóban vicc kategória lenne, ezt te is csak karikatúrának szántad, tudom... :D :-))))

 

De ha a törökök tudtak egy szép hosszú Boszporusz-hidat építeni, ami ettől jóval hosszabb, akkor egy 2,5 km-es szántódi hídra nekünk magyaroknak is telne még, és csak 1 db ilyenre lenne szükségünk.... .

Előzmény: tocsikolnak (37175)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37178

nem veled vitatkoztam pár hete a mohácsi komp kontra mohécsi híd kapcsán?

Előzmény: tocsikolnak (37176)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.28 -1 1 37177

Kicsi a kapacitás, lassan és nem eléggé sűrűn jár, és főleg sok pénzükbe kerül az autósoknak.

Előzmény: tocsikolnak (37176)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 2 37176

nincs kerulo, ott a komp.

Előzmény: Hírfigyelő (37173)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37175

Ennel sokkal jobb otlet is van:

 

mivel az R83-ast ugyis belevezetik Papa utan a 2x2-es 8-as foutban Herendnel; miert allnanak meg ott? hiszen pont szemben epul az R67. 

Igy barmelyik gyori, akinek Kaposvaron lakik a nagymamaja vagy Szigetvaron az angya terdekalacsa vagy az anyja kinja, le tud szaladni egy kis anyatejert,
ha maganyos vagy egy kis turos lepenyert vasarnap ebed utanra.

 

Ez lehetne a Via Balatonese. 

 

Volt mar aki amugy regebben a Balaton alatti alagutat is elhitte.

De Akalitol Kesztelhyig, nem am csak snasszul keresztbe.

Előzmény: Hírfigyelő (37169)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.28 -1 1 37174

Másrészt: ahol nincs megfelelő út, ott nem lehet nagy forgalom sem. De egy biztos: aki most megy Kaposvárról Győrbe, annak vagy Keszthelyen át Sümeg és Pápa felé, vagy pedig a Siófok + Enyingi csomópont és Veszprém felé kell kerülnie.

 

Ha lenne nagy kapacitású út, majd lenne ott kihasználtság is bőven! (Ahol nincs semmilyen út, ott a forgalomsűrűség = 0,0000000000000000!)

Előzmény: NAR (37172)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.28 -2 1 37173

Nem. Hanem pl. a Tihanyt keletről amúgy is már elkerülő összekötő utat lehetne 2×2 sávosra kibővíteni, természetesen főútvonal-minőségben. Mindössze 6,5 km út ez amit ki kellene bővíteni, meg plusz a híd hossza kb. 2,5 km kell legyen, ez összesen 9 km 2×2 sávos útépítés. Ez viszonylag rövidebb távolság, tehát egy olcsóbb beruházás lenne az 50-100 km-es útépítésekhez képest. Gondoltam ennyit még rá lehet áldozni arra, hogy lerövidítsék a hatalmas kerülőt.. .

Előzmény: NAR (37172)
NAR Creative Commons License 2017.09.28 0 1 37172

Te most komolyan a "hatalmas" Kaposvár-Győr forgalomnak akarsz építeni egy Megyeri hídnál kétszer hosszabb hidat? Aztán nem tudom, jártál-e valaha Balatonfüreden meg Tihanyban, de ott van egy olyan dolog, amit úgy hívnak, hogy hegy. Konkrétan a Tihanyi-félsziget egy nagy darab hegy, néhány 10 méter szélességű teljesen beépített (talál feltöltött?) sík területtel a szélén. Tehát vagy elviszed az autópályát a strandok előtt a vízen vagy fúrsz olyan 10 kilométer alagutat Tihany alatt, majd újabb 10-et füredi elkerülőként...

Előzmény: Hírfigyelő (37169)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37171

Nem is lesz, Gyorig az M1-en kell menni a kamionoknak az M15 utan es onnan vissza az M85-on keresztul az  (M)86-ra.

Előzmény: Mash_bakter (37167)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37170

Igen, ez igy volt evente 1-2... utobbi idoben 5-10 km/ev, mikor hogy. Elozo savnak epultek eredetileg a 1-2 km-es szakaszok, nem gyorsutnak.

 

A Hatvan-St. szakasz jovore elkeszul (papirforma szerint 2019./II.negyedev talan a hatarido, de ahogy a Hedo halad, keszen lesz az 1 ev mulva).

 

Starjan-hatar 12-15 km lenne talan uj nyomvonalon, az ilyen +2 sav betoldasos / korforgalmas / falu elkerulos asatasokra az egyre szukulo volgyben a vasut mellett mar nem nagyon van hely . Plusz a helyiek nagyon durvan beindulnanak sztem, ha a szent "paloc olympos" kirandulohegyuk / kilatasuk keleti oldalat alagutakkal szetfurnak. 

(Kisterenyen is eleg dombos a nyugati oldal, a keleti oldal nagy reszt lapos (Tarjan-patak volgye) ezert sokkal olcsobb lenne egy keleti elkerulo 15-20 ev mulva.)

 

St.- hatar folytatasra (2020-2023?) ertelme ennek lenne (minimalis domborzat, konnyen a jovobeli szlovak R7-esbe vezetheto Alsosztregova kozeleben, addig pedig a szlovak 585-oson (szuper szeles minosegi ut) at erheto el szlovak fout (16 -os ut / R2) : 

 

Indikaciot mas elkepzelesre egy terkepen lattam (bar ezen a hegyfuros (vagy somoskujfalun keresztuli savduplazos??? (ami lehetetlen) R21 St.tol eszakra szinten latszik), ez a 22-es elkerulos fejlesztesevel vonja ossze a 21-es hatarig es a szlovak 585-osig vitelet Nogradszakal tersegeben. Es gondolom onnan kotnek be a szlovak 585-os at az utat az R7-be. 

 


 

Előzmény: trizs77 (37166)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.28 -5 1 37169

Nekem a nagy forgalomra való 2×2 sávos utak terén egy dolog tűnik nagyon szembeszökőnek: ha az M15-öst dél felé Veszprém irányába hosszabbítanák meg, akkor annak úgy volna igazi értelme, ha Veszprémtől délre elvszik délnek a 73-as út mellett, Balatonfürednek csinálnának egy északi és egy nyugati elkerülőt, tovább levinnék az utat Tihany, majd egy híddal Szántód és Kőröshegy felé, és a Kőröshegy-Kaposvár utat pedig 2×2 sávosítanák.

 

Ezzel megvalósulna a rövid nyomvonalú, kerülő nélküli Kaposvár-Veszprém-Győr összeköttetés, mert ezeréves gond, hogy a Balatont merre kerülje ki aki Kaposvárból Győrbe tart, Ny-ra, vagy K-re tegyen-e egy hatalmas kerülős "vargabetűt"!

 

Kellene hozzá egy magas építésű(!!!!) ívhíd vagy függőhíd Tihany és Szántód közé, egy olyan, ami alatt az összes balatoni hajó vígan átférne, és a tájba illően szép is volna, a lomha kompok meg elmehetnének műemlékeknek... ! A Balaton két partja között Tihany és Szántód között a legkisebb a távolság, és itt még áthidalható is lenne. Ott ehhez egy kb. 2,5 km hosszú híd volna elégséges. Mennyiből lehetne egy 2×2 sávos 2,5 km hosszúságú hidat kiépíteni?

Előzmény: Mash_bakter (37167)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.28 -1 0 37168

Nem volt prioritás, semmilyen szempontból sem.

Se a forgalom nem indokolta, se egyéb (nem lakik arra se a Lázár, se a Seszták, se nem kis Moszkva)

Így mindig csak építgették. Amennyire én látom az elmúlt 3 évben húztak bele az építésébe, fel fejlesztésbe.

Előzmény: trizs77 (37166)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37167

impozáns, ha tényleg elkészül.. Ami nekem furcsa, hogy az M15 2x2-nek nincs lefelé folytatása...

 

 

 

 

Előzmény: tocsikolnak (37164)
trizs77 Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37166

A 21-es út kb. 62-64 (?) km hosszú.

Az első 1=egy km-n, M3-as leható után,  már sok-sok éve volt 2x2 sáv.

Ok.

 

A többi rész kétsávúsítását mikor is kezdték ?

 - 2003-ban ?

 - 204-ben?

 - máskor ?

 

Mikor is fog elkészülni ez a 64 km?

 - 2020-ban?

 - 2021-ben ?

 - máskor ?

 

16-17 év alatt 62-63 km ?

azaz évente 4 km ?

 

 

Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.28 -1 0 37165

Ha a 21-est BátonyTerenye belterületen 2x2 sávosra építik, ehhez újraépítik az egészet

akkor miért nem egy Nyugati elkerülővel? Valahogy így:

 

A régi nyomvonalon csak egy aszfaltozást csináltam volna

 

Előzmény: tocsikolnak (37163)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37164

tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.28 0 0 37163

A helyi onkormanyzat megkapta a valasztasi lehetoseget, hogy most vagy ez epul vagy elkoltik a penzt mashol; es akkor a kovetkezo 12-20 evben tovabbbra is ugralhatnak a / futhatnak a a 3 meglevo  zebran a kamionok, autok kozott. 

20 ev mulva epulhet rendes elkerulo:

 

1. nyugatrol, ami csak Kisterenyet keruli el (a leggyengebb verzio) (ez az eredeti elkerulo verzio is).

2. szreintem optimalis lenne a 21135-ost kiepiteni gyorsforgalmi utnak Nagykeresztur es Samsonhaza elkerulovel (ez szinten nyugati elkerulo, de "nagyon elkerulo")

3. DELI & KELETI elkerulo az egy eve bedobott R23 kisterenyei szakaszanak felhasznalasaval majd Rakoczibanyatol kisse delre Kiszterenye keleti oldalan, a Koztarsasag ut tersegeveb visszaterve a 21-esre. Ez soha nem merult fe otletkent, de mivel az R23-ast elnapoltak, igy mar nem is franko (Amugy juniusban meg neki kezdtek a R21 / R23 elvalasanak valamifele bozot-irto stb munkanak keleti irany fele (lsd terkep), de mostanaban mar ez is le lett allitva; legalabbis ugy latszott a foutrol. 

 

 

Előzmény: tocsikolnak (37160)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.09.27 0 1 37162

Nagyon jól tetted hogy majdnem rögtön kiálltál a forgalomból. A vezetés közbeni álmosság mindig a reflexek alattomos lelassulásával, majd utána egy-egy "ártatlan" hosszabbra elnyúlt pislogással kezdődik, azaz egy-egy pillanatra látszólag "véletlenül" leragad a szemed. Először csak egy picit, majd mindig hosszabban. Először nem is érted, és azt hiszed hogy csak egy egyszerű elbambulás volt, pedig ez az első vészjelzés, amikor még baj nélkül meg tudsz állni. Később már egy--két másodpercre kikapcsol az agy, mert a fáradtság gyorsulva bontakozik ki.

 

A megoldás az azonnali pihenés és az alvás(!!!), és utána pár kocka édes csokoládé(!) elfogyasztása, mert a benne lévő cukor hihetetlenül nagymértékben táplálja az agyat, amelynek egyetlen lehetséges tápanyaga a cukor, ill. az abból átalakult glükóz. Ez feltáplálja az agyat, és a koncentrációkészség órákra feljavul tőle újra.

 

Ezt ma már szerencsére az útépítésnél is figyelembe veszik, amikor az autópályák mellett 20 perces idő alatt megtehető távközönként büfés autóspihenőket építenek ki. Ide hozzátenném, hogy ezt a gyakorlatot nemcsak az autópályákra, hanem a fontos forgalmas országos főútvonalakra is ki kellene terjeszteni, és egyre több kiépített autóspihenőt(!!) megépíteni melléjük is!

 

Előzmény: troglodita (37155)

Előzmény: troglodita (37156)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.09.27 -1 0 37161

Ha rajtam múlik, akkor a 2x2 sáv új nyomvonalon épül meg, a települést nyugatról megkerülve.

A település északi része, ahol az út mindkét oldalán vanank házak, így mentesülne a forgalomtól.

A Déli részen a térkép alapján csak a keleti oldalon vannak házak.

Előzmény: tocsikolnak (37157)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.27 0 0 37160

Motorosbolt , vendeglo, regi hazak mar asszem nincsenek meg. De pont ott nem nezelodtem es nem most voltam arrafele. A liget, fak mind eltuntek.  Talan valami trafo dobozok alltak meg ki korbe turva. Az autosbolt, meg talan a presszo a kozepso buszmegallo (23-as ut keresztezodesenek) kozeleben, az megvolt; bar az beljebb van es az is neccesen  kozel van a turas-furashoz, parkoloja nincs mar, talan oldalrol vagy hatulrol lehet majd megkozeliteni. 

Előzmény: trizs77 (37159)
trizs77 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 37159

A 21-es út - Honvéd utcai torkolatával szemben, pár éve épített házról beszélek.

Előzmény: trizs77 (37158)
trizs77 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 37158

A Kisterenyei nyomvonal üres volt.

Negyven évig.

Pár éve az északi részére adtak építési engedélyt és épült is oda kettő ház.

Azt a két házat (elkészültek már ?) most lebontják ?

 

 

Előzmény: tocsikolnak (37157)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.09.27 0 0 37157
troglodita Creative Commons License 2017.09.27 0 0 37156

Egyébként nem voltam extra fáradt, mert ezek után még simán levezettem kb. három órát és nem is lett semmi bajunk, egyszerűen csak elbambultam és valami totál hibás premisszából kiindulva totál öngyilkos módon viselkedtem. Igaz, még eléggé friss volt a jogsim, szóval a rutin sem sokat segített...

Előzmény: Hírfigyelő (37153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!